playpäkkiä?

Aloittaja Silti_Onnellinen, joulukuu 16, 2003, 12:20:38

« edellinen - seuraava »

Silti_Onnellinen

kuulin tässä parisen päivää sitten juorun, että Tuukka on soittanu plastikista asti playpäkkinä.
voiks tää olla totta? kaverin kaverin isä oli ollu niitten äänimiehenä plastikin aikoihin ja sellast se meininki kuulemma on. Mutta mä en oikeen itsekään usko tota. Et se tosiaan on kaverin kaverin iskä...niin ja juoru...et siltä pohjalta. Mut siis miten se olis muka mahdollista? Luulis sen huomaavan ja luulis et siit olis ollu jotain juttua. en mä usko.
Ja tuukka kylläkin oli KUULEMMA sanonut, et "ei ne kakarat mitään tajuu".
Teidän mielipiteenne asiasta.
Korostan sitä, etten usko tohon, vaikka asian tuonkin ilmi.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

KristalliEnkeli

en mäkään usko tuohon.
Jotkuthan ihmettelee sitä, että miten Tuukka pystyy soittamaan vaikka pomppii joskus aivan sairaasti sielä lavalla, joten ehkä tuo "juoru" on aiheutunut jotenkin niin....en tiedä, mutta tuskinpa pitää paikkansa

"En ole ikinä mitään osannut soittaa, enkä osaa vieläkään"
- T.T.

;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

puska

hmm...ehkä, ehkä ei. en kuitenkaan haluaisi uskoa:(
jos se niin tekisi, niin ei kait sen useampaa bassoa kannattaisi käyttää samalla keikalla...
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

yzeR

Joskus kauan kauan sitten se wanha AL:n boardi suljettiin, kun sinne alkoi tulvimaan näitä playback syytöksiä. Tuukka kävi itsekkin asiaa silloin kommentoimassa, mutten enää muista mitä se puhui.
En ymmärrä miksi basso tulisi playbackina, sen verran yksinkertaisia nuo AL:n bassokuviot kuitenkin on, että varmasti Tuukka osaa ne soittaa.

yzeR

Niinjoo, ja vielä sellainen asia, että kyllä se bassokanava ainakin on auki, koska useammalla keikalla tässä kesän-talven aikana on kuulunut sellaisia räsähdyksiä, kun bassoon on laitettu piuha kiinni. Tai ehkä sekin on osa Suurta Hämäystä.

Lerppa

Voihan olla että välillä soittaakin playbackina, noissa pari vuotta vanhoissa livevideoissa huomaa ettei bassosta tule johtoa... Kyllä mä uskon että se ainakin siellä Sinfonietta paikassa soitti ihan livenä..
Mutta sillon joskus kun se vielä heilu hirveesti niin varmana tuli playbackina...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

juGe

LainaaVoihan olla että välillä soittaakin playbackina, noissa pari vuotta vanhoissa livevideoissa huomaa ettei bassosta tule johtoa... Kyllä mä uskon että se ainakin siellä Sinfonietta paikassa soitti ihan livenä..
Mutta sillon joskus kun se vielä heilu hirveesti niin varmana tuli playbackina...

Tuukkahan soittaa langattomalla, niin siksi ei piuhoja näy. Voi olla että joillain keikoilla on jotain voinut joskus tulla, mutta enpä muuten usko. Plastikin aikoihin näitä huhuja kyllä oli aika paljon. Mutta ainakin ensimmäisillä Hiekka-levyn keikoilla Tuukalla oli nuotteja/tabeja mukana. Tuskin se niitä huvikseen vaan keikalla katselee ;)

taika

Playbackinä tai ei, meiniki on keikoilla ainakin helvetin hyvä! :) j
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

Lerppa

Todellakin! :)

Juge -> miten sellaset toimii? en oo koskaan kuullu...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

KristalliEnkeli

Mäkin oon kuullut tuosta "langattomasa"
Frendi kertoi, että Tuukalla oli mm. eräällä keikalla juuri tuo langaton basso ja herra soitti osan keikasta backstagella ja yleisön puolella. Tuukka myös jakoi nimmareita keikan aikana..juuh

*tuuli

siis meinaako toi niinku sitä että se on myös keikoilla soittanu play packina? kun mä olin nääs katsomassa apista muutama viikko sitten ja ei se kyllä play packina siellä soittanu.  :)

mut tosiaan mitä kristallienkeli tuossa vähän aikaa sitten sanoi, että miten tuukka pystyy soittamaan vaikka vetää semmosta 'linkkuveitsi tanssia' siinä koko ajan, mut eiköhän asia ole niin että tuukka on vaan helvetin hyvä basisti.  :) :)

emmi*

joo mun yks vanha kaveri sano mulle kerran ku me puhuttiin apulannasta että Tuukka soittaa playpäkkinä että ihme ku kukaan ei oo huomannu, mutta mä en sit uskonu sitä joten se on jo pyyhkiytyny pois mielestä. toivottavasti toi huhu ei pidä paikkaansa!!

jouhu

En mä haluu uskoo, että Tuukka soittais playpackina. Se olisi liikaa!
Se olisi... se olisi...

KristalliEnkeli

tätä asiaahan voisi pohtia täällä vaikka 10 sivun verran, mut mä veikkaan, ettemme sitä lopullista totuutta saa tietää...
olis kyl mukava jos jollakulla olisi varmaa tietoa asiasta (?)

punainen

Vitsi tää oli ihan uusi huhu mulle ??? Kyllä Tuukka ainakin mun keikoilla on ihan oikeesti soittanu, mutta jostain muista yksittäisistä keikoista vaikee sanoo...Ja hei jos mäkin osaan soittaa apulantaa bassolla, miks Tuukka ei osais!Ja miks kukaan vaivautuis paikalle jos oma duuni tuliski valmiiks tehtynä, ellei kyseessä olis joku spektaakkelishow jossa musa ei ole etusijalla.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.