A.L.unia...

Aloittaja punainen, maaliskuu 19, 2004, 05:25:55

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

LainaaTosta jöndestä että onko se homo niin voin sano että ei. Sillä on vaimo ja vissiin lapsikin.  :o Mäkin vähän yllätyin kun kuulin tosta.. mut tosta lapsesta mä en kyllä ihan varma oo mut ainakin vaimo sillä on.. :) Pakkahuoneen keikan jälkeen sain kuulla siitä :)

ihanaa! voih, minkäköhän näkönen lapsi se on... varmaan ihaaana! tykkään ihan sairaasti pienistä lapsista!  :-* :-* :-*

vähän mää nauroin noille punaisen jutuille!  :D ei millään pahalla, mut vielki sattuu vatsaan!!  ;D
allekirjoittanut

jouhu

Oih... :) Tosi mahtavaa, kun joillakin menee noinkin hyvin..

blind_eye

Näin viime viikolla Tonista 3 kertaa unta.. :o Ehkä alkaa oleen jo pelottavaa. ::) ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

punainen

se et on vaimo ja lapsi ei kerro välttämättä mitään kenenkään seksuaalisesta suuntautumisesta ;) hmmm...muuten outoa jos toi pitää paikkansa meinaan ihan niinkuin olisin Nosturissa nähny Samin pyytelevän jotain tytsyjään luokseen...saattoi tietty olla että ymmärsin sen tilanteen väärin tai jotain....

Mut ei ollu tarkotus tehä tästä mitään Sami juorupalstaa...Toi mun näkemäni uni oli vaan niin hauska ja pisti miettiin x)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

HIPP´O

tosiaan..Toni piinaa mua unissaan jatkuvasti.Aina näen että se ihan mun vieressä ja me ollaan kavereita.Sipe ja Samikin käy mun unissa joskus.Tuukkaakin siellä näkee.ooh..kävispä se toteen..<3
olen naru sinun kaulalla,olen terä sinun ranteella

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.