Tuukka <3

Aloittaja punainen, helmikuu 11, 2005, 07:40:39

« edellinen - seuraava »

iitu

Kaikkea hyvää Tuukalle valitsemallaan tiellä. Uskon, että tulemme hänestä vielä kuulemaan, joten älkää rakkaat ihmiset ottako tätä niin raskaasti. Onhan meillä sentään monta levyllistä Tuukan bassoilua kuultavana!

[tuuli]

unenkansa... ah..

älkää haukkuko minua teiniksi.... ::) olen teini mut ei se ole kiva haukkumasana.. :(
allekirjoittanut

Tepi84

Kyllä se oli minulle aikamoinen yllätys että Tuukka ei enää basson varressa heilu... kerran lappeenrannassa hänen kanssaan juttelin keikan jälkeen. Mukava mieshän se on.. mutta elämän pitää jatkua vaikka jäsen vaihtuu. Olen ollut pitkään fani ja tottunut että Tuukka basson varressa on.. mutta nytten täytyy tottua että vaan siihen että Parta sami hoitaa basson soiton. En olisi tietenkään toivonut Tuukan lopettavan. Mutta ei voi mitään. :'( :'(
Haza haza

[salzaa]

nyt luin minäki sen tuukan kirjotuksen. kyllä tuli kummasti tippa silmään. <3

Unenkansalainen

Äh, ihmiset ryhdistäytykää. Oikeesti, en ymmärrä ihmisiä jotka pitävät bändiä lähes koko elämänä. Ei sen niin kuulu mennä, ei niitä palvota eikä jumaloida, niistä pidetään.

Jos yksi mies jättää bändin, ei se maailmaa kaada. eikä se herättänyt minussa kuin ihmetystä siitä miks he sitten valehtelivat kotisivuillaan että bändi pysyy kasassa. Ehkä tässä tilanteessa tämä ilmoittaminen on uuden levyn hyvä myyntikikka, "Pakko ostaa toi levy, ku Tuukka on siinä viimestä kertaa". Levy-yhtiö osaa homman.

onhan se ikävää kun bändin vakiojäsen lähtee, mutta soittotaidoiltaan lähes yhtä pätevä tulee tilalle.

bändin on tarkotus tehdä musiikkiä yleisölle. ja yleisön tarkoitus on kuunnella ja pitää/vihata sitä. Ei ole tarpeellista mennä bändin jäsenten henkilökohtaisten juttujen puolelle liikaa.

tässä tämä. Odotelkaamme uutta levyä iloisin mielin! (:

Maikki.

LainaaEhkä tässä tilanteessa tämä ilmoittaminen on uuden levyn hyvä myyntikikka, "Pakko ostaa toi levy, ku Tuukka on siinä viimestä kertaa". Levy-yhtiö osaa homman.
mut eihän se oo enään siinä soittanu..?
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

jouhu

Painkiller

Ei Tuukka tosiaan soita tolla levyllä. Munkaan tietääkseni.

Lainaaeikä se herättänyt minussa kuin ihmetystä siitä miks he sitten valehtelivat kotisivuillaan että bändi pysyy kasassa. Ehkä tässä tilanteessa tämä ilmoittaminen on uuden levyn hyvä myyntikikka, "Pakko ostaa toi levy, ku Tuukka on siinä viimestä kertaa". Levy-yhtiö osaa homman.

Ja tosta mä oon JYRKÄSTI eri mieltä! En usko et jätkät mitään tommosia myyntikikkoja harrastaa. Miten niin valehtelivat kotisivuillaan että pysyvät kasassa. Jos viittaat Tonin aikasempaan kirjotukseen siitä, miten asiat bändissä on hyvin, niin sehän oli viime syksynä!!! Puoli vuotta sitten!!

[tuuli]

minä pahoin pelkään että tässä on nyt ajateltu lähinnä taloutta ja sitten vasta meitä faneja. en kyllä yhtään ihmettelisi vaikka olisi! sillä musiikki ja taloushan kulkevat käsi kädessä. ->jos levy ei myy, niin se on sitten huonompi homma. jos levy myy, niin kaikki on hyvin. ja bändin täytyy tehdä kaikkensa, jotta levy myisi.
allekirjoittanut

puska

Kyllä tämä soutaminen ja huopaaminen on kieltämättä ottanut päähän. Jotenkin on mennyt fiilis uuden levyn ostamisesta. Mutta eiköhän se tuonne levyhyllyyn ilmesty sitten. Musiikkihan se on kuitenkin se juttu. Jos on paskaa, niin vie vaikka sitten divariin :P Tosin jotenkin harmittavaa olisi lopettaa Apulannan levyjen kokoaminen tähän, kun olen niitä niin etsinyt ja saanut lähes kaikki iteselleni haalittua. Että vähän keräilyharrastukseksi on mulla tahtonut jo mennä. Mutta jokainen biisi on korvaani tähän mennessä vielä ainakin jollakin asteella miellyttänyt.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

LainaaKyllä tämä soutaminen ja huopaaminen on kieltämättä ottanut päähän. Jotenkin on mennyt fiilis uuden levyn ostamisesta. Mutta eiköhän se tuonne levyhyllyyn ilmesty sitten. Musiikkihan se on kuitenkin se juttu. Jos on paskaa, niin vie vaikka sitten divariin :P Tosin jotenkin harmittavaa olisi lopettaa Apulannan levyjen kokoaminen tähän, kun olen niitä niin etsinyt ja saanut lähes kaikki iteselleni haalittua. Että vähän keräilyharrastukseksi on mulla tahtonut jo mennä. Mutta jokainen biisi on korvaani tähän mennessä vielä ainakin jollakin asteella miellyttänyt.

niinpä! esimerkiksi vanhempien singlejen ostaminenhan on luultavasti jokaiselle meille pelkkää keräilyharrastusta, koska niin monilla on molemmat singlekokoelmat. onko se sitten huono homma että musiikki on tämmöistä keräilyä.. tuskimpa..?
allekirjoittanut

Unenkansalainen

nojoo luin vasta myöhemmin tuon että ei Tuukka siinä soitakkaan, mutta juu. Ehkä ihmiset sitten haluavat kuulla miten Sami vetää ne, ja verrata sitä sitten Tuukkaan. Ei me sitä koskaan saada tietää. Mutta jos tämä ei myyntikikka jollain tapaa (jota en ala enempää spekuloimaan) olisi niin miksi ilmottaa siitä ennen levyn julkaisua?

Sinkku ainakin rokkailee, lukekaa se uuden sinkun topic (:

Wirtis

Lainaaonhan se ikävää kun bändin vakiojäsen lähtee, mutta soittotaidoiltaan lähes yhtä pätevä tulee tilalle.

Lainaaah, soittotaidoiltaan lähes yhtä pätevä ;) Tuukka kun on niin helvetin hyvä basisti :P ja Parta-Sami on käännynnäis basisti, että mä halveksin niitä ;), eiköhän se ole aika helvetisti parempi basistina kun Tuukka. Asenne on sitten eri juttu.
  Hohhoijaa, että mä revin ihmisten tilityksestä huumoria. Keskittykää vähän. Tuon kukkia haudoillenne.

Wirtis

Onneks kusi toi juttu ;) no mutta se oli tarkotettu lainaukseksi unenkansalaiselta. Onnistuin taas. :D

Painkiller

No joo...mut niinku on monta kertaa täälläkin sanottu niin nää ihmiset jää kaipaamaan sitä Tuukan persoonaa ennen kaikkea.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.