tuukan videoterveiset faneille

Aloittaja [tuuli], helmikuu 16, 2005, 09:45:28

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

tuolla etusivulla lukee, että tuukan videoterveiset faneille. ja sit kun sitä linkkiä painaa niin tulee mahdollisuus tallentaa, tai avata. mä tallensin mutta mulla ei taida olla oikeaa ohjelmaa näitä terveisiä katsella, kerta se ei suostu avaamaan, vaikka olen tallentanut. ei toiminut windows media playerillä eikä winampilla. ja siinä tiedostossa ei lue mikä ohjelma ois oikee..

mutta haluaisin silti nähdä. pelittääkö se jolla kulla muulla?
allekirjoittanut

pasi

mulla pelittää!! hommaa realone player, sillä näkyy :)

jouhu

Mitä siinä on? Miullakaan ei nimittäin toimi toi.

Siinähän se Tuukka vaan lähetteleepi terveisiä. Siitä illasta on hyviä muistoja kun se on kuvattu. Oli minulle paras keikka ikinä ja sen jälkeen kateltiin Nosturin pihalla tuota videota kamerasta :)

pasi

siinä tuukka mainostaa tätä sivua, toivottaa tervetulleeksi keikoille ja kehottaa ostamaan hiekka albumin..kokonaiskesto 11 sekkaa, eli aikas lyhyt..

jouhu

Mistä tuollasen playerin saa? Miun on pakko nähä se joskus..

pasi

[tuuli]

mä haluaisin nähdä myös. onks se joku ilmainen se.. no se just mitä jouhukin tuossa sanoi. en nyt saa mieleeni sanaa.  ;) onko? mistä sen saa?

???

edit: juu nyt huomasin, sori, tämä viesti tuli pari sekunttia liian myöhäs.
allekirjoittanut

pasi

just laitoin linkin ja ilmainen on ;)

pasi

tämä nyt ei kuulu tähän osioon mutta laitan kuitenkin, jos te olette hommanneet sen playerin.

http://www.live.sonera.com/cgi-bin/leisure

tuolla on semmonen hemmottele julkkista videogalleria, johon myös apulanta on päässyt.. joku voi olla nähnytkin tämän, mutta laitan kuitenkin :)

Painkiller

Lainaatämä nyt ei kuulu tähän osioon mutta laitan kuitenkin, jos te olette hommanneet sen playerin.

http://www.live.sonera.com/cgi-bin/leisure

tuolla on semmonen hemmottele julkkista videogalleria, johon myös apulanta on päässyt.. joku voi olla nähnytkin tämän, mutta laitan kuitenkin :)

Mulla tuli ihan kesää ikävä kun tota videoo kattelin..*haluu kesän ja älynopeesti*
Toi musa oli ihan tyhmä, mä olisin halunnu kuulla mitä ne puhu ;D Hienot kaadot Tonilta..

[tuuli]

latasimpa tuon pasin ohjelman ja katoin sen tuukkavideon.. voi kun hän on söpö!  ;D

mut piti poistaa tuo ohjelma, koska siinä mukana tuli ihan sairaasti monta monta kansiollista työpöydän täydeltä kaikkee ihme sälää.. joten pidän mielummin tuon windows media playerin, niin ei vie työpöytä tilaa.  :D ei tota tuukka videoo kummiskaan montaa kertaa jaksa kattoo!
allekirjoittanut

jouhu

Miulla tuon lataaminen tyssää heti siihen, kun painaa siitä keltasesta painikkeesta ja menee sinne johonkin... Siitä ei sitten pääse mihinkään.  :-/

[tuuli]

JOUHU-> seuraa tarkasti noita ohjeita mitkä on tuossa pasin antamassa linkissä. mulla meni kans hiukan aikaa tuon lataamisessa, mutta kyllä se sit lopulta onnistu.. ::) ollaan me sit varsinaisia nettineroja!  :D
allekirjoittanut

jouhu

Juu, todellisisa nettineroja! ;) Miulla edelleen tyssää tuohon kohtaan missä pitäis painaa next painiketta. Tai siis, kun sitä ei tuu mihinkään näkyviin.  :-/

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.