Toni on sell-out?

Aloittaja ten, lokakuu 13, 2003, 09:14:39

« edellinen - seuraava »

blind_eye

Lainaajoo puhuttu on ja on myös todettu että toni ei ole sell-out 8)
-Amerika-
ei ole ei  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

-Amerika-

Aaah se on kova jätkä todella.
niin sairaan komiaki ja se musiikki mitä ne tekee.
apulanta on kyllä paras.
*hehkuttaa jo puhuttua asiaa aina ja yhä uudestaan ;D*
ei saa unohtaa tuukkaa ja sipeä. ne on kans niin helvetin hianoja jätkiä että!!!   :D

Apulanta ja toni sipe & tuukka on niin älyttömän mahtavia että melkein tekee kipeää. *auts*  ::)
-Amerika-

blind_eye

LainaaAaah se on kova jätkä todella.
niin sairaan komiaki ja se musiikki mitä ne tekee.
apulanta on kyllä paras.
*hehkuttaa jo puhuttua asiaa aina ja yhä uudestaan ;D*
ei saa unohtaa tuukkaa ja sipeä. ne on kans niin helvetin hianoja jätkiä että!!!   :D

Apulanta ja toni sipe & tuukka on niin älyttömän mahtavia että melkein tekee kipeää. *auts*  ::)
-Amerika-

taas sä sisällytit viestiis, sen mitä mäkin ajattelen  ;D

pikku_piru

Eihän se tonin vika oo jos joka paikkaan tarvitaan hyvän näkösiä miehiä ja sitä sit kysellään...! vaikka osa teistä nyt vähä haukkuki ja ihan sama mitä aattelette.  :(  ei se toni varmaa sais sitä omaa ohjelmaa jos sil ei ois jotai sanottavaa... ite ainaki aion kyl kattoo! sanon vaa et tehkää ite perässä: kirjottakaa 7 L:llän paperit lukiosta ja ruetkaa muusikoks... sit ku vielä teette sellasta musaa et ihmiset ostaa levyjä ja haluu keikoille!  :'(

blind_eye

olet harvinaisen oikeassa  ;D
go, Toni, go!!  ::)

-Amerika-

blind_eye: =D

ASIAA! Mä aion kahtua joka ikisen osan siitä sen teevee ohjelmasta. jos teitä joitain ei kiinnosta niin älkää sitten katsoko. montaa mieltä saa asiasta olla en mä sitä kiellä..
mutta mutta tämä on mun mielipide =D
Ja toni ei missään nimessä *toistaa* ei missään nimessä oo sell-out. se on rautanen jäbä, ["]aivan kuin kaikki muutkin["]...
{*ja iskee silmää* *sekä kiljaisee: sehän on sen levyn nimi!!* *ja sitten vielä sekoilee*}
...siinä bändissä!!

APULANTA FOREVER!!!
-Amerika-

blind_eye

Lainaablind_eye: =D

ASIAA! Mä aion kahtua joka ikisen osan siitä sen teevee ohjelmasta. jos teitä joitain ei kiinnosta niin älkää sitten katsoko. montaa mieltä saa asiasta olla en mä sitä kiellä..
mutta mutta tämä on mun mielipide =D
Ja toni ei missään nimessä *toistaa* ei missään nimessä oo sell-out. se on rautanen jäbä, ["]aivan kuin kaikki muutkin["]...
{*ja iskee silmää* *sekä kiljaisee: sehän on sen levyn nimi!!* *ja sitten vielä sekoilee*}
...siinä bändissä!!

APULANTA FOREVER!!!
-Amerika-
jee jee jee  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ::)  ::)  ::)  ::)  ::)

Wirtabiuha

Ihme sekopäitä koko porukka - mutta just siks mä teistä tykkäänkin ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

PahaPahaAsia

LainaaIhme sekopäitä koko porukka - mutta just siks mä teistä tykkäänkin ;D

oot ihan oikeessa!vaikka kirjauduin vasta eilen sisään, tiedän jo nyt, että tää porukka on sekopäistä ;D

mitä tehdä, kun ei oo videonauhuria, mutta haluaisin jotenkin tallentaa ne tonin ohjelmat sillon huhtikuussa ??? enkä voi pyytää synttärilahjaks, kun saan dvd-soittimen... siis niitä videoita en voi pyytää... tai siis voin pyytää, mutta en saa...

blind_eye

Lainaa
oot ihan oikeessa!vaikka kirjauduin vasta eilen sisään, tiedän jo nyt, että tää porukka on sekopäistä ;D

guru, sä tiesit sen aikasemminkin, kun mä kerroin sulle että täällä on niin sekopäistä ettei muualla oo läheskään niin paljoo...  ;D  ::)

PahaPahaAsia

no niin tiesinkin, mut en ajtellut että ihan näin sekoo ::)

TwilightWalker

kyseistä juttua en ole nähnyt- kylläkin muita vierailuja
mm. don huonojen videolla, jouluinen tiernapoikajuttu etc.
muitakin projekteja on käsittääkseni menossa toisinaan.

Minusta se on vaan hyvä että ihminen toisinaan tekee muutakin, apulantahan on toisinaan koko bändinkinkin poikennut rutiineistaan kokeilemalla jotain muuta. Miten tän tyylinen musiikki joka lähtee jostain sieltä sisuksista vois pysyä elävän jos ne vaan koko ajan tonkisi omaa napaansa oman porukan kans-?

Joskus jurppii kun kuuntelee miten ihmiset arvostelee arvostamiaan artisteja siksi että ne myös samalla tekee työtään siellä... Toni on käsittääkseni lahjakas monella tavalla-  ei kai ole yhdeltä alalta pois jos katsoo mitä muualta löytyy?

Jos "pahin" käy ja tyypit päättä vaihtaa alaa, olen pahoillani ettei hyvää musaa enää heiltä tulisi. Aikansa silti kaikella ja paljon on jo tehneet kuuntelun arvoista...
hämärässä näkee enemmän

jouhu

Mä katon kanssa ihan varmasti kaikki ne jaksot. Ja aattelin nauhottaakkin, että voin näyttää mahdollisille lapsilleni. ;D

Ja mitä tuohon Toniin tulee, että muka olisi sell out. Sehän olisi melkein hulluutta, jos jaksaisi vain tuota yhtä juttuu muutaman kymmenen vuoden ajan! Pitää tuulettaa aivojaan jossain muuallakin pikkasen. Sitäpaitsi tekeehän Tuukka ja Sipekin apulannan ulkopiolella juttuja. Tuukka tekee näitä video hommelita ja Sipe taas hommailee näitten autojen sun mujitten kanssa.

salza01

mä nauhotan kans ne jaksot.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

hande^

mäki aijon! äiskä ei vaa tykkää ku mä muutenki pöllin kaikki meijän kasetit ku nauhotan kaikkee ja sit ei koskaan oo tyhjii... :D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.