Wirtasen kämppä

Aloittaja taika, joulukuu 14, 2003, 11:30:29

« edellinen - seuraava »

jouhu

Niin, niin se nimenomaan se! :)

hendu

Joo tarkotin nimenomaan t.i.l.a extraa!! Mikä on sitten syynä, et sitä ei ole näytetty ???? Vai pyöriikö kyseinen ohjelma enään? En seuraa televisiota niin hartaasti!
Temosen pomppubasso

hande^

No, Toni ei varmaan vaan halöunnu, että sen kämppää pengotaan enempää. Ei sitä tuu enää, loppu aikoja sitten. :)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

unohdus

tuosta todella puhuttiin joskus talvella että Toninkin kämppää ohjelmassa oltais esitetty. mutta Toni oli kieltäytynyt. sanoi ettei kämppää esitellä sen enempää telkkarissa mitä tähän mennessä on jo esitelty.

mirka

Niin no jos mä olisin Toni, niin en mäkään antais kenenkään tulla mun kämppään kameran kanssa heilumaan.
Kai jokainen on joskus yksin
Jätettynä itsekseen
Muta onnetarten lempi lapset
Sen kaiken itse valitsee

hendu

No jos mä oisin tonin niin mä antaisin jokaisen apis.net:in foorumissa tästä aiheesta keskutelevan "fanin" käydä sen kämpässä ;D! No ei vaitiskaan. Mut oishan se ihan kiva jos sitä vähän näytettäisiin. Onhan ville valon, ja sen entisen jyrkin äijän kämpää näytetty yms. !
Temosen pomppubasso

jouhu

Olishan kieltämättä kiinnostavaa nähdä paremmin, että millasessa asunnossa se Toni asuu, mutta kyllä sen ymmärtää ettei haluu koko kansan näkevän omaa "reviiriään".

Maikki.

No jaa .. Näkihän sitä ihan tarpeeksi siinä yhdessä TWU jaksossa.
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

hendu

Mulla kyl jäi se jakso väliin >:(! Just kun mä missaan yhen jakson niin siinä tapahtuu : ;)! harminpaikka!
Temosen pomppubasso

puska

Tonilla oli muuten keittiössä hieno lattia. Oon ite haaveillu semmosesta lattiasta joskus kun kämpän omistavan niin sinne laitettavan, ja katoin silmät pyöreenä, kun huomasin Tonin omistavan sellaisen. Sama maku, vou!
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

hendu

LainaaTonilla oli muuten keittiössä hieno lattia. Oon ite haaveillu semmosesta lattiasta joskus kun kämpän omistavan niin sinne laitettavan, ja katoin silmät pyöreenä, kun huomasin Tonin omistavan sellaisen. Sama maku, vou!

Heittele vielä suolaa haavoille :P!! Vitsi mä oon katkera, kun missasin sen jakson!!! >:(
Temosen pomppubasso

jouhu

Millanenhan se lattia oli. ::) Mie en muista enää yhtään mitään...

puska

Semmonen shakkilauta:). Mustavalkoruutuinen, aivan mahtava.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Aaaa....:) Sellanen on kyllä kieltämättä hieno!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.