Toni-nukke

Aloittaja Tappaja, huhtikuu 04, 2004, 09:12:43

« edellinen - seuraava »

Tappaja

Oon tässä miettinyt, että saakohan niitä Toni-nukkeja, joita on ollut mm. Ilta-Sanomissa Toni Wirtanen Undercover-sarjan
mainoksissa, jostain? Ois meinaan aika mielenkiintoista, jos olis sellanen..    ;D

Lerppa

Tuskin :)
Taitaa olla vaan hyvä mainos. Meinaan musta toi on todella hyvä mainosidea, siihen todellaki kiinnittää huomion! 8)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Vilkku

Mennäänpä kokeilemaan ; jokainen menee lähialueensa lelukauppaan ja kyselee, että "Onko teillä sitä TW -hoitsunukkea". Sitten vertaillaan myyjien ilmeitä ;)

Tai sitte leikataan ne nuket lehdestä, liimataan pahville ja siinä on meillä sitten huvia loppukevääksi :P
[ -You should see my scars- ]

puska

Tahtoo sellaisen lehden! Mikä lehti se olikaan?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Vilkku

Uusimmassa City-lehdessä on ainakin kaksi niitä.
[ -You should see my scars- ]

Tuuli.................

täytyy ''ostaa'' uusin city lehti.  :P

jouhu

Niin. ;D Siinähän oli se hoitsu ja se armyboy nukke...

blind_eye

Ja mistähän noita City-lehtiä saa?  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Tappaja

Saiskohan kaupasta.. Ja Ilta-Sanomissa oli yksi, mutta en ole hoitsua nähnyt.. Pitää varmaan mennä kattoon kaupasta City lehdestä kattoon.. Pitää kyllä myöntää, että leikkasin armeija-Tonin jo. Oli se sen verran hieno!

blind_eye

Niin, siis Cityä ei jaella kuten Comoa ym?
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

emmi

mä löysin cityn hml "suuresta" kauppakeskuksesta, siel niit jaeltiin :)
meijän mutsi luuli ku se näki ne nukke mainokseet et nyt on oikeesti tullu kauppoihin myyntiin jtn Toni nukkeja  ;D
älä tunnusta jos sattuu

rautalintu

Tampereelta pitäisi löytyä seuraavista paikoista. Uusi numero tulee 9.4. eli kannaattaa heti lähteä ettimään, jos niitä enää on..
http://www.city.fi/jakelupisteet/index.php?seskey=&selectedCity=Tampere
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

[tuuli]

Kuopiossa niitä oli ainaki Carlsonilla ::)

Mutta tuskin kukaan on niin hölmö että asuu kyseisessä tuppukylässä.  ;D

Mä saalistin itselleni sen Cityn. Vähänkö siisti se Army-Toni, ja se Hoitsu-Toni myös. Täytyy leikata ja pistää oveen muiden Tonien seuraan.

Tv maailmassa oli muuten juttua Tonista. Lukiko kukaan??? Minä luin! *tadaa*

Niin ja sit Savon Sanomissa joskus viime viikolla oli joku Tonin kommentti.
Se sano siinä jotain ; Kaikille nuorille joiden haaveena on saada oma ohjelma, unohtakaa haaveenne ja ostakaa mielummin vaikka kitara.  ;D
allekirjoittanut

hande^

Mä luin sen jutun TV-maailmasta ( tai siis tw-maailmasta... ;D ) ja sit annans oli joku juttu tonist kans ja seiskas jotai kolme pikkukuvaa... leikkasin kaiki ja säilöin... 8)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Tappaja

No aion ainakin tänään leikata hoitsu-Tonin Ilttiksestä, kun ei voi ihan uudesta lehdestä leikata kun siitä seuraa sit sellanen valitus taas, että onko niitä saatanan toneja pakko lehdestä leikata, kun jotkut voi haluta lukea lehden!! Määä!!!
  Mutta ei sille voi mitään, kun on joku pakkomielle leikellä Tonia lehdistä..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.