Arvostatteko paljonkin...?

Aloittaja Lerppa, elokuu 13, 2003, 09:32:01

« edellinen - seuraava »

hensi_apis_fani

nii ja ei se muo haittaa vaiks pitää oottaa tai ois se kivaa jos tulis koht jotain...mut onhan niit vanhoiki levyi mitä voi kuunnella...
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

Lerppa

Eikös Toni puhunut täs joskus että olis kiva pitää parin vuoden tauko, että ehkä sitten joskus vuoden, tai pulolen päästä pukkaa uutta matskua..
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

virtahepo

Äh..Toni se puhuu niin paljon et ei siitä ota selvää et mikä on iha oikeesti totta.

hensi_apis_fani

nii...mä en just nyt muista onko se sanonu vai ei...kun minulla on huAno muisti :D

KristalliEnkeli

tost uuden matskun oottamisesta, kyl te ootte ihan oikees, eli kyl mäki maltan oottaa  :)...pitäis vaan hankkii/saada toi kokoelma ni se tois lisää voimia odotteluun.
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

rautalintu

Ovat kyllä kiitettävästi uutta matskua pukanneet joka vuosi. Kun esim Rasmus muistaakseni julkaisi 1998 ja sitten 2001? Jotakin sinnepäin. Nyt pitäs kyllä olla mieluummin hiljaa, kun ei asiasta oikein tiedä ::)
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Lerppa

LainaaÄh..Toni se puhuu niin paljon et ei siitä ota selvää et mikä on iha oikeesti totta.

Todellakin puhuu ja puhuu... ei voi olla mitään aihetta, mihinkä se ei voisi kommentoida (se onkin sitten eri asia että tuleeko sieltä asiaa ;) ) Saakohan sitä millään lauseella hiljaseks, niin ettei se osaisi sanoa mitään... *jää miettimään* ;D

KristalliEnkeli

Rautalintu --> nii, tosiaan, kyllähän Apis on ollu tosi ahkera ja faniystävällinen joka vuosi, joten olkaamme kiitollisia :)
...Mustakin rasmuksel oli tosi pitkä tauko jossain välis, mut joku sano et laurin piti opetella englantii (varsinkin ääntämist)ennen kuin ne pysty taas levyttämään...mut siis mä en tiiä, mulle vaan kerrottiin noin  ???
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

rautalintu

Niinpä taisi olla joo.

Ei kyllä heti tule mieleen mitään sellasta, joka saisi Tonin miettimään vastaustaan edes...hetken. Yleensä vastaus tulee kuin apteekin hyllyltä :D Mikä on hienoa!
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

niin... just tässä eilen mietin, miten kaks apulannan viimestä levyy on ollu melkeinpä täyttä paskaa. ite pystyn nimeemään molemmilta, heinola 10:ltä ja hiekalta, hädin tuskin pari hyvää tai ees kohtalaista biisiä. vaikka niissä ehkä on tuolleen pinnallisin puolin kaikki aineksen ihan kohdillaan, niin ne tuntuu niin väkisin kyhätyiltä ja tyhjiltä. en diggaile yhtään. jos seuraavakin levy on paskaa, niin oon tosi pettyny. ois ollu niin kivaa, et bändi, jota on diggaillu teinistä asti, ois hyvä vielä kymmenen vuotta myöhemminkin (no ok en nyt vielä niin vanha oo :D).

niin joo ja bändissä arvostan kaiken muun lisäks erityisesti parta-samin huonoa tyttöjen iskemistaitoa :D no onhan se niinkin ettei yrittänyttä laiteta :)

ps. mullakin on snoukka kaapissa :)
pps. osaan ehkä myös laskea sillä...

jouhu

Kaikilla oma mielipiteensä...
Niin. Enpä tiedä miten tonin sais hiljaseks. Toisaalta en mä tiedä miten kova hän on puhumaan, kun en oo tavannut... *jää miettimään miten sais tonin hiljaseks, jos tulee näkemään hänet*

Lerppa

Heinola 10 ja Hiekka ovat tosiaan sisällöltään aika erilaisia kun muut levyt, paitsi Plastik ei musta kovin kaukana ole. Jotkut ei näköjään pidä siitä tyylistä... Musta ne on ihan yhtä hyviä kun vanhatkin biisit, toki erilaisia, mutta hyviä!  :)

jouhu

Erilaisia, aika hyvinkin erilaisia.... Toisten mielestä se on hyvästä toisten pahasta. Kyllä se nykynen apiskin iskee kovaa.  ;)

Wirtabiuha

No höh... musta ne on hyviä levyjä kummatkin...

Hyvä salla hyvä salla! - kyllä se parta-sami on viisas! ;D
Olikohan toi yllä olevakin siltä iskemisyritys?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

hensi_apis_fani

musta ainki ne on hyvii levyi vaik onki erilaisii...ja ku oon esim. kattonu teeveet ja toni on ollu siinohjelmas ni juu kyllä se ainkast paljon puhuu :) mut ei siin mitään pahaa oo...itekki oon sellanen ku en voi olla hiljaa ni sit on vaa pakko puhuu vaiks sit jotain tosi paskaa juttuu ja sit mä vaan puhun...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.