Ensimmäinen.

Aloittaja Lerppa, marraskuu 13, 2003, 09:13:44

« edellinen - seuraava »

blind_eye

Niin minäkin, ja varmasti moni muukin  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Niinpä! Kukaan muu ei ehkä pysty tekemään yhtä sydäntä riipivämpäälevyy! Se koskettaa, niin syvältä ja kovaa!
Kuuntelin tuon levyn muuten ihan justiinsa äsken.  :)
Se on kyllä rautaa!

TwilightWalker

Tähän on kaksi vastausta:

Ekaksi kuulin maanatain - se oli kesänä jolloin erosin pitkäaikaisesta avoliitostani ja oli kaikenkaikkiaan paska olo ja tilanne. Se lohdutti niin suunnattomasti ettei tosikaan. Kuuntelin sit koko plastikin ja yllätyin kun pidin siitä.
 Siihen saakka useimmilta levyilä joita olin kuunnellut oli löytynyt pari hyvää biisiä ja muute meni ohi. Tässä kosketti kaikki jollain lailla. En alkuun tykännyt tonin äänestä. Kun kulttuurishokki meni ohi niin siirtyikin suoraan alitajuntaan.
Jäin koukkuun, etsin divareista levyjä ja pysyin sillä musiikilla vaikeina aikoina pystyssä.

Plastik on vieläkin kuuntelulistalla, vaikka esim. kolmoselta löytyy parempaa meininkiä

Sitten muistin: olen kuullut näitä ennenkin:
yläasteella soi raidossa piiskaa- kuuntelin, pyörittelin päätä ja mietin että mitähän hulluja nää on

ehkä tähän piti kasvaa - onkkesi kasvoin monipuolisia ja täynnä fiilistä

;)
hämärässä näkee enemmän

Hanna

Eka biisi jonka kuulin oli varmaankin Piiskaa ja se oli silloin jotain aivan kamalaa.. :-[ (Minäkin olin pienenä idiootti enkä ymmärtänyt musiikin päälle.) Sit näin jos joskus kuulin telkkarista 0010.. Siit hetkestä lähtien on kyl Apulanta uponnu.. Ja Piiskaakin on loisto biisi.. ;D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.