paras musavideo??

Aloittaja emmy, huhtikuu 28, 2003, 04:42:10

« edellinen - seuraava »

jouhu

Ou, kiitos kristallienkeli!  :D

salza01

0010 on mun mielestä huippu. ja sit viivakoodit on kans kova. se on jotenki niin kurko se äijä siinä videossa. ;D
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

vastaus_kaikkeen

Yks mun kaveri onki päässy tohon apiksen Raunalla(t) videoon.. *ylpee ku on melkein sukua julkkikselle*  ;D

puska

ois kyllä mukavaa päästä käymään siellä lahdessa odotus-videon kuvauspaikalla ;)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

salza01

sit liikaa ja amerika on kans huippuja! nojoo.. on se odotuskin hyvä..
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Mitä!! :o Sun kaveri päässy reunalla videoon?! Aika rajuu! Onko siistii olla "julkkiksen" kaveri?

Unenkansalainen

käännä se pois, ja odotus, ne on loistavat!
jumala on ängetty liian täyteen kaikkea tapahtumaa(joka saattaa olla myös tarkoitus siinä??)

piupau_muovia

katsottuani sen hiekkaa kamerassa ohjelman....se täyteen änkeäminen tais just olla joku hienous!?

Lerppa

Vieläkään en sitä ole saanut bongattua...  :-/
Ei kellään satu olemaan sitä jossakin muodossa jossain...? onhan se tietysti laitonta, muttakun jo puoli vuotta olen yrittänyt sitä metsästää...  ::)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Ai, sitä, jumala, videoo? Onko se muuten siellä jollain sivulla se video olemassa? Voi, olla, että olen erehtynyt pahemman kerran... ::) Outo muistikuva kuitenkin on jääny päähän... :P

Musta video ja kappale eivät täydennä toisiaan, kuin nämä Tuukan tekemät videot jotenkin täydentää kappaleen....täydelliseksi..., mutta tästä viiideosta mun mielestä jäi se oleellinen pois.

puska

video ei munkaan mielestä ollut apulannalle sopiva. eikä oikein sopinut biisin sanoituksiin eikä muuhunkaan... :-/
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

salza01

mulla on kasetilla vissii kaks kertaa se jumala video..

jouhu

Heh! ;D
Toivottavasti Tuukka tekee jatkossa sitten noi apiksen videot. Toisaalta mihin niitä videoita nykyään enää tehdään, kun maximissaan näytetään jossain levyraadissa kerran..., jos sitäkään?

Vilkku

Levyraadissa on muuten kaikki videot nykyään ensi-iltoja. Vaan eipä ole yllättävää kun kyseinen ohjelma taitaa olla ainoa missä nykyään musiikkivideoita näkyy. Surullista :-/.
[ -You should see my scars- ]

Ronjaronjanen

Onjoo ihan kökköä. Miksei tuu enää Jyrkiä kun niin moni kuitenkin haluaisi?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.