toni vs pmmp

Aloittaja pasi, marraskuu 14, 2004, 01:09:37

« edellinen - seuraava »

pasi

katsoiko kukaan eilen sub tv:ltä tullutta taistelevat julkkikset osaa, jossa wirtasella oli vastassa pmmp:n tytöt?? sai pikkuisen nauraa kun toni huudatti tyttöjä ;D

punainen

Jep,jep...Kiva kun sai vaihteeks taas nauraa.On se Toni vaan niin v***n ihana lehmä ;)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

puska

Juu, katsoinhan minä. Tonilta lähti taas hyvää läppää. Mietin vaan koko ohjelman ajan, että miksi se esitteli sitä Irinan kultalevyä koko ajan.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Se on kato ylpee siitä.  :D
Tulihan tuo katottuu... :) Sai mukavat naurut.

punainen

Niin ja mua vielä levarin boardilla kritisoitiin siitä miksi onnittelin Tonia Irinan kultalevystä, kun kunnia kuulemma pitäisi kuulua esittäjälle eikä tekijälle :P
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

jouhu

Niin, mie en kyllä yhtään ymmärrä noita levareitten ympyröitten ymmärrystä.  :-/ Miusta kyllä se kunnia kuuluu molemmille yhtä paljon.

puska

No joo, tuolla levarin boardilla tuo meininki on nyt vähän tommonen. Vittuilla pitää turhista asioista. Mutta se siitä.. Taas menee aiheen vierestä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

hendu

vitsi mulla on menny ihan ohi TAAS!  :'(
Temosen pomppubasso

[tuuli]

minulla meni kans... mutta nyt täytyy törkeästi tunnustaa, että kaveri kysy, haluanko tulla niille katsomaan, mutta sanoin, että ei ole niin väliä-> on tuota tonia näkynyt tämän vuoden puolella ihan liikaa, niin ei jaksanut oikein innostua... kyllä mä sitte olisin menny jos kyseessä olis ollu vaikka sipe tai tuukka, välillä.
allekirjoittanut

pasi

Lainaavitsi mulla on menny ihan ohi TAAS!  :'(
tota tota.... huomenna..siis tiistaina tulee sarjaa taas ja hyvällä säkällä se on uusinta lauantailta ;) en ole aivan varma mutta uskoisin niin :D

jouhu.

Joop, tänään tulee uusintana toi. :)

emmi

uu jes. vähän ihanaa jos se tulee uusintana. Jäi meinaan näkemättä kun olin pikkujoulunvietossa sillon ;P
älä tunnusta jos sattuu

hendu

JESS!! Kiitokset!
Hyvä Passo ja Jouhu!
Temosen pomppubasso

jouhu

blind_eye

Juu katoin, ja otin videolleki  ;)
Oli kyl aivan mahtava.. Sai nauraa kunnolla :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.