Tuukka <3

Aloittaja punainen, helmikuu 11, 2005, 07:40:39

« edellinen - seuraava »

puska

Olen katkera... Miksei etukäteen ilmoitettu faneille mitään? Onhan se hyvä että bändi saa sulatella tietoa pidempään... muttei miksei faneille annettu tätä mahdollisuutta..
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

Samaa mieltä!On mun mielestä kohtuutonta oottaa et kaikki fanit lähtee tulevaan jeejee meiningillä,vaikka varmaan hyvää matskuu tuleekin,ei se tällasen uutisen jälkeen paljoo lohduta..
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

amniinba..

siis perkele. no jotain tämmöstä oon kyllä odottanutki...  :'( apulanta ei oo enää apulanta. ainakaan mulle. oli levy sitten kuinka hyvä niin ei.. en kyllä usko että se on, koska hiekka oli niin pettymys.. no katellaan mitä tapahtuu. en muuta osaa tässä vaiheessa sanoa...

[tuuli]

tämä uutinen musersi eilis-iltani.
ensin mä häkellyin ja kaikki sanat katosivat suustanu. sitten juoksin omaan huoneeseeni itkemään pää tyynyssä ja kuuntelin unenkansaa. en oikein vieläkään osaa uskoa ettei tuukka enää ole bassossa.

no, mutta minulle tuukka on edelleen yksi osa apulantaa. vaikka ei sitten soittaisikaan sitä bassoa. kiitos vain tuukalle kaikesta yrittämisestä ja siitä miten hän jaksoi olla mukana monta monta monta vuotta.
allekirjoittanut

pasi

mä tulin bileistä kotia ja kyllä tunnelma laski luettuani uutiset!!mutta elämä jatkuu ja kai tohon joskus tottuu...tuukalle kiitokset kaikesta!!!

Katja

Could anyone explain with (at least) one English sentence what the f*** is going on here, please? I just don't get it...did he really leave the band ???  :(

Sari

Katja, All what I can say in english right now is: TUUKKA IS GONE!  :-[

[tuuli]

LainaaCould anyone explain with (at least) one English sentence what the f*** is going on here, please? I just don't get it...did he really leave the band

yees, tuukka has left apulanta.  :'(

voi ei.. mun koko päivä on pilalla.. tämä päivä on ollut vielä hirveämpi kuin eilinen ilta.. jotenkin ainoastaan surullisia asioita mielessä ja silmät on itkun partaalla koko ajan. kaiken lisäks mulla on tänään koko yläasteen tärkein konsertti, eikä ole yhtään juhla fiilis.. harjoituksissakin oli silmät ihan kosteina, kun piti vain koko ajan pidätellä kyyneliä.

oonko mä tunteellinen nössö, vai jotain?  :D

allekirjoittanut

Sari

Mulla on ongelma:
Oon rekisteröitynyt tähän foorumiin ja pääsen sisään tunnuksellani ja salasanallani, mutta kun ryhdyn kirjoittamaan jotain niin lennän pihalle automaattisesti. Mistä johtuu?
Ärsyttää kun pitää kirjoittaa aina vieraana, vaikka olen jo rekisteröitynyt jäsen.

Sara

No nyt onnistuin.
Olen niin tyhmä etten tajunnut lukea tuota aihetta, jossa näitä neuvoja oli, mutta koettakaa kestää  :)

Katja

Thank you for the quick reply, Sari & tuuli.

:'( :'( :'(

kaino

No jopas on uutinen. itse olen apulantaa fanitellut vuodesta 95..kauan on siis tullut roikuttua mukana ja montaa nähtyä, mutta että ihan nyt näin. Tääl tuntuu porukka olevan hieman rikki aiheesta..Mutta perskeles onhan siellä valoa tunnelin päässä, levy tulee ja parta on ihan paras äijä. basso käteen ja lavalle sanon minä.. eihän se ihan sama oo kun Tuukka, ei läheskään mutta kyllä uskon parempaan huomiseen. onhan wasp vaihtanut miehitystään tämän tästä ja aina on ollut silti täyttä terästä ja sirkkelin teriä :)

EF

Jepjep. Nyt se on sitten loppu. Se Apulautojen kolme muskettisoturia.

Olen viimeiset kaksi vuotta ennustellut Apulannan totaalista kaatumista. Nyt lähti yksi kulma kolmiosta. Surku.

Tuukalle hirmusti kiitosta kaikista kauniista liikkuvista kuvista. <3.

Olen sitä mieltä, ettei Apulantaan kahta kaljupäätä mahdu.

mustapiste

;___;
Surullistahan se.
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

jouhu

En oikein ole vielä tajunnu tilannetta oikein... Luulen, että miulle tulee se shokki ja muu sitten, kun meen keikalle ja en näekkään Tuukkaa. Haikee tunnelma ja muuta, mutta ei oikein osaa tajuta vielä tätä kokonaisuutta... Ei oikein nyt irtoo.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.