Arvostatteko paljonkin...?

Aloittaja Lerppa, elokuu 13, 2003, 09:32:01

« edellinen - seuraava »

Ronjaronjanen

Toni puhuu kuitenkin yleensä aina niin viisaita, se ei ole vain sellanen tyhjänpäivänen hölöttäjä niinkuin monet. Toni on myös ihminen jonka kanssa en haluaisi riidellä. En sitten niin ollenkaan.. :-/

Wirtabiuha

Ainakin niissä liikkuvissa kuvissa kun se parta-samille suuttui, niin eihän se sille huutanut... saarnasi vaan erittäin vittuuntuneena miten partis ei VOI unohtaa sitä virta-vitun-piuhaa  ;D mut sehän on oikeestaan pahempi jos suuttuu harvoin ja on vaan tosi pettynyt eikä huuda... tai ku ne jotka huutaa kovaa ja usein ni on yleensä vähempi aika vihasia (ah mikä ilmaus  :P) kun noi edellä mainitut... Eihän kukaan muakaan jaksa enää ottaa vakavasti kun mä suutun jollekin vähintään kerran päivässä ja riehun ihan hulluna ( :-[) tosin mä olen huomannut että meiän luokan jätkät pelkää mua kun oon joskus riehunut niille kun ne piirs tuukalle tussilla viikset! Ei niin voi tehä!!!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Wirtis-->
"...ni saatana, mää voin oikeest hakkaa sen!" -kuka kehtas piirtää Tugelle viikset!  >:(

Nii sä kyl tosiaan rähjäät kokoajan ja niin usein ettei sitä ota vakavasti, mutta et kai sä tosissas aina olekaan? vai? ;D

Hmm.. mä inhoan huutamista ja riitelyä, vältän sitä :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

No mulle sanottiin että se oli vellu, no sitten mä menin ja haukuin sen pystyyn, sit se piipitti että eikun se oli Nico, sitten nicon luo riehumaan... Pian selvisi että se oli Pessi ja sinne siis... Mä en ole ihan varma kuka sen oikeesti teki, ehkä ne kaikki yhessä ? >:( no, mutta enhän mä mitään pahaa...  ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

no tuota.. ei noi kaks viimestä levyä mun mielestä mitenkään erityisesti eroa esim plastikista yhtään sen enempää kuin akkm eroaa kolmesta. mun mielestä niistä vaan puuttuu se jokin, ne biisit on vaan sellasta "ihan ok puuroa" eli paskaa. plastikista sen sijaan diggaan paljonkin. oon kovasti yrittänyt tykkäillä noista uudemmistakin, mutta kun niissä ei oo oikeen mitään niin niissä ei oo. mut mielipiteethän on aina mielipiteitä... ja mielipideasiat on myös ainoita asioita, joista voi tapella  ;D

ja mitä toniin tulee, niin sehän on ihan jees, et se vaan hölöttää ja sanoo toisinaan mitä sattuu. sellasta on paljon hauskempaa kattoo esim teeveestä kuin jotain puoluepoliittista kokousta.  8).

hensi_apis_fani

:D mäkään en pidä frendien kaa tappelust mut siit mä pidän ku voin huuta ja räyhää porukoil:D ja kyl mä joskus noil kavereillekki huudan,,,
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

Wirtabiuha

No nyt tuli ihan okei perustelu... Hyväksyn  ;)
  Niin, mut jos kamuille huutaa ni ne tietää ettei silleen tarkota mitään  ;D ;D :D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Kyllä kai kamuille voi huutaa, jos on huutaa hyvän asian puolesta.  ;D
Vai, mistä täällä puhutaan?

hensiii

no hyvä et hyvaksysit :D
joo kai niil voi... ??? ;)

Ronjaronjanen

Mä en edes osaa riidellä. Aina jos mä suutun jollekin tai tulee jotain ihan oikeasti riitaan johtavaa niin mä vaan lähden pois. En kestä riidellä. Ja yleensä sitten kun vaan lähtee pois niin huomaa jälkeenpäin sen asian olleen ihan typerä juttu, jos sen sijaan jää paikalla haastamaan riitaa asia yleensä pahentuu ainakin kaksinkertaisesti.

Eri asia on sitten toi leikkimielinen kiusottelu ja huutaminen. Sitä jopa tuleekin harrastettua ystävysteni kanssa, mutta ei kavereille saa kuitenkaan olla ihan oikeasti ilkeä.

Meidän luokan pojat aina haukkuu ja kiusaa muita (joo tiedän, kuulostaa siltä kuin oisin kolmannella.. :P) ja kerran mulla kilahti ihan kunnolla kun ne taas jotain mussutti Tarusta. Mähän olen yleensä luokassa aika hiljanen, mutta sillon mä huusin ihan täysiä niin että koko luokka hiljeni. No jäi ainakin jätkät sanattomaksi eikä ole ainakaan mun suuntaan haukkuvaa sanaa sen jälkeen kuulunut  ;D

hensi_apis_fani

hyvä hyvä!!!toi on oikee asenne!!ei meijän tarvii kuunella jätkii jotka haukkuu meit!!
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

jouhu

Toi on hyvä, että puolustaa kaveriaan!  :D
Täytyy kyllä myöntää, että en mäkään oikei osaa riidellä. Mä rupeen leikkii mykkäkouluu.. ::)

punainen

Mä en ees osaa riidellä,tai kyllä osaan, mutta vihata en osaa ketään.Siis elämässäni en oo kertaakaan ollu riidoissa kenenkään kanssa. Mä vaan en jaksa tuhlata energiaani vihanpitoon.

Lerppa

Multa riitely kyllä onnistuu, mutta inhoan sitä joten vältän riitelyä viimeseen asti, joskus on kyllä pakko...  :-/
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

puska

tonissa arvostan sen hyviä biisejä ja sen hyvää koulumenestystä ja paneutumistä bändiin.
kaikki arvostan koska he olivat valmiita uhrautumaan bändinsä takia. nyt nämä jotkut v*tun gimmelit eivät ole tehneet itse juuri mitään bändinsä eteen...
sipessä arvostan se ystävällisyyttä. ja tuukka tekee loistavia videoita. arvostan arvosta kaikkia :D!
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.