Toni-nukke

Aloittaja Tappaja, huhtikuu 04, 2004, 09:12:43

« edellinen - seuraava »

rautalintu

LainaaOon huomannu, että mulle on tullu uus pakkomielle. Jos jossakin ohjelmassa on joku pikkunenkin juttu apulannasta tai jostakin heistä yksittäin, niin mun on pakko nauhottaa koko ohjelma.

Mullakin vähän sama juttu, tosin en välttämättä aina koko ohjelmaa nauhoita, mutta mulla on 11 neljän tunnin kasettia, LP:llä nauhotettua täynnä Apulantaa, eli 11x8 tuntia.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Huijui....Noin...iso? :o
Mitäs kaikkee sulla siellä on?

rautalintu

Suurin osa Jyrkistä nauhotettuja ja sit on Moontvltä paljon haastatteluja. Onhan niitä kertynyt vaikka mitä vuosien varrella..
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu...

Ihan keräily harvinaisuuksia. :D
Mulla ei ole kertynyt vasta pikkasen nauhan alkuun. Mulla on vaan se jumala videon teko systeemi pari 4pop ohjelmaa ja yks Toni. Mutta kyllä se tästä kertyy... :)

blind_eye

Mullakin on noita juttuja vuodelta miekka ja kirves. En oo ees laskenu kuinka monta kasettia Apulantaa löytyy :D Sit kun mä pyydän äiteltä uutta kasettia et mä voin nauhottaa jotain nii se menee mun huoneeseen ja kattoo niitä kasettipinoja ja sanoo 'eikös sulla oo tossa jo tarpeeks kasetteja'...Äite ei ymmärrä et ne APULANTA-kasetteja  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Tappaja

Äitis on hullu, sokeasilmä! Piilotat sillon ne kasetit ja sanot, että koira söi ne..

puska

Jos veljeni saa kerätä kaseteille Kummeleita, niin kyllä minullakin on silloin Apulantaa oikeus:D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

blind_eye

LainaaÄitis on hullu, sokeasilmä! Piilotat sillon ne kasetit ja sanot, että koira söi ne..
Öhöm. Muuten ihan jees, mut meillä ei oo koiraa.
...Paitsi onhan mulla pikkuveli!  ;D

puska

No, sehän ajaa melkein saman asian :D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Wirtabiuha

No mut sä voit käyttää samaa kun mä eli lemmikki pesukarhua... silä mä pääsen aina onkelmista hammaslääkärikin katsoo vain silleen että "ahaa just, ihme sekopää" kun sanoo että en tullut viimeksi kun mun lemmikkipesukarhun maha oli kipeä.... toimii lähes aina...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

katah

noi toni -nuket oli kyllä varsin valloittavia :-* tosi onnistuneita, siis miten voikin olla niin tonin näköisiä  ;D kuvat tulee kyllä päätymään mun apis -arkistoihin  ;D. saa sit vuosien jälkeen naureskella et kaikkeen se on tonikin komean pärstänsä saanut tungettua ;D

Tappaja

Wirtis, hienoa. Jatka samaa rataa.

blind_eye

LainaaNo mut sä voit käyttää samaa kun mä eli lemmikki pesukarhua... silä mä pääsen aina onkelmista hammaslääkärikin katsoo vain silleen että "ahaa just, ihme sekopää" kun sanoo että en tullut viimeksi kun mun lemmikkipesukarhun maha oli kipeä.... toimii lähes aina...
Heh, pitäiskö kokeilla  ;D

mustaenkeli

ette usko vai?! ::) noh, se oli sellai pikku-pila.. :) anteeks kauheesti jos joku on erehtyny menee Heinolaa.. ;D (aika tyhmä kyl ois) mut ei muuta ku jatkoi.. 8)

blind_eye

En mä ainakaan tohon uskonu.  :)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.