Aivan kuin kaikki muutkin

Aloittaja night-girl, helmikuu 26, 2002, 11:12:25

« edellinen - seuraava »

jouhu

Kyllä mä oon ton maalin alta kirjan oon lukenu...Mutta naksahtiko Tuukalla siinä...joku? Kun salza sano tossa jotain, että oli hieno kohta, kun Tuukalla naksahti. Sitäpaitsi eikös täällä aikasemmin mainittu joku rokatessa roikkuu kirja. Että tota noin...Mä tarkotin sitä kirjaa.

Lerppa

Joo kato mä taas vaihteeks vastasin ennen ku olin lukenu noi aiemmat ;D Että joo... koittaa nyt musta sit ottaa selvää :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Ei mitään..Noitahan sattuu...

Lerppa

Vähän liian usein vaan ;D

Niin siis Tuukalla naksahti... eli se suuttui :) Miten sen nyt selittäis...?

jouhu

Niin.  :)
Että onko tää rokki kirja juttu uus, vai onkos tämäkin joku vanhempi teos?  

Lerppa

Empä tiedä... Tuskin mikään ihan uusi kuitenkaan..?

jouhu

Joo... No, tiiätkös kuka sen on kirjottanu tai kustantanu tai... Minkä näkönen se kansi on jos niitä ei oo enää kaupoissa ja yrittäis bongata kirjastosta.

Lerppa

Niitä on 2 osaa... eka osa on ilmeisesti ilmestynyt viime vuonna ja se toka nyt tänä vuonna, toimittajana on Timo Rautio. (Kävin kirjaston sivuilla :)) Mut kaikki niteet on näköjään tiuhasti lainassa...

jouhu

No, voi...
Eikös noi kirjakaupat tai muut myy vuodenkin takasii ilmestyneitä kirjoja? *toiveikas ilme kasvoillaan*

Lerppa

Eiköhän ne myy... Riippuu vähän paljonko niitä on painettu :) Mikset Jouhu muuten hommaa tänne nimimerkkiä kun niin usein vastailet?

salza*

pitäs jostaki repästä tuo maalin alta kirjaki..

jouhu

Nimimerkkiä? Siis...? Toi jouhu on tavallaan mun nimimerkki. Vai tarkotitko sä, että mä rekisteröityisin tänne? Ööööö... Kuuluisa hölmöyteni pääsi taas valloilleen. Mä oon kyllä aatellu rekisteröityä tänne, mutta onko siitä silleen mitään hyötyä? Tai siis "bonusta" tavallaan?

Lerppa

No sitten ei tarvii aina kirjottaa niitä sähköpostiosotteita ja nimiä näihin viesti juttuihin. Sit voi katella profiileja ja sellasta, ei siitä nyt paljoa ole hyötyä. -mutta nyt töihin... (krooh..)

rautalintu

Ja sitten ei tarvitse selata kaikia viestejä läpi, että onko jo lukenut ne, vaan kone näyttää ne NEW-merkillä.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Vilkku

Se on muuten häiritsevää että jonkun tietyn ajan jälkeen se alkaa näyttää ne vanhatkin uusina, mutta ei se kyllä häiritse ku kuitenki päivittäin luen nää ni tiedän kyllä mitkä on uusia ja mitkä vanhoja.
[ -You should see my scars- ]

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.