Ensimmäinen.

Aloittaja Lerppa, marraskuu 13, 2003, 09:13:44

« edellinen - seuraava »

blind_eye

juu, olis varmaan vähän vaikeempi juttu  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

PahaPahaAsia

vois joskus yrittää...

blind_eye

no yritä, ja kerro mulle miten meni  ;D

PahaPahaAsia

no mut kun en kato polta...edes palamatonta tupakkaa...niin ei siinä varmaan oo muuta eroo,kun se vaan ei sitten savua... ;D

*tuuli

mä nyt palaan ihan aiheen alkuun ku rupesin tyhmänä lukeen väärästä päästä tota hommelia ja kirjotin tietty hirrrmu selitykset. en jaksa pyyhkiä eli hetkellinen paluu takaisin ''aiheeseen''

jouhu tuossa ''joskus'' sano että joskus pienenä  :-* vihas apista.

->  ;) mäki vihasin, siis joskus vitos nelos luokalla. en yhtään tiiä miks. en ees ollu sillä lailla kunnolla kuullu niitten musiikkia, mutta halusin varmaan mäki olla vastarannan kiiski ja väittää kaikessa vastaan.  ;D sit kun mä ostin pop rock koulukalenterin niin siellä oli apiksesta kuva. mä tietty kirjotin siihen isolla HYI ja sotkin sen kuvan... nyt harmittaa :P

mut eikös se mieli heti muuttunu kun kuulin et apis on jaakko talluksen lepi bändi!  ;D *noloa tunnustaa*

jouhu

Jee! Joku on ainakin kokenut samanlaisen "kohtalon", kuin minä.  :D *halaus tuulille* Mäkään en ollu kuullu suunnilleen yhtään niitten lauluu ja sanoin kauheet hyit aina, kun näin lehessä niitten kuvan tai telkassa jonkun haastiksen. Mä muistan, kun aattelin, että mitä jos mä sitten vanhempana tykkään tosta ihan sairaasti. Tuntu sillon ihan järjettömältä, että mä joskus tykkäisin apiksesta ihan täysillä. Mutta tosiaan aika muuttaa ajatuksia ja näkökulmia.  :)

blind_eye

Lainaamut eikös se mieli heti muuttunu kun kuulin et apis on jaakko talluksen lepi bändi!  ;D *noloa tunnustaa*

onko?  :o vau  ;D

jouhu

Kuka on Jaakko Tallus?
 :-[ Mä en tiedä kuka se on.  :-[

blind_eye

se on hiihtäjä/mäkihyppääjä eli siis yhdistetyssä. samassa kuin samppa lajunen  :)

jouhu

PahaPahaAsia

mäkin vihasin sitä joskus,mutta enpäs vihaa enää... ;D

*tuuli

juu talluska on niitä yhdistetyn miehiä, ihana  :-*

onneks olin joskus  ( oon kyllä yhäki ) ihan jumalaton talluska fani. muuten en varmaan vieläkään kuuntelis apista ;)

Maikki.

Minäkään en joskus ala-asteella tykänny yhtään apiksesta, olin just silleen et "hyj" vaikka jotkut kavereista tykkäs.. Kesästä 01 lähtien aloin kumminki kovasti siitä tykkäillä . :)
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

....Mari....

ensimmäinen kappale jonka kuulin oli "se johtuu geeneista" ihan pikku pentuna.. sen jälkeen apulanta on ollut ykkönen  :D

blind_eye

tuo on muuten hassu biisi  ;D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.