Arvostatteko paljonkin...?

Aloittaja Lerppa, elokuu 13, 2003, 09:32:01

« edellinen - seuraava »

jouhu

Virtahepo...Tais olla aikamoiset tuskat...
Mä en osaa edes haaveilla snoukkaamisesta, kun suksienkin kaa menee hermot. Kerran olin laskettelemassa suksilla ja metrin välein kaaduin persuksille.  ;D Huvittavaa näin jälkikäteen, mutta sillon harmitti ihan älyttömästi, kun åysyin just, just pystyssä.

Sain tänään muuten sähkärin fyssan tunnilla... ;D Tuntu, että mä olisin haissu koko loppu päivän kärähtäneelle. Heräs ainakin tunnilla, kun olin koko päivän horroksessa. :)

rautalintu

Mutta kyllähän sieltä kai aina saa kavereita, jos vaan alkaa juttelee..
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

hensi_apis_fani

oi mäki rakastan snoukkaust....mut mäkään en oo kahtena vuotena päässy kunnol rinteeseen ku en vitti mennä yksin ku moni frendeust ei laskettele/lautaile ja sit toi meijän rinne ei oo mikään kaikkist para...mutta tänä vuonna meen vähä useemmin  :D
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

Vilkku

Minä näin tänään Jukka Erätulen metrossa, hirveet täpinät :P
[ -You should see my scars- ]

rautalintu

I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Siistii! :D
Kivat teille jotka osaatte, niin paljon ja ihmeellisiä asioita. ;D

Mä ihlailen teitä...!

hensi_apis_fani

oonks mä jokseenki tyhmä vai onks toi vaa joku juttu mut kuka on jukka erätuli???
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

rautalintu

Hän on Suomen paras lautailija (ainakin mun mielestäni)

Vilkku

Niin onkin, todellaki. Siksi olinki niin täpinöissä kun tajusin istuvani sen vieressä.
[ -You should see my scars- ]

Lerppa

Huu, minäkin jopa tiedän sen nimen :) ja se on jo aika hyvin jos mä tiedän jotain urheiluun liittyvää ;)
Julkkiksia on aina kiva pongata :)
Ja täpinä on ehdottomasti kyllä yksi parhaimmista tunteista! :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

rautalintu

Kävelin muuten viime viikolla Kampissa pitkän matkaa Tonin takana, ennenkuin tajusin. Kovin kiireiseltä näytti ja puhelimeensa puhui..

emmi*

mäkään en tiedä kuka on erätuli?? :)

suksilla on muuten älyttömän vaikee laskee, niitä on ihan sairaan vaikee hallita... :)

virtahepo

Hei kelatkaa jos joku puhuis teistä et "Hei mä näin sen lerpan metros!" Tai "Voittekste tajuta punainen käveli äsken mua vastaan..Ja moikkaskin vielä!"
Se olis hassua..Mä oon varma et musta puhutaan sillee,oonhan mä suomen toivo maastohiidossa ja uinnissa ja saappaanheitossa ja tuleva ulkoministeri ja suomen armeijan johtaja ja johtava arkkitehti ja maailmankuulu kirurgi ja.. ;D

Mutta tosta laskettelusta vielä sen verran että on se perkeleen tylsää. Siinä vaan seisoskelee ja kattelee ku maisemat vilisee silmissä, ja suksilla on vielä kauheen hankala kaatua. (Kaatuminen piristää päivää niin pitkään kun vaan pysyy hengissä..ja jos ei ni sit piristää muitten päivää ;))

jouhu

Hiihhhhulihei!  ;D Susta virtahepo tuleekin aika maailman kuulu noitten ammattien perusteella.  ;D Hähäähää! Olipas hauska juttu!  :D
Mä muuten näin ehkä yhen tyypin, joka näyttelee helmiä ja sikoja ja ehkä pitkä kuuma kesä leffoissa. Mä olin kirjastossa kattelee videoita, niin se seiso siinä vieressä...Ja mä vaan aattelin, että miten toi näyttää jotenkni, niin tutulta. Seuraavan päivän lehessä oli kuva siitä ja siinä kuvatekstissä luki jotain, että "helmiä ja sikoja leffa elokuvateattereissa" Tai jotain vastaavaa..
Mä olin tietyst ihan hysteerisenä siinä sitten... Aaatella mä olen nähny sen ihan kosketus etäisyydeltä! Mä en kyllä
muista mikä sen nimi oli... ::)
Mä en muista kuulleeni oskaan nimeä erätuli... :-[

hiphei! löysin tällasen forumin ja aattelin tulla palauttamaan keskustelun takas raiteilleen.. eh.

toki, arvostan näitä miekkosia paljonkin. vaikka tää uusin materiaali ei ehkä kohtaakan täydellisesti sieluni syövereitä, arvostan silti hurjasti sipen tuukan ja tonin elämäntyötä ja asennetta siihen. apulanta yleensäkin on mulle enemmän kuin bändi, se on varsinkin jokunen vuosi sitten ollu mulle tosi iso juttu. vaikka kyllä edelleenkin kun nään jonkun pojista telkkarissa tms. niin hymy nousee väkisin huulille.

voi kuulostaa hassulta, mutta tonia en välttämättä edes haluaisi tavata. se on mun suuri SANKARINI, ja voiskin olla valtava pettymys, jos se oiskin oikeesti TYHMÄ RUMA ja EPÄKOHTELIAS. siinähän menis monen vuoden fanitus ihan hukkaan, ja joutuisin kamalaan kriisiin, ehkäpä jopa elämään nuoruuteni uudestaan! (:D) oikeestaan oon jopa vältellyt tilanteita, jossa voisin joutua kyseisen herran kanssa kasvokkain, IHAN TOTTA!

sipen ja tuukan kanssa olen joskus pysähtynyt rupattelemaan ja oikein mukavilta ja kohteliailta he juu vaikuttivat. kuten varmaan työnkuvaankin kuuluu. tuukka tosi vaikutti hieman hämmentyneeltä, tilanne kun oli mikä nyt oli.

kiitos olen puhunut.

ja tuun vielä takas!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.