Peace of my mind is cast in iron...

Aloittaja Wirtabiuha, syyskuu 04, 2003, 11:36:39

« edellinen - seuraava »

rautalintu

Emmi, kyse oli nimenomaan noista jatkuu-pätkistä, ei mainoksista.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Lerppa

Kenenhän tekemät ne uudet -jatkuu- pätkät on? Tuukanko? Jotenkin laatu tipahti yhtäkkiä uimahypyistä miehien ja naisien kävelyihin... Ainakin elokuussa mainoksia vielä oikein odotti hauskojen jatkuu juttujen takia ;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

emmi

no siis niitä jatkuu juttujahan mä tarkotinkin mutta ilmeisesti vahingossa olin kirjottanu tohon yhteen kohtaan mainos...:)
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Mä oon kattonu, että olisko siellä nelosella niitä Tuukan tekemii jatkuu..pätkii, mutta todellakin siellä tulee vain ja ainostaan niitä mies ja nainen pätkiä. Ne ovat tylsiä! Ei niitä jaksa kattoo nukahtamatta loppuun.

Wirtabiuha

Onhan nuo aika "mielenkiintosia"... Se ois tosiaan hauska tietää kuka ne on tehny... Tosi kliseistä kiva ranta ja nainen ja mies kävelee auringonlaskussa (ei siinä taida mitään auringonlaskua olla...;D) ja pysähtyy suutelemaan, ah! Mutta ei sitä jaksa kattoa...
 -tää on taas tätä selvää tekstiä, no joo... heräsin eilen vähän vaille viis ku kamu halus nähä enkä oo ihan palautunu vielä...-  :D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

rautalintu

Eiköhän ne mies & nainen pätkätkin ole Tuukan väsäämiä. Optiparin sivuilla lukee:

"Nelonen katkotunnisteet 63 kpl 03/03
Nelonen jatkuu-tunnukset syksy 08/03"

Mitä nuo edelliset sitten oli?
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Wirtabiuha

Höh, toi on taas luovaa taidetta jota mie en ymmärrä...
Lukiks siellä niin... mä en huomannu mut mä nyt oonkin vähän sokea   :)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Toisaalta...enhän mäkään oo sanomaan mikä on tosi siisti ja mikä vähemmän siisti pätkis, mutta, mutta....

En siis haluu mitenkään loukata ton mies nainen jatkuu jutun tekijää...oli se kuka tahansa.... Mutta mulle ehkä tollaset on vähän liian kliseisiä silleen...

Toivottavasti ymmärrätte mua.

hensi_apis_fani

juu...sitäsejuurion... xD älkää kysykö..
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

punainen

On noi miesnainenauringonlasku-jutut samalla tylsiä ja aika ärsyttäviä. Kumminki kaks suht hyvännäköistä rakastavaista rannalla romanttisissa tunnelmissa. Aika typerää kuvaa elämästä. Laittaisivat niitä hauskoja!

Mut olin näkevinäni kyllä pari päivää sitten jotain uusia kummallisia jatkuu-pätkiä ???

Wirtabiuha

Joo, mä kans näin! joku sellanen sininen sumu huone jossa oli joku tyyppi kyykyssä tai jotain, se oli ihan hieno...  ::)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Nyt viime aikoina on tullu sellasii jänniä jatkuu...pätkiä nelosella. Sellanen raidallinen huone jossa on kaks ihmistä sekottunu mukavsati raitoihin, sitten on sellanen outo sininen juttu... Sininen mies (luultavasti) tulee jonkun hökkelin takaa ja menee takaisin piiloon. Voiskohan noi olla Tuukan tekemii? En kyllä ihmettelis ollenkaan, jos on. On jotenkin Tuukkamaisia...

rautalintu

jouhu

rautalintu

Niin, Tuukan tekemiä. Samanlainen "jatkuu..." -teksti.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.