playpäkkiä?

Aloittaja Silti_Onnellinen, joulukuu 16, 2003, 12:20:38

« edellinen - seuraava »

jouhu

Miusta kirveltäjissä on ihanat basso kuviot.

Maikki.

LainaaPakko tähän väliin sanoa, että minä rakastan Avaruuden syklissä kohdassa "Saa nähdä jos uskaltaa, ikuisuuden verhon taa ja koskettaa jumalaa." olevaa bassokuviota. Aivan mahtava:D
Niin,se kuulostaa hauskalle :D!
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Yame

miksi jonkun pitää olla niin skeptinen ettei usko tuukan osaavan soittaa niin kyyryssä ja katse ihan muualla kuin kielissä? kymmenen vuotta soittaneen sitä tuskin täytyy kovinkaan paljon tehdä...  :-/
tosin skeptinen voi olla liian voimakas ilmaus, mutta miten vain..
Tiedätkö sen tunteen kun et oikein tiedä miten päin pitäisi olla?

[tuuli]

nii juu mihin tulokseen täällä siis päädyttiin? soittaako se playpäkkinä vai ei?
allekirjoittanut

Maikki.

'.. I'm sorry for what I did ..' <3

jouhu

mixu

LainaaVoihan olla että välillä soittaakin playbackina, noissa pari vuotta vanhoissa livevideoissa huomaa ettei bassosta tule johtoa... Kyllä mä uskon että se ainakin siellä Sinfonietta paikassa soitti ihan livenä..
Mutta sillon joskus kun se vielä heilu hirveesti niin varmana tuli playbackina...
se taas johtuu siitä ettei nykyään enään hirveesti käytetä piuhoja,jotkut tykkää käyttää jotkut ei se on sellasta "nykyaikaa"nuo langattomat vehkeet 8)

ota minut mukaan/ota minut mukaan/jos et sinä sitä tee niin ei kukaa/ota minut nyt,olen väsynyt,olen niin vanha ja ränsistynyt/ota minut mukaan/ota minut mukaan.../

punainen

Tästä on kyllä jo keskusteltu aika paljon ennenkin mutta silti...Mä luulen et kyse on ollu jostain muutamasta keikasta jossa soitto on tullut joskus mahollisesti playbackina jottei soitto estäisi showta (?)...Eikä mua ainakaan haitta jos Tuukka on joskus vetäny (tai vetäis)  playbackilla jos vastineeks sais nauttia todellakin siitä heiluvasta Tuukasta :) Ja hei Tuukkahan on vaan basisti... ;)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

niimpä.! siis mielummi tuukka tulee paikanpäälle soittamaan playbackinä kuin ettei tulisi ollenkaan.  :D ( tuukkaaaahh!!  ;D ) ja kukapa nyt ei olisi joskus soittanut playbackina...
allekirjoittanut

Yame

aivan, hui kamala jos tuukka ei olisi bassossa!  ;D se mikään Apulannan keikka olisi...  ;)
Tiedätkö sen tunteen kun et oikein tiedä miten päin pitäisi olla?

punkku..

Niin ei tietenkään olis, mut sitä mä tos lähinnä tarkotin et Tuukka sais mun puolesta hyppii yhtä antaumuksella kuin silloin joskus vaikka soitto siitä kärsiskin.. :)

[tuuli]

niih, ku keikalla kuitenki meininki on suuremmassa osassa, kuin sillo ku kuuntelet kotona korvalappustereoilla..

-->tuukasta on tullut vanha ja kömpelö.  ;D
allekirjoittanut

punainen

On se semmonen setä nykyään että ;D Kyllä sen ymmärtää ettei fysiikka enää tahdo kestää, mutta toivon et Tuukka ei ota tosissaan tavakseen sitä et soittaa selkä yleisöön.Se ei ole kivaa...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

jouhu

En usko, että ottaakaan tavakseen... Kyllähän Tuukka viime kesän keikoilla kuulemma ihan yleisöön päin oli ja ainakin ilosaaressa hillukin jonkunverran. :)

puska

Mun mielestä se on hyvä juttu, että Tuukka soittaa ihan fiiliksensä mukaan. Näyttää soitossaankin sen miltä hänestä tuntuu. Ja sivustaseuraajahan tämä meidän Tuukka meinaa vähän olla:) Mutta onhan sitä heilumistakin kiva katsella:D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.