Mikhon hyväksymä.

Aloittaja puska, tammikuu 28, 2004, 10:31:30

« edellinen - seuraava »

puska

Tuo merkintähän löytyy jokaisesta Apulannan ja Sipenkin levystä. Mietityttää, että mikä ihme tuo sitten niinkun on. En ole saanut asiasta vielä minkäänlaista infoa.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

vik

Eikös Mikho ollut joku noiden kaveri joskus, sitten jee, hyvä läppä, jätetty elämään näihin päiviin saakka.

Jos oikein muistan.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

jouhu

Aaaa... Toi on hyvä tietää.  :D Mäkään nimittäin en tienny ja mietin, että mitäköhän toi meinaa.

*tuuli

mä oon sen verran tyhmä etten ole edes ajatellut mitään noin monimutkaista kuin mitä se mikhon hyväksymä voisi tarkoittaa ;D

jouhu

Mä mietin, että mitä ihmettä toi tarkottaa ja meinaa!  :o Mutta, kun en saanut mistään vastausta, niin annoin olla. Aattelin, että se on vaan joku "yhtiö", tai vastaava, se mikhom ja se on hyväksyny sen levyn.
Tiedän!   ::) Kieroutunut mielikuvitus.  ;D

TT

Samoin muistelisin kuin Vik, mutta kuitenkin vähän erilailla ;) Tietääkseni asia oli niin että kyseinen "mikho" oli monen asian suhteen pilkun... ja nipottaja, siitä oli sitten lähtenyt mikhon hyväksyntä..

100 % faktaa tämä ei ole, muistikuvani saattaa pettää..

*tuuli

PahaPahaAsia

kattokaapa tuolta ylhäältä historia niin siellä lukee rivit kolme-neljä näin:
ensimmäinen keikka soitettiin v.91 Heinolan lyseolla.Keikalla bassoa soittelee Miikka niminen kaveri ja rumpuja toinen poikien kaveri Mikho(sama joka nykyään hyväksyy Apulannan tuotokset)
siispä on oikeastaan kyse kaverin mielipiteestä ja hyväksynnästä

rautalintu

Jees, hän oli joku kaikkitietävä tyyppi. Että sitten mikho on tarkastanut levyjen julkaisukelpoisuuden.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

PahaPahaAsia

juu ja passittaa kaiken takasin mikä ei vielä kelpaa levylle vaan vaatii hiontaa...kuinkahan monta niitäkin kappaleita tulee ???

yzeR

Lainaajuu ja passittaa kaiken takasin mikä ei vielä kelpaa levylle vaan vaatii hiontaa...kuinkahan monta niitäkin kappaleita tulee ???

Tuskinpa tämä Mikhon mielipide on oikeasti vaikuttanut siihen mitä on julkaistu ja mitä ei. Kuten TT tuossa sanoikin niin ilmeisesti kaveri on ollut varsin tyytymätön kaikkeen, mutta jostain syystä Mikä Ihmeen Apulanta? -EP on kuitenkin ollut hyvä julkaisu hänenkin mielestään. Vitsi on sitten vaan jätetty elämään laittamalla tuo "tarkastusmerkki" muihinkin levyihin.

puska

Kiitoksia infosta. Nyt taas yksi asia vähemmän pohdittavana:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Kiitos, minunkin puolestani! Erittäin muksaa tietää täälästäkin juttuu... :)

juhke

niin, minäkin olen sitä usein miettinyt  :D
tie pelastaa jos uskaltaa

emmi

mä en oo ees kyllä kauheesti aatellu asiaa, et mitä se tarkottas :)
älä tunnusta jos sattuu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.