Tatuointeja ja lävistyksiä?

Aloittaja O.M, elokuu 20, 2004, 04:03:49

« edellinen - seuraava »

KiiRa

Ja punamusta leppäkerttu löytyy vasemmalta puolelta alaselästä. Se tuli otettua viime kesänä.
Kieleen haluttaisi ottaa.

[tuuli]

allekirjoittanut

[tuuli]

palaten alkuperäiseen aiheeseen; tämän on varmasti sanonut jo joku, mutta siltä varalta, että ei ehkä ole sanonut ( ? ) niin minä sanon: eli tonillahan oli huulessa se rengas, mutta kuten monet ovat uusimmasta suosikista lukeneet, hän otti sen pois koska se osui laulaessa mikkiin ja hampaisiin ja hampaat kärsivät.
allekirjoittanut

Unenkansalainen

en muista oonko tähän vastannut, mut nooooh.

Nänneissä, huulessa ja oikeassa korvassa kaksi.
Kaikki itsetehtyjä. (:

Helva

Lainaa[Painkiller]

missä oot saanu hankittua sellasen tatskan mikä ei kestä koko ikäänsä..?
kuinka kauan se on ollu sulla nyt,jos se kestää viel noin 10 vuotta..?
ja miten se sen laitattaminen sujuu?

Ja ihan tavallisissa tatuointiliikkeissäkin laitetaan noita pari vuotta kestäviä tatuointeja.. Mutta kuten painkillerkin sanoi, niiden kesto riippuu ihmisestä.. Joillain kestää pari kuukautta ja joillain monta vuotta..

HIPP´O

mulla on 3korvassa 1niistä rustossa.Musta rustoon kävi vähemmän kun johokin lehteen.Sitten oli navassa itse tehty joka tulehtui.Oon jo kahdesti yrittäny mutta aina se tulehtuu.. :(No kulmaan ois lukukauden alussa tarkotus laittaa mutta se kasvaa ulos jossain 2kk..Tonillahan oli se spektum,alahuuli-koru.Vielä on varmaan korvissa ja nännissä.
olen naru sinun kaulalla,olen terä sinun ranteella

Lerppa

LainaaMites täällä käyvillä ihmisillä on tatuointeja tai lävistyksiä?  :)
Miekin huomasin ettei ole tullut vastattua..

Oikeassa korvassa on siis venytetty reikä (5mm) ja vasemmassa kaksi tavallista vierekkäin. Ottaisin nenään, mutta ei sovi mulle. Tarttis erilaisen nenän. :P
Tatuointeja ei ole mutta on kyllä tarkoituksena joskus ottaa.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

deebee

mulla on alahuulessa vasemmassa reunassa, ja oikeassa korvassa kolme( ennen oli neljä) ja vasemmassa korvassa kaksi(ennen oli kolme), vähän harmittaa että en ottanut tuota huulikorua keskelle, mutta ihan hyvä se tuossa sivussakin on.
tatuoinneista en tiedä tulenko koskaan ottamaan, mutta nää lävärit on kyllä ihan kivoja, niitä saattaa tulla lisää..
mä haluun lentää mä haluun lentää aurinkoon..

[tuuli]

suunnitelmissa on ottaa enemmän reikiä korviin, ainakin rustoon. ja tällä kertaa lävistämällä, kun on sen verran ongelmia ollut tuosta rustoon ampumisesta... :P
allekirjoittanut

jouhu

Ai, deebee on uskaltautunut tännekkin. :) Hyvähyvä...
Miekin luulen, että kannattaa käydä ottaa ihan lävistämöllä, missä ne tekee sen sillä neulalla.

puska

Minulla on laitettu ampumalla, eikä ole tullut mitään ongelmia. Paitsi se äijjä, joka homman hoiti, oli aika kammoksettava. Paskaiset kynnenaluset ja pelotteli mädän valuvan korvasta ym.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

emmi

Mulla on tatuointi! :o :)
Otin tossa kesällä. Se on nyt ollut joku kolme-neljä viikkoa.
Vasemmassa kädessä neljä pientä pantterin tassua. Aluks ei pitänyt ottaa sitä vaan niskaan yks kuva, mut sitten tuli juttua ja piti keksii joku toinen. Mut otan vielä sen niskaan tässä jahka sinne tatuoijalle pääsee :)
Iski sielä liikkeessä pieni paniikki kun sai yhtäkkii tietääkkin että pitää keksii toinen kuva. jotenkin päädyin noihin tassuihin ja ne nyt sitten on siinä koko elämän että ei auta kyllästyä  ;D :P
älä tunnusta jos sattuu

b_e

Mulla on kulmaläväri, sit 6 korvista, toisessa korvassa kaks, toisessa neljä, kaks niistä ylhäällä rustossa :)
Sit otan viä joskus ens vuonna huuleen ja kieleen :)

jouhu

Emmi, miks siun piti vaihtaa se kuva? Nuo tuollaset tassut kyllä kuulostaa tosi hienoilta ja sulosilta. :)

emmi

Öö siis mun piti ottaa niskaan viivakoodi missä on syntymäaika mutta kun se viivakoodi oli vaan otettu jostain ja sitten se tautoija sano et se pystyy hommaan mulle ihan mun oman viivakoodin että tos ei oo mitään ideaa kun se ei oo mun oma niin sitten piti ottaa toinen kuva :)
älä tunnusta jos sattuu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.