Aivan kuin kaikki muutkin

Aloittaja night-girl, helmikuu 26, 2002, 11:12:25

« edellinen - seuraava »

Hiltsu

Pakko kai jotakin on tuntea?  ???
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Vilkku

Kipukin on parempi tunne kuin se, ettei tunne mitään. Se on niin kamalan kuluttavaa. Ja se ajaa aina lopulta siihen, että vaikka satuttaa itseään tarkoituksellisesti tunteakseen edes jotakin. Silloin tietää elävänsä, kun tuntee. Julmaa, mutta niin se menee.
[ -You should see my scars- ]

vik

Vilkku, tiedän.

ja mieluummin fyysinen kuin henkinen kipu.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Vilkku

Hiltsu

Joskus on fyysistä kipua niin sitten tulee henkistäkin. Ei tietenkään aina.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Vilkku

Minulla se menee toisin päin... Henkisestä kivusta tulee usein fyysisiä oireita. Ihan sellaisiakin mihin on tarvittu lääkärin määräämiä lääkkeitä.

kreisi_greippi

mun mielestä henkinen kipu on pahempaa, kuin fyysinen. siihen kun yleensä on lääkkeet tai joku muu parannus.
my sweet, sweet rock`n roll

Vilkku

Henkistä kipua on joskus niin vaikea 'löytää', ettei siihen oikein voi mitään lääkkeitäkään löytää. Fyysiseen kipuun löytyy _yleensä_ parannus, mutta mitä pitää tehdä kun vaan tuntuu pahalta ?

KatjaRock

Välillä on hetkiä, ettei tunne mitään. Fyysisetkin tuntemukset jotenkin vain laimenee. Ehkä niihin ei kiinnitä huomiota.
Kai se sitten on ihmisen _sininen hetki_.
Time goes on, I wont.

Hiltsu

Kyllähän siihen fyysiseen kipuun välillä löytyy lääkkeet helposti, mutta ei aina.

KatjaRock

Ei aina. Nimenomaan. Minun päänsärky oli välillä aivan helvetillistä. Se alkoi joskus viidennellä. Vieläkin se iskee välillä. Kaikki liike, ääni ja valo sattuu niin paljon, ettei sitä voi ymmärtää. Mitään migreeniä se ei silti ole.

Kuulostan mummolta, jota kolottaa polvesta  ;D
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

kerran puhuttiin sairauksista kavereitten kanssa tunti. sitten oli mummomainen olo.

Hiltsu

Mummomainen olo? Kamalaa. Minä en tahdo tulla niin vanhaksi ja sairaan näköiseksi.

kreisi_greippi

jos minusta tulee joskus mummo, aion olla oikea rokkimummo sitten. lapsenlapset varokoon!

Hiltsu

Minä en osaisi kuvitella itseäni mummona. En edes aikuisena.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.