Asiaa..

Aloittaja -Amerika-, toukokuu 11, 2004, 04:43:59

« edellinen - seuraava »

mixu

ahh,kyllä se on hienoo vaan kun hiki virtaa ja ääni raikuu,  saa jopa jotain "kontaktia"bändiin näin fiilid pohjalta ;D
ota minut mukaan/ota minut mukaan/jos et sinä sitä tee niin ei kukaa/ota minut nyt,olen väsynyt,olen niin vanha ja ränsistynyt/ota minut mukaan/ota minut mukaan.../

-Amerika-

Mixu justiin niin se on :D
Ja monien muittenki :D

Ite aina haluan eturiviin koska en mä ajattele sitä että tuleeko paine ja kuumuus vaan sitä että mä tahdon kuulla poikien musiikin ja nähdä ja saada kontaktia :D
Se on vain niin sairaan raju fiilis :D

-Amerika-

ps: sitä sydän hakkaa ja tuntuu että on taivaassa. Se on niin saatanan mahtavaa että huhhuh. Se on vain niin kumma ettei mulle tuu mistään muusta bändistä samanlaista fiilistä ko Apulannasta. Se todellakin (Apulanta meinaan) on mun (ja varmasti monen muunkin) juttu.  ;D

puska

-Amerika-, veit jälleen sanat suustani:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Täytyypi ilmeisesti käyä enemmän keikoilla, että saa nirvana tunnelman käyntiin.  ;)
Kun ei ole tullu käytyy noilla kekoilla... ::)

-Amerika-

Se on mahtava tunne!! Jostakin syystä se on ollut mulla aina. Muistan aina kun ostin ensimmäisen levyni ja tuli sellaanen olo että kädet hipoo juuri taivasta. Oioi!
Se sama tunne on keikalla mutta monin verroin voimakkaampana. Aina ko apulannalta tulee uusi kappale ja mä satun sen kuulemaan (tottakai) niin tekis mieli huutaa koska se tunne mikä siitä tulee on niin...ahh.

-Amerika-

Puska-->  ;D
Oon minäki sun monista mielipiteistäs samaa mieltä  :D

-Amerika-

Muuten se vielä että kuka teistä on lähdössä provinssiin? Oon mä toki menossa muihinkin mutta tähän nyt ekana.
-Amerika-

puska

Perhana kun ei sinne pääse knu pitää olla juuri silloin isostelemassa riparilla.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Enpä minäkään pääse... :-/ Olis kyllä aika siistii käyä siellä joskus. :)
Ehkä ensi kesänä tai sitä seuraavana tai...

blind_eye

Enkä minä, mutta tuo olis kans tosi hyvä käydä kattoon, Apiksen lisäks siä on myös Uniklubi.. =)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

mixu

kyllä provinssiin pitää aina lähtee!perkeleen kylmät yöt siellä aina kyllä on mut ei oo koskaan ollu niin hyvää fiilistä kun provinssissa!
sinne vaan kaikki mukaan! ;D
ota minut mukaan/ota minut mukaan/jos et sinä sitä tee niin ei kukaa/ota minut nyt,olen väsynyt,olen niin vanha ja ränsistynyt/ota minut mukaan/ota minut mukaan.../

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.