PLAN - konsertin harjoitkset :)

Aloittaja Lerppa, lokakuu 20, 2003, 08:58:21

« edellinen - seuraava »

drown

Mua oikein harmitti katsoa sitä telkkarista. Tuoko muka Apulanta. Tonia pidin ennen niin hyvänä äijänä mutta nykyään on kyllä sen pisteet laskenut huimasti mun silmissä. Siellä se hyppi trendivaatteissaan niin kuin joku Rasmuksen Lauri. Ja miksi se hemmetin jumala pitää aina vetää?

salza*

no huhhuh.. mä muuten vasta nyt älysin että tonilta puuttu kitara. mietin ja mietin että joku tässä nyt mättää,mutta mikä ni kitara! *pah*
mutta tuukka se oli taas niin komia... [jotain positiivista tähänkin aiheeseen...]

Lerppa

Kyllähän se puku joitakin pukee ;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Mustakin puku "toimi" Tuukan ja muitten päällä... Täytyy kyllä myöntää, että Tonin tyyli on menny vähän massan mukaan, mutta eihän vaatteet ihmistä muuta....Vai muuttaako?

emmi

ei ne vaatteet aina ihmistä muuta mutta joissain tapauksissa kyllä... toivon mukaan ne ei oo Tonia muuttanu :)
älä tunnusta jos sattuu

salza*

LainaaKyllähän se puku joitakin pukee ;)

todellakin pukee.. ;D

rautalintu

Mun mielestä se Tonin liikehdintä on aika naurettavan näköistä, kun hän ilman kitaraa laulaa. Mutta kun soitto tulee nauhalta, niin turhahan siinä kahden jätkän on esittää soittavansa. Sipe on kyllä ihana!
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Lerppa

Niinjoo kun joku täällä harmitteli että oli missannut.. niin uusinta tulee tänään "uusinta 27.10. klo 10.10 - 11.45"
Toisaalta tuskimpa kukaan tuohon aikaan tv:n ääressä on.. :)

salza*

minä olen..ei koulua maanantaisin!! :D
mun piti itseasiassa kans kirjottaa tuo uusinta-aika.

rautalintu

Minä pääsen maanantaisin kymmeneltä, eli voin myös katsoa tuon uudelleen!
Pikku Gayn taustakuorossa heiluvat tyypit ovat muuten aika rasittavia...
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Lerppa

Joo ne kolme poikaa oli aika huvittavia siinä ;D ;D Se yks ei ihan hallinnu rytmissä heilumista ;)

Wirtabiuha

Toni tosiaan näytti kunnon pop-idolilta... Ne sen munapussi housut ja urheilu tuuppari saappaat oli hirveet! Järkytyin erittäin suuresti... Muutenkin se nyt on sellanen mediahuora aina toisinaan... Mä olen kyllä tosi pettynyt!
  Tuukka oli hiano, ja sipe kanssa! Hyvä hyvä!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Ronjaronjanen

huhhuh. Ehkä ihan hyvä etten nähnyt.. :-[

jouhu

Mulla tuli kyllä väkisin mieleen se yks tyyppi mieleen Tonista, vaikka mä yritin välttyä siltä... Siis se yks joka laulo sen ihme raivohärkä laulun. En mä tiiä...ne housut oli jotenkin samanlaiset, kuin sillä.
 Voi, voi Toni vaihdappas tyylis vanhaan.... ::)
Muakin harmitti, kun Tonilla ei ollu kitaraa... Toisaalta mitä tehä kitaralla jos se soitto kuitenkin tulee jostain....helvetistä? Toisaalta Toni on enemmän Toni, kun sillä on se gitara...

*tuuli

siellä tais kaikki soittaa play pak:nä.... sääli, jo myös apulanta.... :-/ siinä tapauksessa en kyllä yhtään kadu jos näin vain kelan ja tiktakin.  ::)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.