Apulannan keikka telkassa...

Aloittaja jouhu, toukokuu 20, 2004, 05:43:40

« edellinen - seuraava »

Maikki.

eikös se ollu tuo For Whom The Bell Tolls.. ?
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

[tuuli]

Siis ette voi uskoa! Koskee siis tota alkuperäistä aihetta, elikkäs tota keikkaa.

-> Mä olin just sillon mun serkun luona. ( Ja mun serkku nyt ei ole mikään virallinen Apulanta fani... eikä oikeastaan yhtään sellainen musiikinkuuntelija hörhö niinku minä. Se vaan hankkii Apiksen levyjä mut ei se niitä kuuntele. ) Ja sit mä ajattelin että, ei se varmaankaan halua kattoo sitä keikkaa, joten otanpa nauhalle. Ja näin mun serkun iskä laitto nauhotuksen ja kaikki oli hyvin, vielä.
Sitten me siinä illalla jotain puuhasteltiin, katottiin telkkarista jotain ja taidettiin me joku haastattelu siitä keikasta kattoo.
Noh, sitten mulle tulee tilanne, että mä haluan katsoa sen nauhan ensimmäisen kerran sitten nauhotuksen jälkeen. ( sillo olin mummolassa )

Ja voitteko uskoo!!! Se kuva pomppi koko ajan ja se nauha oli sellasta orava ääntä. Pikku veli nauraa räkättä, mutta mua ei kyllä naurattanu yhtään!!!! Etenki nyt ku oon ihastunu tohon sinkku kokoelmaan niin olisin niin halunnu nähä sen. Että sylettää tommonen!
allekirjoittanut

jouhu.

Voi, pikkusta!  :-/ Mutta oli varmaan mielenkiitosen kuulosta.. ;D kun Tonin ääni on sellanen oravan... No, oikeesti kyllä naurata yhtään...  

[tuuli]

jos mä oisin ehtiny nähä sen keikan niin kyllä sitte olisin nauranu sille pikku orava versiolle mutta kun..... >:(
allekirjoittanut

jouhu

Asutokos sie missäpäin suomee? Aattelin vaan, jos voisin lainata siulle tai jotain.

[tuuli]

allekirjoittanut

jouhu

Jaa, mie asun tiällä Joensuussa. Onnistuiskohan jotenkin? En tiiä... Haluutkos sie ylipäätään nähä sen kunnollisena? (;D melko tyhmä kysymys)

[tuuli]

haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan haluan
allekirjoittanut

[tuuli]

paljonkoha maksaa postittaa video kasetti??
allekirjoittanut

jouhu

En kyllä tiiä yhtään. Tiiätkös muuten, että onko se video nauhuri jotenkin viallinen, vai oliko se kasetti vaan paska? Mie vaan, ettei miun kultaakin kalliimpi videoni menisi siinä piloille.  :-/

[tuuli]

ei ei ei, ei meijän viedoissa ollut mitään vikaa. testasin senkin silloin kun säikähdin videoni kohtaloa. vika saatto olla siinä kasetissa, tai sitten mun serkun videoissa. sun kultaakin kalliimpi video ei menisi siinä piloille, älä pelkää.  :-*
allekirjoittanut

jouhu.

Pitää miettii vielä... Jos päätän lähettää pikku videon pikku matkalle, niin pitää merkitä siihen kanteen mitä kaikkee se sisältää... :)

[tuuli]

allekirjoittanut

pasi

tää on tuulille: voi olla että serkkusi isä nauhoitti  keikan puolinopeudella, jolloin videot joissa on vain normaali nopeus, näyttävät sitten kyseisen nauhoituksen, pikkuoravien ja rätinän kera. eli nauhassa ei välttämättä ole mitään vikaa... tää oli varovainen arvaus :)

[tuuli]

voipi olla....... ei se video mulla enää välttämättä tallella ole.... tai sit homma on ollu noin niinkuin sanoit, ja siihen on nauhoitettu onnistuneesti päälle..
jouhu onko tajouksesi edelleen voimassa että lainaisit sitä videoa minulle?   :-*
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.