Faniurasi kohokohta?

Aloittaja punainen, syyskuu 22, 2004, 11:54:59

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

kohokohta.... varmaa se ku näin apiksen ekan kerran.
allekirjoittanut

KatjaRock

Kohokohta? Varmaan ensimmäinen keikka silloin kauan sitte. Ihmetytti siellä jotku tytöt jotka mielummin meni take that -hitaita kuunteleen viereiseen 'saliin' ko vieressä oli siis disco.

saattaa olla, että alkaa fanius olla jo takana päin.
Time goes on, I wont.

ilona86

Ehdottomasti faniuran kohokohta oli se, kun kuulin ensimmäisen kerran Apulannan kappaleen 0010 levyltä. Siihen asti olin kuvitellut, että Apulanta ei toimi mitenkään. Se hetki, kun tajus, että jes, tää on mun juttu, aivan huippu hetki. Sittemmin ostin kaikki Apulannan levyt mutta myin tyhmyyttäni ne yläasteella kavereille ja tietysti myöhemmin ostin ne kalliilla takaisin. Pitihän ne takaisin saada, kun tajusi, millaisen virheen oli tehnyt ;)

Aapsu

Kyllä ehdoton kohokohta on Heinola Sinfonietta. Olin niin liikuttunut ja hämmentynyt että meinasin oikeasti kuolla sille keikalle. Sydän hakkasi ihan hulluna ja oli paikoitellen vaikea hengittää. En oikein tiedä miksi. Musiikki oli tietysti hienoa ja sovitettu hienommin kuin koskaan, mutta oli siinä jotain muutakin. Tutisin vielä puoli tuntia keikan jälkeenkin, kun istuin Heinolan Koti-Pizzassa. Kyllä siinä koko keikassa oli Apulannalla semmonen "voittajana kotiin" -fiilis. 0010:n aikana aloin melkein itkemään. Ja olen siis MIES!  :D Olin ihan muijaporuilla. Aika nolo tilanne... Toivottavasti kukaan ei huomannut.
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

jouhu

Niinpäniin...Apulanta osaa koskettaa syvälle. :) Minnuu harmittaa nyt, kun ne ollut paikalla tuolla ja oli varmasti ainutlaatuinen kokemus. Siis toi sinfonia juttu.

KatjaRock

Mullaki harmittaa. Toisaalta mie olen tottunu siihen etten just siisteipiä juttuja näe koska elämäni olen asunu 1000 km helsingistä pohjoseen :)
Time goes on, I wont.

jouhu

Niin...En minäkään missään Helsingin läheisyydessä asu ja se laittaa joskus polttamaan aivosoluja, kun siellä kai on just noita tuommosii juttuja.

KatjaRock

Time goes on, I wont.

jouhu

Noniin..ajan kanssa siitä selviää. ;) Toisaalta ei ole kauheen ylivoimasta lähtee Helsinkiin, jos on jokin isompi juttu siellä mutta, kun taas on älyttömän laiska niin ei viitti lähtee sitten mihinkään.

KatjaRock

No mulla menis Helsinkiin junalla kai 13 tuntia tai jotaki ja takasinki. Rahaa ei halua edes miettiä näin opiskelijana.
Time goes on, I wont.

hendu

Asiasta seinään.. tiättekö onko sitä apis/ sinfoniaorkka keikkaa kuvattu?. Niinkun joku tv-kanava!??
Temosen pomppubasso

jouhu

Ei minun tietääkseni. Tuo lerppahan oli jotain pientä kuvannu ja laittanu nettiinkin katottavaks, mutta siihen tais tulla joku juttu ettei sitä ole enää siellä(?)

Aapsu

Ja sitten tohon, että mitä vielä pitäis tehdä tässä "faniuralla" niin Sipen kanssa haluaisin puhua. Rumpujen soitosta... ja kyllä sen kanssa vois puhua vähän muutakin. Vaikuttaa minusta kaikkein mukavimmalta Apulannan soittajista. Taitaa vaan jäädä haaveen tasolle.
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

jouhu

Kuinka niin?!  :o Tunkee vaan keikan jälkeen sinne... Mie ainakin, kuhan vaan tulisi mahdollisuus... ::)

punainen

Jep,jep ja Sipe on ainakin mun kokemusten pohjalta helposti lähestyttävin.Sen kans juttelu oli tosi kivaa kun oikeesti tuntu et Sipee kiinnosti ne fanien jutut :) tuukkakin usein pyörii ennen tai jälkeen keikan siellä yleisön joukos mutta kun on sen verran hiljanen jätkä niin ei aina tiedä että kiinnostaako oikeesti vai eikö. Tonin haluaisin hampaisiin seuraavaksi ja päästä juttelee sen kaa joskus ilman sitä fanilauma-nimmareita-iik-tilannetta.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.