Liikkuvat kuvat DVD

Aloittaja Liikkuvat kuvat, tammikuu 26, 2004, 09:12:32

« edellinen - seuraava »

puska

No voi paska. Ois pitänyt ostaa sitten se pikkasen myöhemmin tehty pläjäys:(
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Aijaa... :o
Mä en tiedä vielä onko miun dvd:llä vai ei. Mä toisaalta ostin sen vasta jokinaika sitten. Joskus marraskuussa.

emmi

niin mä muuten taisin muistaakin että ne Tonin kommentit oli niissä musavideoissa, extrojen kommenteista mä en tiedä kyl mitn koska en oo kerenny niit viel kuunteleen...
mutta ihan hyvin kyl mul voi olla niis extroissakin koska mä sain joskus viime kesänä...
älä tunnusta jos sattuu

rautalintu

En mä usko että niitä Tonin kommentteja on millään dvd:llä, siellä extroissa siis.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Joo, kuuntelin tossa eilen niitä juttuja ja niinhän se oli ettei niitä Tonin juttuja ollu siinä  :-/ Harmi.

hande^

siis mitä tuo "Liikkuvat kuvat" -DVD kaikenkaikkiaan sisältää...? Ja onko sitä vielä myynnissä? Kävin tuol meijän Antilas ja TopTen:ssä sanottiin ettei niil oo mitään Apulannan DVD:eitä...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

puska

http://www.levy-yhtio.com/kauppa.htm

Tuolta löydät kaikenlaista sälää Apulannasta, Lehtivihreistä, Tehosekoittimesta, Lordista ynnä muista Levy-yhtiön bändeistä. Liikkuvat kuvat DVD löytyy ''videot'' osastolta ja maksaa 17 euroa + 5 euroa postikuluja.

DVD sisältää 15 Apulannan musiikkivideota (eli siis kaikki muuta paitsi jumalan videon). Lisäksi siinä on keikkataltiointeja ja videontekohässäkkää ynnä muuta extraa vuosien varrelta. Voit valita valikosta, haluatko kuunnella videoiden päälle puhumaan Sipen, Tonin, Tuukan vai et ketään. Extroihin sama homma, paitsi Tonia ei siinä sitten kait ole. Ei ainakaan minulla.
Kannattaa tsekata poikien San fransiscon (pohtii että tuliko kirjoitettua oikein) matka. Loistava ja hauska pätkä!  :D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Joo, ja siinä on myös joltakin festarilta joku keikka. Ja sitten on kaikkee sekalaista vuosien varrelta. Ja näitä mitä puska sanoi.

Niin. Sitä Tonin juttui ei sitten taida olla niitten extrijen päällä, sillä mullakaan ei ole.

Ja onkos teidän kaupugissa levykauppaa? Sillä vaan, kun mä ostin mun dvd:een levykaupast.... ::)

emmi

LainaaKannattaa tsekata poikien San fransiscon (pohtii että tuliko kirjoitettua oikein) matka. Loistava ja hauska pätkä!  :D

tuo todellakin on niin hauska. aina saa hyvät naurut kun sitä kattoo  :D
ja oon muuten tainnu tuon täälä aikasemmin sanoo... mitä pienisät kun ei pienetkään meistä
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Onhan se hauska katottavaa.  :D  
Eli, siis kannattaa todellakin hankkii se!  :)

salza..

mä kävin kans kattoo anttilasta niitä 'liikkuvat kuvat'-DVD:itä ni ihmettelin suuresti ku niitä ei ollu siellä! pitää sit netistä tilata. :( tai käydä kysyyn et onko anttilassa jossai varastossa niitä..

vik

No höpöhöpö, kyllä ne tilaa sen sinne paikalliseen Anttilaan tai levykauppaan suoraan Levy-yhtiöstä jollei jossain varastoissa ole ja jos sen oikeasti haluatte, kunhan menette pyytämään.
En sitten tiedä tuleeko ne kulut siinä tapauksessa yhtään noita levarin omia postikuluhintoja kalliimmiksi, tuskin silti.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

blind_eye

Ainakin täällä tuo löytyy epe'sistä...  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Onko se joku levykauppa sielläpäin? Mä ostin levy-eskosta. :)

emmi

mä en voi ees kattoo tota mun DVD:tä ku meijän DVD ei oo toiminnassa ku me ostettiin digiboksi ni sitä ei oo laitettu takasin paikoilleen :/
älä tunnusta jos sattuu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.