Toni on sell-out?

Aloittaja ten, lokakuu 13, 2003, 09:14:39

« edellinen - seuraava »

punainen

Eihän sitä voi väistää että suunta menee kaupallisemmaksi kun Apiskin on jo vuosia vetänyt ja suosio on suurta edelleen. Vaikka Toni tekee edelleen hienoja biisejä, mutta aikuisuus ja kliinisyys on tullu mukaan. Kyllä sitä räkästä angstii vähän kaipaa...

Ronjaronjanen

Hei ehkä Toni ei olekaan ihan höynähtänyt vielä kun puhu ainakin mun mielestä pitkästä aikaa oikein viisaita Zulussa.
Tykkäsin sen jutuista..
Sattuko kukaan muu katsomaan?

salza*

juu,mä katoin sen zulun ja naureskelin niille sen jutuille ja ilmeille!! ;D

Silti_Onnellinen

mut hei tollanenhan lisää vaan ammattitaitoa...
ja noi on tilaisuuksia joissa sitä omaa osaamistaan voi näyttää. (siis esim. Beats & Styles hommeli)
ei mun mielestä ollenkaan paha juttu.

Katoin myös Zulun. PERKELE  ;)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Lerppa

Örh.. missasin.. kun en helvetti vie osaa asentaa kanavia mun tv:seen ;D ;D miten ne on niin vaikeita... tietsikka on paljon helpompi käyttää! :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Suuri helpotus!
Satuin just kattomaan telkkuu, kun toi zulu tuli telkusta.  :D
Mä tykkäsin kyllä niistä Tonin kommenteista. Toni raukka jäi kuitenkin vähän alakynteen, kun ne alko kiistellä kuinka puhua Suomea oikein.
Vai mistä ne rupes ravoamaan toisilleen?
Se unenkansa biisi on kyllä ihan huippu! Mä tykkään hirveesti ja mä liikutuin, kun Toni laulo sen siinä. Melkein rupes kyyneleet valumaan pitkin poskia...( :'()

KristalliEnkeli

Mäki katoin Zulun sillo kun se "aikoinaan" tuli ja pidin kyl Tonin puheist, mut alko vaan ottaa päähän se mikä-lie-Mc-Kana  >:(...jokseenkin ärsyttävä tyyppi. Anteeksi nyt vaan jos joku tykkää, mut itselläni jo pelkän nimen kuuleminen (Mc Kana) saa mun ihon menee kananlihalle, aargh!....

*kristallienkeli katselee varovasti ympärilleen että katsotaanko häntä vihaisesti kommenttiensa vuoksi* ::) ;D ::)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Lerppa

Sehän tuli tuolla aiemmin jo selville että nimi on enne ;D ;D
Apulanta---> parasta apulannoitetta
Mc Kana---> iho kananlihalle
;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

rautalintu

Mutta miksi hemmetissä Kana? Ei sitten yhtään fiksumpaa nimeä keksinyt.. Toisaalta onko joku Pikku G yhtään parempi.. :D
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

*KristalliEnkeli

(raivostuttavaa! tää kone ei pidä mua kirjautuneena...koulun koneet on perseest!)

rautalintu --> aivan, voisko typerimpiä nimii ollakaan. keksiiköhän ne ite tai kukakohan idiootti niiden nimet luo (?)

jouhu

Siis...IIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSOOOOOOOOOOOOO HYI! Miten voi olla kamalampaa nimeä, kuin kana?! Se jotenkni inhottaa mua! Hyis........!  >:(
Ihmisillä ei näköjään ole enää kummoisempi mielikuvitus....(?) Vois olla joku parempi....Vaikka joku....mc taituri olis melkein jopa parempi...

Wirtabiuha

Juu, Pikku Gtä vastaan mulla tosiaan on kaikkea ja muutakin! Tyhmä nimikin siis! Kanassa nimenä on kuitenkin sarkasmia aika paljon mukana mutta joo, ei se silti toimi! Se orcidea (tämmönen trancetyyppi... ) ni repesin kun näin sen ukon ekan kerran, ei semmonen voi olla orkidea!!!  *Lerpan isoveli kuvittelee tuntevansa sen ja tietävänsä siitä kaiken... ihanaa että se jakaa tietoa muillekkin* -öök-!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Ronjaronjanen

Kai se Kana on joo aika pitkälle itseironiaa, mutta ei se silti kovin hyvin minunkaan mielestä toimi. Itseironian ja sarkasmin käyttäminen vaatii kuitenkin aina aika suuren katu-uskottavuuden ja mielestäni Kanalla sitä ei vielä kovinkaan paljoa ole. Siksi monet saattavat ottaa nimen Kana aivan todesta. Itse henkilönä Kanasta mulla ei ole oikein mitään sanottavaa mutta Zulussa se oli kyllä vähän rasittava kun väitti kokoajan vastaan..

KristalliEnkeli

niin,siin Zulus kana todellakin keskeytti koko ajan, eikä se ees perustellu vastaväitteitään. Välil ku Toni oli sanomas jotain, ni kana alko huutaa päälle, inttää vastaan. eikö sillä ole mitn tapoja, aina täytyy antaa edellisen puhua loppuun *heh*
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

-Amerika-

ja haistakaa te nyt pitkä vittu!
Sellaista se bisnes on.. kaikki pitää ottaa vastaan että pärjää tuolla korkealla.
Vertaus:
jos sulla on paras kaveri ja oot sen kans aina..sitte eräänä päivänä tulee ihminen joka haluaa myös olla sun kaveris niin sanotko sä sille että "hei en mä voi.. mä olisin sillon sell-out"
hieman kuitenkin eriasia muuta aikalailla verrattavissa.
Se mikään sell-out ole. Ja faneillehan se on paljon mukavampaa nähä toni josain muuhallaki ko apulannassa.Mulle apulanta on riittäny tosi hyvin mutta tuohan tuo toni silmän iloa jos se olis telkkarissa. Turhaa te pultteja vedätte siitä että toni yrittää pysyä pinnalla jatkossakin. Se on sen työtä ette te voi sitä ajatella noin.
Hyvää loppuelämää "apulanta fanit"
-Amerika-

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.