Nopea kysymys

Aloittaja , joulukuu 05, 2003, 08:06:25

« edellinen - seuraava »

Silti_Onnellinen

kuunnelkaa apisten biisi VOIMAA...
tulee vähän mieleen Offspring..oi jorma...en muista miten tuon bändin nimi kirjoitetaan, mut kaikki toivottavasti tajuu mitä tarkoitan..korjailkaa bändin nimi oikeampaan muotoon  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

jouhu

Joo, kyllähän mie jottain tajusin.  ;) Toi voimaa on huippu!!  :D

Silti_Onnellinen

Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

KristalliEnkeli

mäkin pidän siitä omalla tavallani, mutta en pysty sitä kovin usein kuuntelemaan =)
Voimaa!!
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Silti_Onnellinen

varis

Voimaa on ihan kuningas biisi!  ;D
Varo räkää

Lerppa

Hahaa! Löysinpä viimein aiheen minne tää sopii, ettei tarttenu uutta alottaa ;D
Eli löysin netistä biisin Apulanta - Karita Tuomola
Tiedättekö jotain tuost?  ::)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

blind_eye

tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Vilkku

LainaaHahaa! Löysinpä viimein aiheen minne tää sopii, ettei tarttenu uutta alottaa ;D

Siitä on oma aihe tuolla julkaisujen puolella.
[ -You should see my scars- ]

Lerppa

Ahaa, kiitoksia *lähtee etsimään* :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

emmi

juu voimaa biisi on kyllä ihan bueno! :)
Toni laulaa sen silleen hassusti, just hyvin :)
älä tunnusta jos sattuu

blind_eye

LainaaHahaa! Löysinpä viimein aiheen minne tää sopii, ettei tarttenu uutta alottaa ;D
Haa, kun katselee vanhoja topicceja niin löytää jotain kiinnostavaa  ;)
Muin veli just löysi ton biisin, kuuntelee sitä päivät pitkät.. Se löysi sen WinMx:llä kun laitto hakusanaks Klamydia :D En sit tie miten se Klamydiaan liittyy.. Mut.. Hassu biisi  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Unenkansalainen

Oikea versiostahan on tuosta Klamydian "Nina Autio" -niminen biisi, aika vanhahan se on jo, oisko jotain 95vm. ja n. vuosi sitten Klamydia julkaisi jonkinsortin kokoelman tai vastaavan, ja yhdelle levylle niistä, muut artistit soittivat klamydian kappaleita. TUO, on juuri siltä levyltä. Mutta muutettu vain nykyaikaisempaan muotoon, eli Karita Tuomola (Nina Autio, oli/on malli/julkisuudenhenkilö myös siis).

PiiiEss.Nyt muistankin tuon klamydian levyn nimen josta tuon biisin saa, eli tais olla "Piikkinä Lihassa", korjatkaa joku jos olen väärässä (älkää kuitenkaan luulko että tuota paskaa kuuntelen ;))

PiiiPiiiEss. pakko viel kerskuu et ku ilosaaressa rokkailin ja olin rahaa nostamassa automaatilta, oli mun edessä jonossa Klamydian solisti Vesku :D

houhou

jouhu..

Ai, olit sie ilosaaressa? Aika jännä stägä sulla... :) Nähä toi heebo...

piupau_muovia

eipäs haukuta suomipunkkia, joka on myös apulannan esi-isä... se on hassua diggailtavaa keikalla... tosin olin silloin vaan väärän la´van edessä..heh..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.