Asiaa..

Aloittaja -Amerika-, toukokuu 11, 2004, 04:43:59

« edellinen - seuraava »

punainen

Just niinku Lerppa sano kyllä voi,kokemusta just tosta,vaik mäkin ajattelin joskus et mikään ei vois pilata tunnelmaa kun apulanta on lavalla. :(
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

KatjaRock

no äärityyppejä on aina ja onneksi on järjestysmiehet.

yhellä tk keikalla kerran kaks tyttöä alko tappeleen aivan hulluna. tai toinen niistä kisko toista hiuksista ihan täysillä ja se toinen vaan huusi. se oli outoa. Ó__ò
Time goes on, I wont.

-Amerika-

No kyllä se nyt vain niin on, että se kyrpii jos tulee keikalle..-no ei siinä mitään jos tulee keikalle-..mutta jos sinne lavan eteen tulee joku ihminen hihhuloimaan ja viemään eturivipaikat, joka ei selvästikkään ole aidosti kiinnostunut apulannasta, vaan esim. tonin komeasta ulkonäöstä. Tämmöinen fani ei välttämättä tiedä apulannan musiikista eikä historiasta mitään. Pitäisihän sitä nyt kunnioittaa semmosta ihmistä ja semmoisen ihmisen TODELLISTA kunnioittamista apulantaa- ja apulannan jätkiä kohtaan, joka tahtoo tulla katsomaan Apulantaa, EIKÄ toisten "lällärilää" fanien takatukkaa. Eli siis te jotka ette aidosti apulannasta välitä tai ette muuten vain välitä niin jääkää sinne taka-alalle riehumaan ja bilettämään. Ei teidän tarvitse tulla eturivin rautoihin kiinni huutelemaan jo aiemmin mainittua "toni sä oot ihq beijbeeeee mä vähän niinx diggaaaa suaa" tai "voi jumatsuga sä oot gomee mä niinq oo iha lovena suhu!!!!"

Jutun pointti on se että kunnioittakaa aitoja faneja sen verran että antakaa niiden mennä eturiviin ja pysykää itse takana. Sillä hehän ovat tulleet katsomaan juuri Apulantaa ja te olette tulleet bailaamaan ja siihen oletettavasti mukana olevaan discoon. Ja minähän en sitte yleistä. Mutta että ne jotka tuntee olevansa näitä ei aitoja niin kyllä te ite huomaatte tämän viestin. Niitten ei kannata noteerata jotka niitä aitoja faneja on.

Yes yes I am back! :D

Apulanta ja elämä.

-Amerika-

-Amerika-

..niin joo.
Piti tuohon laittaa vielä tämä, mutta ko pääsi unohtuhun ::)

Niin, että mullaki on kokemusta tuosta keikalla hihhuloimisesta.
Oltiin päästy eturiviin ja sitte yks tuntematon tyttö alko mua sieltä takaa päin tönihin sivuun.. eihän se mua saanu siirrettyä.
Yhen toisen tytön kans sitte töhästiin se siitä korpeen. sillä aikaa meijän vieressä yks jätkä poltti yhen blondin mimmin tukan. Se tukka oli semmonen ristiselkään ulottuva blondi pehko ja se tukkahan palaa niin saatanan nopiasti. siinä meni tytöltä koko tukka. Aivan päänahkaan asti se palo suurimmaks osaks. järkkärit tuli ja sai tukan sammutettua. ja se jätkä lensi ulos sieltä ja kai sinne kytätki tuli. No ei kait siinä. Se keikka oli vasta hädin tuskin alkanu että ei siitä apulanta keskeyttäny keikkaa. hyvä vain. Tämmöstäki sattuu.
Perseestä? Voi kyllä.

-Amerika-

Vilkku

Mä oon tosta aivan eri mieltä. Ei siinä mun mielestä ole mistään kunnioituksesta kyse, että annetaan nyt "tosifanien" mennä eturiviin. Menkööt eturiviin ihan kuka tahtoo, "tosifanikin" on harvinaisen kyseenalainen tulkinta ja varmasti jokaisen omassa mielessään määrittelemä. Kyllä se pelkkää Tonin ulkonäköäkin ihaileva saattaa pitää itseään todellisena fanina.

Ei sillä, ymmärsin kyllä viestin pointin ja näkeehän noita jotka tuntuu olevan jotenkin täysin väärässä paikassa, mutta jos tahtovat eturiviin ni tervemenoa.
[ -You should see my scars- ]

-Amerika-

;D no mulle se ei oo ihan noin yksinkertasta 8)

-Amerika-

emmi

LainaaSe kieltämättä ottaa suuresti päähän, kun itse on ihan täpinöissä eturivissä. Sitten siihen puskee joku känninen "muka-fani" joka kirkuu korvan juuressa rakastavansa Tonia ja pitävänsä tätä seksijumalana. Jee jee.

juu noi on kyllä niin ärsyttäviä ihmisiä tollaset jotka yrittää punkee väkisin sieltä takaa siihen eteen ja sitten aina joku kaljatölkki kädessä ja pienessä tuiterissa tullaan siihen selittään ja huutaan et "TONI sä oot ihkuuuu" voi LoL.
mulle on käyny melkein lähes joka festarikeikalla silleen et joku ääliö on tullu pilaan kesken keikan hyvät fiilikset tulemalla kännissä sielt takaa sinne. en kyllä onneks oo koskaan menettäny paikkaani, aina oon pitäny puoliani :)
älä tunnusta jos sattuu

puska

Olen samoilla linjoilla -Amerikan- kanssa. Vituttaa teinit (en nyt puhu iästä vaan "tieniydestä"), jotka ovat muka niin faneja ja niin faneja. Eivät tiedä musiikista hevonpersettä ja puskevat eturiviin vain koska haluavat päästä mahdollisimman lähelle julkkista (se on loppujen lopuksi aivan sama kuka se julkkis on). Jokainen mies on juuri heidän keikkansa ajan jumala ja maailman seksikkäin mies. Ja sitten jos ne on vielä kännissä niin kahta kauheampaa. Voi herranen aika tätä nyky ajan nuoriasoa.

-Amerika- Sanoit minulle aikaisemmin joskus kauan sitten että sinun mielestäni minulla on hyviä mielipiteitä. Niin on sinullakin. Vaikutat tosi hyvältä tyypiltä. (lipi lipi)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

-Amerika-

No saahan sitä totuuksia sanoa :D *kiittää ja kumartaa*
Joo tosiasiahan se on, että sun jutuissas on sisältöä.
Jotain tämmöstä tähän kaivattiinki.. meinaan, että toinen joka on asiasta samaa mieltä. Kun monet ovat jo niin vastaan hanganneet. Vaikka oikeus on mielipiteeseen kaikilla. Asiahan onkin siitä kiinni että kuka on oikeassa.

Ja että tosifaniuden voisi määritellä. Tottakai jokainen voi sen määritellä, mutta ei kenenkään (joka tietää mistä praataa) mielipide kauas toisen omasta nakkaa.
Tottakai joka asiassa on varaa vähän heittää suuntaan ja toiseen, mutta ei ikinä mitään hevosen kokoisia suureita.

Eli eli eikös se tosifanius määritellä siten, että tosissaan tykkää ko.musiikista, tietää suurimmaksi osaksi ko. bändin historiasta ja ei tee sitä mitä tekee (liittyen bändiin) vain siitä syystä- ja sillä periaatteella että "kaveria kans"
Minäkin apulannan jätkiä ja sitä niiden musiikkia niin kovin arvostan etten missään nimessä tuhlaisi heidän keikkaa ryyppäämiseen. En iki mailmassa. Ei koskaan ole käynyt pienessä mielessä.
Mutta totuushan on se että jokainen tallaa tavallaan ja minä tallaan niin ko parhaalta tuntuu :D

Tosifaniutta täytyy mun mielestäni kunnioittaa.
Tykkäisittekö te "mukaAPULANTAfanit" että minä tulisin sellaisen bändin keikalle jonka musiikkia te jumaloitte ja jonka historiasta te tiedätte.. sanotaanko vaikka esim. the 69 eyes tai mikä tahansa muu bändi mistä pidätte.. riehumaan kännissä ja viemään teiltä mahdollisuuden jutustella jonku jyrkin tai muun vastaavan kanssa.. tai jotain vastaavaa elikkä muuta samanlaista. Miettikää ihmiset!!! Käyttäkää niitä aivojanne!!! KAIKKEA EI TARVITSE SAADA KOSKETTAA!

"I thought I found it but I know it's just a fake. The chain that holds you it might bend but it wont break. Underneath the paint lies the true picture. Wipe it all away wipe it all today"

-Amerika-

rautalintu

Amerika. Miksi ihmeessä kirjotat Apulanta -boardilla TE mukafanit. En usko että täältä sellasia löytyy.

Ja sellanen ihminen, joka on kanssasi samaa mieltä on hyvä tyyppi ja aina oikeassa? Ja muut ovat aivottomia idiootteja? Sellaisen käsityksen viesteistäsi saa. Kuulostat ylimieliseltä.

LainaaJutun pointti on se että kunnioittakaa aitoja faneja sen verran että antakaa niiden mennä eturiviin ja pysykää itse takana. Sillä hehän ovat tulleet katsomaan juuri Apulantaa ja te olette tulleet bailaamaan ja siihen oletettavasti mukana olevaan discoon. Ja minähän en sitte yleistä. Mutta että ne jotka tuntee olevansa näitä ei aitoja niin kyllä te ite huomaatte tämän viestin. Niitten ei kannata noteerata jotka niitä aitoja faneja on.

Yleensähän ne "tosifanit" (vittu mitä termejä) ovat tulleet paikalle kuuntelemaan musiikkia, eikä niinkään katsomaan. Mun puolesta eturiviin saa mennä kuka tahansa, kuten Vilkku sanoi. Miksi fanit muka ovat eriarvoisia? Jos joku on fani vain siksi, että Toni on niiiin ihqu, niin anna olla.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

punainen

Ovathan ne "mukafanitkin" maksaneet saman lipun hinnan joten mikseivät he saisi ottaa keikasta irti niin paljon kuin saavat?ja jos on jaksanut siinä lavan edessä ventata useita tuntejakin niin kyllä ne tyypit on mielestäni paikkansa ansainneet.Mulle ei kyllä ole ollut paljoa haittaa näistä "mukafaneista" (ulkonäön perusteella EI VOI sanoa kuka on fani ja kuka ei mutta kun on joutunut pari tuntii kuuntelee vieressä olevien juttuja niin kyllä siitä jotenkin erottuu kuka minkäkin takia on keikalle tullut...).Kyllä keikan aikana ne jotenkin karisee pois, esim jos oon ollu salin takaosissa keikan alussa niin encoren aikana sitä viimeistään huomaa olevansa melki eturivissä...Eniten on kyllä ollut haittaa niistä kännisistä parimetrisistä nuorista miehistä. >:(

punainen

Ja lisäyksenä vielä että, kyllä ne apulantalaiset huomaa ne pidémmän linjan fanit,esim Tuukkakin muisti mun naamarin ja ootti et sais ympäriltä ekaks pois ne nimmarin metsästäjät jonka jälkeen se oli halukas juttelee mun kaa enemmän rauhassa :-* Tuli kyllä tosi hyvämieli siitä :)

puska

Niinpä niin.
Minua ei niinkään haittaa jos nämä niin kutsutut "mukafanit" ovat selvinpäin ja käyttäytyvät asiallisesti. Elikkä eivät todellakaan rynni väkipakoin toisten eteen vain saadakseen sanoa Tonille yhden sanan. Minä ainakin myönnän, että vaikka itseäni tosifaniksi kutsun, tykkään totta kai mennä lavan eteen ja ottaa keikasta kaiken irti. Toni on hyvän näköinen mies, ei siinä mitään. Mutta se tapa jolla hän esiintyy on jotain. Se tunne, ne ilmeet. Pitää sitä keikalla vähän mekkaloida. On se nyt kuitenkin loppujen lopuksi livenä jotain aivan muuta kuin levyllä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

-Amerika-

RAUTALINTU:
Turhaa sitä rautalintu on alkaa taistelemaan tämmöisestä asiasta.

Siksi kirjoitan koska mukafaneja on täällä ja jokapaikassa. Sitä on aivan turhaa yrittää kieltää. Jos olen todella sanonut noin niinkuin väität.. "Ja sellanen ihminen, joka on kanssasi samaa mieltä on hyvä tyyppi ja aina oikeassa? Ja muut ovat aivottomia idiootteja?" ...(<--tuossa noin) niin voin kyllä oitis syödä sanani. Ja jos ihminen on asiasta jotakin mieltä niin yleensä sitä sitten puolustaa ko. ajatusta ja toista samanlaista. Vai käännätkö sinä heti kelkkasi jos joku on erimieltä? Helvetin pahasti vietävissä joo jos on näin. Käsityksiä ja ensivaikutelmia saadaan aina, mutta kannattaako niihin luottaa? Joskus joskus ei. Näin on marjat. Niin saatan kuulostaa, mutta sitä en ole. Ikäväksesi ilmoitan näin. ;D Turhaa sinä alat termejä haukkumaan. Niitä tulee ja menee eikä niistä auta motkottaa. Keksi itse paremmat jos kerta olet niin hyvä. Joo samaa mieltä olen siitä että "tosifanit" ´(voi jumalauta mikä termi) tulevat kuuntelemaan musiikkia. Sanavirhe tainnut sattua tuolla jossakin. No sun puolesta on sun puolesta. Mutta mun on munpuolesta. Hahah hyväksy sinä ihan rauhassa ne teini-ikäiset (en nyt puhu iästä niinkuin ei eräs toinenkaan) jotka tulee polttamaan toisilta tukkaa päästä ja kiljumaan tonia seksijumalaksi tai muuksi vastaavaksi. Mulla se lähinnä raastaa hermoja. Tai hyväksy sinä ne jotka väkisten tunkee sinne niin että on muilta ihmisiltä luut paskana. HYVÄKSY VAIN! mutta minä en  ;D No kyllä ne fanit vain ovat eriarvoisia. aivan kuin sammakko ja hevonenkin. Jokainen ihminen luokittelee, jopa tahtomattaankin. JOPA sinä luokittelet. Minustakinhan tehtiin juuri ylimielinen. :D No totuushan on se, että semmoinen ihminen jonka mielestä toni on ihq eikä muulla ole väliä..niin ei sellaista voi faniksi sanoa. Ainakaan minun mielestäni.

JA TÄHÄN LOPPUUN KOROSTAN ETTÄ MINUN MIELIPITEENI EIVÄT VÄLTTÄMÄTTÄ OLE OIKEAT MUTTA MINÄ NIITÄ KUITENKIN KANNATAN. SILLÄ VOINHAN MINÄKIN TEHDÄ VIRHEITÄ JA OPPIA NIISTÄ. JA RAUTALINTU SINUSTA EN AIO SANOA MITÄÄN PAHAA ETTEN SORTUISI KO. LUOKITTELUUN TAIKKA YLIMIELISYYTEEN :D

Ja sitten tämä toinen.

PUNAINEN:

Joo ovathan he.. mutta eivät välttämättä samoista syistä kuin meikäläinen ja sehän tässä tähdellistä onkin.
Eihän meistä kukaan ole ulkonäöstä puhunutkaan. Vai olenko minä? Vaikka et sinä olekkaan niin väittänyt että minä olisin :)
Näinhän se on. jutuista kyllä kuulee kuka on todellinen ja kuka ei.

PUSKA:

"Niinpä niin.
Minua ei niinkään haittaa jos nämä niin kutsutut "mukafanit" ovat selvinpäin ja käyttäytyvät asiallisesti. Elikkä eivät todellakaan rynni väkipakoin toisten eteen vain saadakseen sanoa Tonille yhden sanan. Minä ainakin myönnän, että vaikka itseäni tosifaniksi kutsun, tykkään totta kai mennä lavan eteen ja ottaa keikasta kaiken irti. Toni on hyvän näköinen mies, ei siinä mitään. Mutta se tapa jolla hän esiintyy on jotain. Se tunne, ne ilmeet. Pitää sitä keikalla vähän mekkaloida. On se nyt kuitenkin loppujen lopuksi livenä jotain aivan muuta kuin levyllä. "

^^ Puska siis sanoi tämän.

Asiaa minun mielestäni.

Ei siinä mitään jos keikalla riehuu ja ottaa irti sen minkä saa ja näin.. mutta se on jo vähän jotain ´vaikeasti ymmärrettävää että siellä pitää käyttäytyä huonosti ja tunkea AITOJEN fanien välistä vain sanoakseen tonille että "VOI IHQ GU SUL O NIINQ SAIRAA SEXIKÄS..." jne..jne...

-Amerika-

Mahtoivatko nämä termit kelvata. Ja jos ei niin sitten alle parempia.  :D

rautalintu

Amerika
En väittänyt että olet sanonut "Ja sellanen ihminen, joka on kanssasi samaa mieltä on hyvä tyyppi ja aina oikeassa? Ja muut ovat aivottomia idiootteja?" mutta sitä tarkoitit.

"Vai käännätkö sinä heti kelkkasi jos joku on erimieltä? Helvetin pahasti vietävissä joo jos on näin."

En todellakaan muuta mielipidettäni jos joku on eri mieltä kuin minä.

"Hahah hyväksy sinä ihan rauhassa ne teini-ikäiset (en nyt puhu iästä niinkuin ei eräs toinenkaan) jotka tulee polttamaan toisilta tukkaa päästä ja kiljumaan tonia seksijumalaksi tai muuksi vastaavaksi. Mulla se lähinnä raastaa hermoja. Tai hyväksy sinä ne jotka väkisten tunkee sinne niin että on muilta ihmisiltä luut paskana."

En tietenkään hyväksy sellaisia, jotka tulevat hiuksia polttelemaan, mutta edelleenkin jokaisella on oikeus mennä sinne keikalle, ei sitä voi kukaan estää, edes sinä. Vai laitetaanko ovelle kyltti: "Vain tosifaneille"

Totta vitussa minä luokittelen. Se on kaikkein parasta, mutta en pidä "tosifaneja" ja "mukafaneja" eriarvoisina. Sinä näköjään pidät, mutta pitääkö siitä julistaa kaikille.

Enkä edelleenkään usko että kukaan täällä aktiivisesti käyvistä on "mukafani" ei niitä kiinnosta muu kuin Tonin ulkonäkö, kuten itsekin sanoit.

"No kyllä se nyt vain niin on, että se kyrpii jos tulee keikalle..-no ei siinä mitään jos tulee keikalle-..mutta jos sinne lavan eteen tulee joku ihminen hihhuloimaan ja viemään eturivipaikat, joka ei selvästikkään ole aidosti kiinnostunut apulannasta, vaan esim. tonin komeasta ulkonäöstä. Tämmöinen fani ei välttämättä tiedä apulannan musiikista eikä historiasta mitään. Pitäisihän sitä nyt kunnioittaa semmosta ihmistä ja semmoisen ihmisen TODELLISTA kunnioittamista apulantaa- ja apulannan jätkiä kohtaan, joka tahtoo tulla katsomaan Apulantaa, EIKÄ toisten "lällärilää" fanien takatukkaa. Eli siis te jotka ette aidosti apulannasta välitä tai ette muuten vain välitä niin jääkää sinne taka-alalle riehumaan ja bilettämään. Ei teidän tarvitse tulla eturivin rautoihin kiinni huutelemaan jo aiemmin mainittua "toni sä oot ihq beijbeeeee mä vähän niinx diggaaaa suaa" tai "voi jumatsuga sä oot gomee mä niinq oo iha lovena suhu!!!!"

Jutun pointti on se että kunnioittakaa aitoja faneja sen verran että antakaa niiden mennä eturiviin ja pysykää itse takana. Sillä hehän ovat tulleet katsomaan juuri Apulantaa ja te olette tulleet bailaamaan ja siihen oletettavasti mukana olevaan discoon. Ja minähän en sitte yleistä. Mutta että ne jotka tuntee olevansa näitä ei aitoja niin kyllä te ite huomaatte tämän viestin. Niitten ei kannata noteerata jotka niitä aitoja faneja on."

Toi on naurettavaa. "Kyllä se nyt on vain niin" eli olet aina oikeassa. Samoin "Turhaa sitä rautalintu on alkaa taistelemaan tämmöisestä asiasta." Sinun mielestäsi niin.

"JA RAUTALINTU SINUSTA EN AIO SANOA MITÄÄN PAHAA ETTEN SORTUISI KO. LUOKITTELUUN TAIKKA YLIMIELISYYTEEN" :D :D :D :D
V*tuttaa tollaset juntit. Sorru vaan, saapahan nauraa. Nyt saat sinäkin nauraa, kun minä kirjotin nääääin tyhmän viestin. Että näin.

Kettu kuittaa.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.