apista ulkomaille

Aloittaja puska, marraskuu 19, 2003, 09:33:45

« edellinen - seuraava »

puska

niin...kannattaako teidän mielestä poikien edes yrittää? en jaksa uskoa että he musiikillaan ulkomailla pärjäisivät. siellä vaanditaan niin erilaista äänimaailmaa, ja ei tämä suomalainen oikein tahdo käydä kaupauksi, vaikka parasta onkin:)!
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

rautalintu

Onhan sitä oltu jo ulkomailla. Ei tainnu ottaa siipiä alleen tuo homma.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Lerppa

En usko että ne voi ulkomailla pärjätä mitenkään.... eihän saksalainenkaan musiikki saksaksi laulettuna toimi muualla kuin saksassa (Rammsteinia lukuunottamatta)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Niin...Tasivat käydä jossain ulkomailla... Ehkä niille apis oli liian angsti musiikki laji?  ::)  Niinkuin hyvät suomalaiset musiikin harrastajat tahtovat vähän olla angsteja... ::)

KristalliEnkeli

jos Apis muuttais tyyliään hieman raskaammaksi ja verhoutuisivat mustaat, niin menestys ainakin Saksassa olisi taattu  ;D  niillä kun on semmoinen raskas musamaku, mut niin on kyllä pohjoismaissakin varsinkin Suomessa....juup...

siis en usko, että Apis tulee koskaan pärjäämään ulkomailla...vaikkei koskaan pitäisi sanoa ei koskaan :)

Mä tiedän että Teksasissa on pari Apiksen levyy, nimittäin mun kaverilla joka asuu siellä. Sehän vois tehdä kavereistaan Apisfaneja...juu ehkä mä lopetan ajoissa ennen kuin mun jutut alkaa mennä vielä oudommiksi.... juup :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Vilkku

"If Jesus was alive he'd dig their style"

Noin luki joskus jonkun brittiläisen lehden Lannasta kertoneessa artikkelissa.
[ -You should see my scars- ]

jouhu

Mulla on vähän huono enkku... :-[ Mitä toi he'd dig their style tarkottaa?
Ottakaa huomioon, että mun enkku on 6 todistuksessa!!

Vilkku

"Jos Jeesus olisi elossa hän pitäisi heidän tyylistään"
[ -You should see my scars- ]

jouhu

Aaaa...Kiitos, Villu.

Huijui...!! :o Multa lens äsken kädestä nitojan niitti! Mistäköhän mä senkin olin hankkinu käteeni?

KristalliEnkeli

kuten oon joskus aikaisemminkin todennut...Jouhu, sä vaan oot niin taitava!  ;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

jouhu

Wirtabiuha

Vähän mageet... Niinkun sipe joskus totesi että jos lähtee maiilmalle niin pitää sitten vallottaa koko maailma... Enpä usko en että pärjäisivät, tai siis en halua uskoa että ne tekis HIMit ja häipyis eikä tulis suomeen keikoille kun uudeks vuodeks...

Hyvä jouhu, hieno! Mä astuin tänään moppii, tai sellanen oli lattialla ja oli pimeetä ja se varsi löi mua naamaan... Prkllän koulu kun virittää ansoja!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

On se, niin väärin! Eihän sattunu kauheesti?
Tuo kuulostaa sellaselta, mikä vois tapahtua mulle ja se ei olis mikään ihme, jos joskus käykin..

Wirtabiuha

No ei se silleen, nenä tuli punaseks, ei muuta... Kunnon aku ankka meiningit!  :P
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

punainen

No mun mielestä Apis on paras bändi maailmassa ja ne on dorkii jotka ei tajuu sitä ;)

Kylhän Apis vois menestyy muailmaalla kunhan toi markkinointihomma olis kohdallaa. Mutta keili pitäisi vaihataa enkuks ja siitä en tykkää...Apualnta on ainoastaan oikeaa suomenkielisenä (sen todistaa jo enkkumateriaali...). Esim. Teit meistä kauniin on kaunis kappale ja eritysesti sen sanat, mutta heti kun käänsivät sen enkuksi sanoitus oli osastoa "I love you babe yeah"...

Sitäpaitsi tuskin ne ulkomailla ymmärtäisivät Apulantaa...Niinku tuskin joku Zen Cafe uppoaisi missään muualla kuin täällä. Mä pidän hirveästi suomalaisesta musasta kun siin on sitä ihanaa melankoliaa, millasta on vain suomalaisessa musassa.

Ja hei mä oon ihan saksa fani ja saksankielinen musa rulez! Vaikken sitä kieltä ymmärrä kuin muutaman sanan :)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.