paras musavideo??

Aloittaja emmy, huhtikuu 28, 2003, 04:42:10

« edellinen - seuraava »

dryad

Mä pidän Odotuksesta. En kyl tiedä, voinko sanoo,et mikä on paras, ku en oo edes kaikkia nähny.
...Jos huvittaa voit uuden ostaa...

Krisu

paras musavideo on Mitä vaan

Silti_Onnellinen

"Ei yhtään todistajaa" on tosi hyvä..
"Paha, Paha asia" myös tosi hyvä ja sit tykkään    
"Reunalla"-videosta.. se on jotenkin sellanen, joka saa aina hyvälle tuulelle..kuminaamoineen... :)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

vastaus_kaikkeen

Ehdottomasti paras video on tuo Mitä vaan :D
ja eikös samaa videota käytetty myös Spank me biisissä??
korjatkaa jos olen väärässä...

jouhu

Mun lempparit: odotus, ei yhtään todistajaa, mitä vaan, reunalla (<--saa mutkin hyvälle tuulelle), ja halla kiehtoo mua jollakin kieroutuneella tavalla, käännä se pois...yms.
Ostin ton dvd jutskan tossa maanantaina ja nytten oon töllänny sitä ihan innoissani.... ;D(<--ihan niin kuin olis kuulunu asiaan...  ::))

puska

käännä se pois on aivan upea. ja odotuksessa on se ihana tarina...ja se kummitusjuttu *huu
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Mä saan pahoja kylmänväreitä odotus videosta. Joka kerta, kun kattoo sen, niin oon ihan jääpalikkana. Mä oon huomannu muutenkin, että hyvistä kappaleista saa kylmänväreitä!

Onko muilla samankaltaisia oireita?

Lerppa

Kyllä vain jouhu :)
Sellaisista biiseistä ja videoista, jotka koskettaa oikeen paljon niin tulee kyllä kunnon väreet, jotenkin liippaa niin läheltä omaa itteään että se jopa tuntuu :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

KristalliEnkeli

Mun täytyis varmaan katella joku pvä noit videoita ihan urakalle ni sit osaisin sanoa, että mikä ois parhain...joten ilmoittelen sitten tarkemmin :)
mut tällä hetkellä Odotus on semmonen video joka todellakin koskettaa mua henkilökohtaisista syistä. Ku ekan kerran sen näin ni täytyy tunnustaa että itku pääsi...*nolostuu* :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Lerppa

Mä olen tällainen perussuomalaisjuntti joka itkee melkeen helpommin musavideoista kuin tosielämästä... älytöntä...
tainosiis... "itkee"
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

KristalliEnkeli

Lerppa ~> sittenhän meitä on kaksi... :) *halitus*

jouhu

Mäkin oon meinannu purskahtaa odotusta katsellaessa, mutta ei oo kuitenkaan itku tullu ulos asti. Itken useimmin syvällä sisimmässäni...
Mutta odotus video ja biisi yleensä koskettaa muakin hyvin, hyvin syvälle...

punainen

Ehdottomasti Odotus! Kun sen ekan kerran näin mä purskahdin itkuun ja siitä päivästä lähtien mä oon ollut AL-fani. Ensimmäinen kerta kun joku musavideo+kappale kosketti mun sydänjuuriani niin paljon. *muistelee haikeudella sitä hetkeä* Käänä se pois- ja EYT-videot ovat kanssa ihan killereitä! Mä tykkään noista Plastikin videoista erttäin paljon. Niissä on ideaa, visuaalisuutta ja ennen kaikkea videot tukevat hyvin kappaleita.

Hallaa, Mitä vaan ja Viivakoodit sekä Reunallat toimii myös kympillä. Sen sijaan metsi ei tykkää Paha,paha asiasta ja Silti onnellinen videoista. Ne on aika turhia eikä sovi kappaleisiin. Ja Jumalastakaan en pidä. Siin videos oli ihan kiva idea mut se ei ollut yhtään "apulantamainen" johtuen tietty siitä ettei sen takana ole Temonen vaan se joku kilpailun voittaja.  

jouhu

Niin..johtuu todellakin varmaan siitä ettei se jumala biibsin vodeo ollut apulantamainen, koska Tuukka ei tehny sitä vaan joku...ihan muu..systeemi oli siinä.

KristalliEnkeli

ihan vaan btw, tosta jumala-musiikkivideosta löytyy lisätietoa sivulta --> http://www.mystinenportaali.com/iat/apulanta/index.html jos jota kuta kiinnostaa...sielt näkee mm. kuka sen on tehnyt ja haastatteluja bändistä..ainiin, ja tietenkin kuvia

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.