Tuukka <3

Aloittaja punainen, helmikuu 11, 2005, 07:40:39

« edellinen - seuraava »

[salzaa]

jos se on siinä jotenki omituisesti :D (en oo ees ihan satavarma puhunko samasta julisteesta kun te..)

Tepi84

Olihan se aikamoinen järkytys kun kuuli tuukan lähtevän. Mut mun mielestä toi meininki laval on nyt parempi ku tuukan aikana :) Mutta onhan se ikävää että tuukka lähti.. mut niin ne jutut vaa menee. Ja saapahan tuukka tehä nyt täysil sitä mistä tykkää  :)
Haza haza

[tuuli]

se on aina ikävää ku bändit hajoo...
allekirjoittanut

Tiijuli

tämähän on kamalaa.  :( tahtootuukantakas.com. ja sitte joku kriisipuhelin on pakko saa-a.
Turvallista matkaa helvettiin.

bambij(Guest)

oli tosi surullista... :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

[tuuli]

Tuukan kriisipuhelin on kyllä parasta mitä meille voitas tarjota.  ;D Tuukka vois ohjaajana perustaa sellaisen chatin maikkarille, jonka nimi ois Tuukan kriisipuhelin.   :D
allekirjoittanut

[tuuli]

No perkele mun viesti ei näy...
allekirjoittanut

jouhu

Kyllä ainakin nyt näkyy  miulle... Voin hyvin sieluni silmin nähdä millaselta tuollanen  Tuukka kriisipuhelin systeemi näyttäis/kuulostais, eli olisin ehkä lähinnä hyvin huvittunut...tai jotain.

Tokya

mulla suoraan sanottuna kiehui, kun näin Tuukan telkkarissa puku päällä ja niin prameana, koko se rokkijätkä tyyli oli kadonnut, hyvä että edes tunnistin ;<

puska

Tokya :o. Missäs ohjelmassa tämmöinen on tapahtunut?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Tokya

LainaaTokya :o. Missäs ohjelmassa tämmöinen on tapahtunut?

örh. joku keskustelu ohjelma se oli, missä puhuttiin jostain tv hommista. siinä vaiheessa kun ruudun ala reunaan ilmestyi teksti "Tuukka Temonen" niin vasta tajusin että tosiaan, Tuukkahan se siinä istuu.

jouhu

Oliko se se Popklubi joku aika sitten...syksyyllä? Miullakin meni vähän aikaa ennen kuin tajusin kuka se oikein oli.

Tokya

LainaaOliko se se Popklubi joku aika sitten...syksyyllä? Miullakin meni vähän aikaa ennen kuin tajusin kuka se oikein oli.
juu popklubi tais olla.

[tuuli]

Lainaamulla suoraan sanottuna kiehui, kun näin Tuukan telkkarissa puku päällä ja niin prameana, koko se rokkijätkä tyyli oli kadonnut, hyvä että edes tunnistin ;<

Mm.... Mahtoi olla pramea näky?  :)
allekirjoittanut

blind_eye

No ei ollu ei kyll mikään Tuukka Temonen vaik naamasta vähä näyttikin siltä.  :'(
:)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.