Jatko tarina....

Aloittaja iidu, lokakuu 03, 2003, 10:27:20

« edellinen - seuraava »

punainen

Se on liikuttavaa ku Toni on "kauniilla" päällä. Siin taltioinnis oli kyl mun mielest aika huono ääni...Muistan muuten miten mä silloin nauroin kun näin jäbät ekaa kertaa ritariasusteisiin sonnustautuneina.Nyt niitä kyllä tulee ikävä...

Lerppa

Ne Tuukan sukkahousut oli kyll aika pahat ;D Hassua että siitä Kaisaniemen keikastakin on jo melkeen puol vuotta... tuntuu kun se olis ollut melkeen äskettäin.. ???
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

virtahepo

Njääh! :-[ Mä oon skipannu koko keikan..Voi vimpula,nyt mä lohduttaudun kuuntelemalla kilpikonnaa. Siinä on jotenkin niin osuvat sanat..Mä rakastan sitä.. :)

punainen

Mä nauroin ihan kippurassa kun näin Tugen vetimet ja sipel oli se joku kangas päässään,ei ollu kyl aina mut joskus oli.

Lerppa

Ai kappas! Mä luulin olevani ainoa joka sanoo Tuukkaa Tugeksi ;D Wirtis kun jaksaa aina mulle siitä nauraa.. :P njäh!

jouhu

Täytyy myöntää..., jälleen kerran...., että asusteet olivat/ovat kyllä aivan legendaariset! ;D
On tullut naureskeltua... Mutta, mutta, siis hienothan ne on!!

rautalintu

Miksei muka naispuolinen henkilö voi kuunnella musiikkia sen takia, että arvostaa bändiä? Minä ainakin arvostan, eivätkä nuo äijät mielestäni niin komeita ole.
Sama kuin jotkut sanoo, että kattoo jalkapalloa sen takia, että ne pelaajat on niin hyvän näköisiä. Hyi saatana, hikisiä miehiä! Tai kuunnellaan miesartistia sen takia, kun hänellä on hyvä perse, niin kuin punainen sanoi. Ei mitään järkeä!
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

rautalintu

Ja tuosta rmj/0010 jutusta, Toni lauloi kaiken lisäksi oikein. Siis nuotilleen. Oli kyllä mahtava esitys!  :-*
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Niin! ;D :o
Hienoa kuunneltavaa, siis aivan ihanaa!

punainen

kyl mä sen viel tajuun jos joku haluu kattoo leffaa jos on hyvännäkösii näyttelijöitä, mut miten tyypin ulkonäkö vaikuttaa musaan!Ei käsitä...

Ja Lerpalle -> rakkaalla lapsella on monta nimeä!

Wirtabiuha

Joo, just ennen kaisaniemen keikkaa joku meiän luokkalainen oli silleen että mun on ihan pakko nähä apulanta koska toni on niin iihanaa! Juu... onhan se mutta kyllä mä meen sinne ihan loistavan musan ja hyvän meiningin takia...!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

punainen

Joopajoo...yks mun luokkalainen tyttö selitti innoissan mulle kuinka rakastaa Apulantaa ja tekis mitä vaan et pääsis mun mukaan kattoon apulantaa...Ja sitku yhtenä aamuna soi koulumme aamunavauksessa apulannan liikaa se sama tyttö kauhisteli "mä inhoon just tällasta musiikkii!" ja mä sit siinä et "jos et tienny tää on apulantaa jota sanoit niin rakastavasi..."

Ja sitte ku selitän jostain pitämästäni bändistä mistä ne ei oo kuullu, eka kysymys on "Soittaaks siinä jotain hyvännäkösii jätkii!" ennen kuin kysyvät millasta musiikkia soittavat. No mä olisin ennemmin sokee kuin kuuro.

Ronjaronjanen

Juupajuu. Ahdistavaa kun kiitos noiden kaikkien ihastuttavien bändistä vain ulkonäön takia pitävien tyttöjen takia kaikki kauniimman sukupuolen edustajat leimataan samanlaisiksi  >:(

Mäkin pidän monien bändien musiikista ja en edes muista minkänäköiset ihmiset sitä tekee. Ja kyllä suuri osa pojistakin tykkää jostain shakirasta tai Britney Spearsista, voi sitten miettiä miksiköhän  :P
Eiköhän siinäkin ole ulkonäkö aika ratkaisevana tekijänä..

Lerppa

Mitähän ideaa tosiaan on pitää musiikista vaan siksi että joku on hyvännäkönen, voisihan sitä jotain pitää hyvännäkösenä ihan rauhassa ja kuunnella sitten sitä musiikkia mistä tosiaan pitää.
Yhtä hyvinhän mäkin voisin pitää esim. Don Johnssonin Tommyä hyvännäkösenä, vaikken musiikista pitäisikään, mitä menetättäisin? -en mitään!
On se kummaa kun ei voida olla omia itsejään...

Mä pidän tosi monen bändin musasta, mutta en välttämättä piittaa kaikkien soittajista, siitä hyvä esimerkki on Weezer ;D Vanhoja ukkoja.. mutta hyvää musaa! :)

Argh.. mitä mä nyt taas selitän... kaikki ymmärtää kuitenkin väärin... :D

rautalintu

Yksi bändi jota uskoakseni kuunnellaan yksinomaan sanoitusten nerokkuuden ja loistavien sävelkulkujen ansiosta on/oli Leevi and the Leavings.

R.I.P Gösta.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.