Nopea kysymys

Aloittaja , joulukuu 05, 2003, 08:06:25

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Tuskimpa Apiksella on mitään tekemistä ton biisin kanssa, tyypit kun tykkäilee nettiin laittaa väärillä nimillä kaikenlaista.. on tullut huomattua :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

puska

no, toivotaan parasta...
mutta ehkä tuosta biisistä osaa sitä huumoriakin löytää jos vaan oikelta kulmalta juttua osaa tarkastella. olen kuullut tuon biisin jo ajat sitten ja kun sitä on enemmän kuunnellut, niin kyllä siitä huumoriakin osaa ottaa irti.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

salza01

mä en pysty. mun mielestä tuo on vaa jotenki nii sairasta..
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

KristalliEnkeli

mä oon samaa mieltä....ja siis joku ei vielä tiedä niin tuo Jammu on oikea henkilö, joka on tehnyt kaikkea sairasta pikkulapsille....
mä en todellakaan saa humoria irti tuosta kappaleesta *kuvottavaa!!*
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

vik

Ei ole Apulannalla mitään tekemistä tuon kanssa.

Joskus ysiluokalla kasa idiootteja kuunteli tota musiikinluokan tietokoneelta ja silloin kuulin pätkän.
Onhan hyvääkin huumorimusiikkia olemassa mutta toi sentään ei siihen kategoriaan lukeudu.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

jouhu

Siis... Mä kävin kattoo noi sanat tuolta.. Aika kammottavaa! Mä en todellakaan usko, että toi olis apulannan juttui!
Ja muistui epämiellyttävästi mieleen... Yhet tyypit kuunteli tota kässän tunnilla joskus viime vuonna. Miten voi olla kammottavampaa ja inhottavampaa kappaletta?

*tuuli

mä en oo kuullu sitä ainakaan tietoisesti muuta kuin mitä kamut on kertonu...

puska

kävin kyselemässä levy-yhtiön sivuilla, että onko tuo totta, kuulemma apis ei ole tuossa mukana *huokaisee* :D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

No, hyvä!  :D *huokaisee helpotuksesta*

*tuuli

ei tarvitse hävetä niinkin hyvän bändin puolesta

jouhu

*tuuli

KristalliEnkeli

*syvä huokaus* voi tuota jouhua....

;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

jouhu

;D :D :) ::)
Mitenköhän mä en tota älynny?  :-/  

Silti_Onnellinen

siis tästähän on tosiaan jo ennenkin puhuttu ja sillon jo todettiin, että ei mitään tekemistä apulannan kanssa.

ja toisaalta...lopettaisitko apulannan diggailun, jos vaikka olisikin heidän biisinsä? tuskinpa. Ei muhun ainakaan vaikuttais mitenkään.

Mutta siis sehän ei ole apulannan biisi, jos joku ei vielä tässä vaiheessa sitä käsittänyt.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.