Faniurasi kohokohta?

Aloittaja punainen, syyskuu 22, 2004, 11:54:59

« edellinen - seuraava »

puska

Vaikka ois pinna kuin kireällä, niin sitä ei kyllä saisi todellakaan tuolla tavalla toista mutaan työntämällä purkaa. Varsinkin jos tyttö on käyttäytynyt asiallisesti. Jotenkin alkaa naurattamaan ja epäilyttämään voiko tuo olla tottakaan:D. En vain osaa kuvitella Tonia tönimässä jotain tyttöä mutalammikkoon...
Kukaan ei ole täydellinen. Ei edes hyvän näköinen Tonimme:).
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

kaikkia meitä vituttaa joskus.  ;) ja kaikki me puramme kiukkuamme muihin.
allekirjoittanut

Aapsu

Lainaano jos oli Tonilla huono päivä.mutta fanien kohdalla kandee kyllä miettii kask kertaa ennen kuin sanoo tai tekee...vai käyttäytyokö se tyttönen sitten jotenkin epäasiallisesti?

muuten teinimuijista tuli mieleen että monta kertaa on mulla sitten Tonin tapaaminen menny ohi kun ihanat lantiofarkkuiset minitoppiset pissaliisat (joita ei todellakaan Apulanta yhtyeenä vois vähempää kiinnostaa) ovat tunkeneet ohi pyytää nimmarii tisseihin tai navan alle, >:( ja tietty Toni ehtii aina häipyy ennenkuin mä kerkeen..

Hehheh, pissaliisa! :D
Ei se tyttö mitenkään epäasiallisesti käyttäytynyt. Silleen perusteinihysteerisesti. Tonin puolustukseksi voin sanoa, että tilanne oli aika sekava, kun kaikki alko tunkeen siihen keikkabussille kun pojat yritti päästä sieltä pihalle. Sitten Toni  riuhtasi ittensä siitä fanilaumasta irti ja lähti meneen. Sitten kun tää yks tyttö lähti sen perään kynä ja paperilappu kädessä niin Toni tönäs sen kumoon.
Päin persettä mennyttä vuotta ei oikein voi käyttää perusteluna. Sinkkukokoelmahan menestyi hyvin ja Teit meistä kauniin myi moninkertaista platinaa. Tunnepuoli on tietysti eri asia kuin myyntiluvut...
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

punainen

olisihan se Toni voinut kertoa tytölle että ei aio silla hetkellä antaa nimmaria tai mitään kuin tehä noin...Toivottavasti se tyttö on saanut jotain hyvitystä tosta. Varsinkin jos oli vielä oikee fani niin helvetin pahaltahan tollanen tuntuu jos tyyppi jota oot arvostanu käyttäytyy noin ilman mitään hyvää syytä :(
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

no on kieltämättä aika törkeetä käytöstä.... niin no, mutta jos se ei olis lähteny juoksee tonin perään niin ei olis lentäny.
allekirjoittanut

KatjaRock

omituinen juttu, edelleen. eihän ne itolit silti mittään yli-ihmisiä ole, kai neki suuttuu mutta eihän me taviksetkaan ketään aleta tökkimään aina jos vituttaa.
Time goes on, I wont.

[tuuli]

ehkä tässä on takana jotain mitä emme tiedä.
allekirjoittanut

Yame

Kaikkein hienoin kokemus on ihan vaan se kun Ruisrokissa huomasin kuinka hienoja immeisiä Apulannan fanit ovat kun yhtehen kokoontuvat (alkoholilla taisi muuten olla jotain osuutta kello nimittäin oli jo yli yhdeksän  :D) Kaikki keskustelivat yhteen ääneen Apulannasta ja tietysti laulettiin kaikki BEST OF Apulanta..  ;)
Tiedätkö sen tunteen kun et oikein tiedä miten päin pitäisi olla?

Yame

Oh! Onko Toni oikeasti tönäissyt jonkun kumoon? Ei uskoisi, se on aina niin rauhallinen (piireissä Kalju Filosofi :D )
Tiedätkö sen tunteen kun et oikein tiedä miten päin pitäisi olla?

KiiRa

Ehdottomasti, kun isoveli ilmoitti mut Jkl:än amnestyn rundille ja mukaan pääsin  :) maanantaina sitten sinne  :D

Lena

Hih, mun kohokohta, kolmisen vuotta sitten kotkassa oli tuukan kanssa suutelu. Oli muuten hyvä jätkä imuttaan. hih.,

Painkiller

LainaaHih, mun kohokohta, kolmisen vuotta sitten kotkassa oli tuukan kanssa suutelu. Oli muuten hyvä jätkä imuttaan. hih.,

Heh.. Toteanpa tähän vain, että mä pidän nämä tämmöiset jutut ihan vain omana tietonani..

lena

No mitäpä sitä salaileen.. Tyttöjä riittää joka sormelle, yhdelle illallla useampikin.. Al pojillahan on tytöt joka satamassa. Oli se helmi aikaa ja olin rakastunut.. Mitä asitä nyt leikkiin jotain siveyden sipulia. pano miehiä, pano naisia.

Painkiller

Niin..no, en mäkään mitään siveyden sipulia esitä, mutta mutta..pidän tarinani itselläni :) Se vaikuttaisi vaan "kehuskelulta" :P Tai jotain. En tiedä. Plääh.

Lena

No en mä sitä kehuskeluna olis sanonut. Onko se sitten joku ihmeen kehu .. ihan vain sen vuoksi että .. no joo, en tiä. Mutta toisaalta mulla vi ***** kun jengi ei välttämättä tajua sitä että nämä jätkät on JÄTKIÄ.. mä muistelen ihan lämmöllä romanssejani, oli ne bandissä vai ei.. mutta mulla toisaalta hotsittaa hiukan avata sitä mysteeristä verhoa isomman kansan silmien edestä että onhan nämäkin jätkät /osaavat olla sikoja panoilleen/työille/ hyväksikäyttää asemaansa ymym..
ehkä olen tyhmä. Tyhmä Lena.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.