Wirtasen kämppä

Aloittaja taika, joulukuu 14, 2003, 11:30:29

« edellinen - seuraava »

salza01

mä näen ton meiän suuren pensasaidan [josta näkee näin talvisin läpi.] ja sen aidan takaa näkyy tuo naapuritalo. [vastapäinen.] mutta eipä siellä näy ketää olevan kotona. ja tästä meiän tieltä yleensä kaikki ajelee ohi,mutta né taitaa nyt olla nukkumassa ku kukaan ei ajele ohi.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

KristalliEnkeli

mun systerin keittiöstä näkyy hyvin vastapäiseen taloon ja syödessä tulee aina tarkkailtua "naapuritalon" asukkaita =)...täytyy vaan aina muistaa, että ne näkee myös mut...*heh* oonkohan mä sairas? tai jos en oo sairas niin ainakin sairaan utelias =)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

puska

niin, eilenhän tuo t.i.l.a. extra sitten alkoi... mitäs piditte ohjelmasta. kuvaukset oli mielestäni tehty hauskasti...kamera pyöriiiiiii...
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

salza01

oli iha kiva ohjelma. pikkunen huvila se niitte kämppä oli! kyllä se mullekki kelpais!!
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Olihan se hieno!  :D Kamera tosiaan pyöri, pyöri, pyöri... ::) ::) ::)
Meidän äiskä ei tykänny siitä. Mä järkytyin siitä, niin etten saanu sanottuu, ettei noin saa sanoo, kun Tuukka on asialla.

emmi

mä en taas ees muistanu koko ohjelmaa >:(
tyypillistä mua!
tulikos se nyt sitten aina torstaisin ja miltä kanavalta??
lahopää kun oon.
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Se exrta juttu tulee torstaisin kolmoselta.

blind_eye

mäkin unohdin!! esiteltiinkö se Tonin kämppä jo...? toivottavasti ei *rukoilee*  ???  ???  ???  :'(
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Ei vielä. Siinä ekassa oli vasta Jani Sievisen koti.

blind_eye

jouhu

jassu

mäkin haluun nähdä tuon tonin kämpän :)

salza01

ja jos se tonin kämppä ois jo tullu ni mä oisin jo skriiwaillu siitä tänne. *tosi lohduttavaa* ;)

blind_eye

juu, mutta sitten se olis jo myöhästä...  :(

KristalliEnkeli

mua ei kiinnosta se ohjelma muuten, paitsi sitten kun Wirtasen kämppä esitellään :D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.