Arvostatteko paljonkin...?

Aloittaja Lerppa, elokuu 13, 2003, 09:32:01

« edellinen - seuraava »

hensi_apis_fani

just tällä hetkellä oon hyvin vihanen yhel mun frendil...mutta ei sen enepää siitä...ja taas tappelin eilen porukoitten kaa....hihiii...joo ...toi on kyl totta et sipe pn tosi ystävällinen...ja toi muukin on totta!!!:D :D :D ahahha mulla on taas omaa hauskaa...
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

Lerppa

Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

hensi_apis_fani

jouhu

Hihhulihei!  ;D
Täällähän on kunnon bileet menossa!

En tiedä omasta henkilökohtasesta kokemuksesta kuinka ystävällinen toi Sipe on, mutta kyllähän toi vaikutta rennolta hemmolota. ;D

hensi_apis_fani

mulla on aina omat bileet mut onneks te ootte nyt tääl munkaa bilettämäs!!! :D ;D :) ;)

puska

onhan se sipe ystävällinen. mutta tuntuu, että se juttelee mieluummin jätkien ku likkojen knas:(
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

Se on vähän tyhmää jos näin on..johtusko siitä et niitä poikia faneina on kuiteski vähemmän ja ne ei välttämättä ole niin innokkaita kuin tytöt...

jouhu

Niin, en tiiä....
Tosi harmi jos näin on.  :-/ Toisaalta... ::) Onhan se niinkin, että jätkät ymmärtävät paremmin oman lajiansa...

Yritin saada tohon jonkilaisen aasinsillan, mutta tuli kehiteltyy aika huono...

Vilkku

Eiköhän se oo ihan luonnollista että poikien kanssa juttelee mielummin. Ehkä niiden mielipiteitä on sitten mielenkiintosempi kuulla kun heitä vähemmän keikoilla näkyy, mutta varsinkin luulisin syyks sitä, että tytöt on yleensä aika hysteerisiä. Ja sellasia "oi Sipe sä oot niin söpö" -tyyppisiä. Anteeksi nyt rankka yleistys, mutta yleensä tytöt on sitä huomattavasti enemmän ku pojat ;)
[ -You should see my scars- ]

jouhu

Niinhän se tuppaa olemaan... Että tytöt on sellasii aika hysteerisiä tuossa tilanteessa... Pojat on varmaan jotenkin rauhallisempia. Ja varmaan juttukin luistaa periaatteessa paremmin.

HUOM!!! Poikkeuksiakin löytyy tyttöjen...porukassa. Mutta yleensähän näin tuppaa olemaan...

salza01

tytöt on vähä tyttöjä.

..joo..siinä tuli tämän aamun viisain kommentti.. ;D
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

hensi_apis_fani

kyllä!! tosiaan tytöt ovat tyttöjä mutta juu poikkeuksiakin löytyy...!!

Ronjaronjanen

Meiän faija oli tossa pari kesää sitten jutellut Sipen kanssa ja kätellyt sitä kun se oli täällä Hyvinkäällä. Arvatkaa kuka kuolas sen käteen koko seuraavan viikon.. ;) Ja Sipen mutsi oli just vähän aika sitten luennoimassa jostain jutusta täällä Hyvinkäällä...

KristalliEnkeli

eli hyvinkäältä voi bongata sipen perheenjäseniä  ;D onkx sipen mutsil samanlaiset hiukset kuin herralla itsellään?  :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.