apista ulkomaille

Aloittaja puska, marraskuu 19, 2003, 09:33:45

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Mun mielestä Rasmus on aika kunnioitettava bändi, vaikkei se musa kovin iskekään... mutta niinkun että tolleen pärjäävät maailmalla, nehän on kokoajan tolla Europe top 20 listallakin. Samoin Himiä pitää arvostaa tuon takia. Paitsi että Rasmus taitaa edelleen käyttäytyä kivasti suomalaisia kohtaan, eikä sillä tyylillä että "joohei saksas oli paljo coolimpi meininki" niinkun Him....
-hmm.. mites tämä kommentti nyt tänne piti laittaa.. olis varmaan kuulunut "muut bändit" osioon ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

salza01

Hyvä jouhu, hieno! Mä astuin tänään moppii, tai sellanen oli lattialla ja oli pimeetä ja se varsi löi mua naamaan... Prkllän koulu kun virittää ansoja![/quote]

*reps* ;D

joo,mutta se on prkl että joku the rasmus pärjää ulkomailla!! :(
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Ronjaronjanen

Eikai Apulanta missään vaiheessa tosissaan ollutkaan tossa "maailman valloituksessa" tai eihän ne tehnyt sitten loppujen lopuksi niitä keikkojakaan paljon yhtään Suomen ulkopuolella..että enpä usko lannan menestykseen ainakaan jos eivät yrittäisi ihan tosissaan.

Lerppa

Mä olen kyllä sen verran itsekäs paska että en oikestaan hirveästi haluaisikaan Apiksen "suurenevan ulkomaille"...
Eikä ne vois edistyä suomenkielellä, joten niiden pitäis tehdä enemmän matskua enkuksi...  :-/
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Ronjaronjanen

Enpä kyllä mäkään. Tuntuu jo välillä että Suomessakin on ihan tarpeeksi noita "apis on tosi ihq hei"-ihmisiä

puska

- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Niin.  :-/
Suomalaisilla pitää olla jotain omaa...(jos nyt ouhutaan musiikista... Siis puhutaa, ei ouhutaan..)
Mä en todellakaan haluu, että jos apis nyt muuttuisi enkkulaiseksi ja vaihtaisi suomalaiset faninsa johonkin saksalaisiin, niin kuin tällä himille kävi...
Mä en kestäis sitä!
Mutta onneksi ei ole merkkejä tälläisestä ilmiöstä!

rautalintu

Spank me-videon lopussahan lukee teksti: We will be bigger than Oasis! Silloin oli vissiin aikomus vallottaa koko maailma. Toivottavasti ei enää.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Niin. Toivottavasti pysyvät suomalaisten "omina".  ;)

puska

niin, kyllähän ne pojat siitä maailmanvalloituksesta haaveilee, mutta en kyllä jaksa uskoa että ne sitä ikinä toteuttaa. niiden pitäis vaihtaa musiikin tyyliäkin että pärjäisivät.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

*tuuli

puska---> ei välttämättä tarvis... ei sitä koskaan tiedä mistä jotku ruotsalaisetki innostuu.  ;)

jouhu

Ruotsalaiset? No, eihän sitä todellakaan tiedä.

punainen

Mäkin oon sen verran itsekäs et en haluis et Apulannast tulis suosittu ulkomailla.Saksankielisiisä maissa näytetään tykkäävään suomalisesta musasta, en tiedä sit menestyiskö Apis siellä päin... ::) En mäkään usko et Apulanta lähtis koskaan tosissaan ulkomaille, ainakin kun kielikin pitäis vaihtaa (mikä on typerää kun kaikkien pitää laulaa sillä sieluttomalla enklannin kielellä menestyäkseen maailmalla!) eikä Apulanta toimi enkuks

*tuuli

en mäkään niitä minnekkään jenkkeihin HALUA... miten meidänkin kävisi kun joutuisimme olemaan ties kuinka kauan rakasta bändiämme tämän ollessa jossain ulkomaan kiertueella!

puska

niinpä, pysykööt täällä suomessa vaan.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.