milloin tulee faniksi??

Aloittaja _tukkajumala_, syyskuu 07, 2005, 05:37:57

« edellinen - seuraava »

_tukkajumala_

juups eli siis onkos teiän mielest jotain raja et nyt oot fani ku omistat noi mont cd ja julistet tai onks miten?? pohdiskelin itse täsä et ittelläni on pari kolme cd mut kuitenki ja hankkimas julisteit ja seinälippui ja ainakin itseni mielestä olen fani mitä mieltä itse olette?
kiitos isosikolle siitä että antoi minun kuunella apista kuusivuotiaana ja se oli muuten tuo piiskaa biisi

Jeli

Mun mielestä faniutta ei voi mitata materian määrällä. :)
Vaan oma fiilis kertoo mielestäni sen ja kyllä sen itse tietää. Se on vaan mun mielipide mut.. No joo. :D
~*~Itkeväthän enkelitkin, ehkä minäkin saan, poikarukka kyyneleitä vuodattaa, itkeväthän prinsessatkin, se mua ees lohduttaa jossakin on joku jo kohtaloni puolittaa~*~

_tukkajumala_

juu eli samaa mieltä olen sun kans. et se sit se muu "krääsä" mut ei oo kyl krääsä  ;D nii on vaan plussaa
kiitos isosikolle siitä että antoi minun kuunella apista kuusivuotiaana ja se oli muuten tuo piiskaa biisi

Jeli

Totta, tietty kaikki materia on plussaa, esim. kaikki levyt, paidat, julkat yms. :D
~*~Itkeväthän enkelitkin, ehkä minäkin saan, poikarukka kyyneleitä vuodattaa, itkeväthän prinsessatkin, se mua ees lohduttaa jossakin on joku jo kohtaloni puolittaa~*~

neliojuuri

Joo mä oon aika samoilla linjoilla, että kyllä se ihan omista fiiliksistä riippuu millon on fani ja millon ei. Mut kyllä kunnon faniksi vois sanoo semmosta, että kiinnostus bändiä kohtaan on pitkäaikasta ja tyykkää bandin muustakin tuotannosta eikä vaan siitä sen hetkisestä hittibiisistä.

Eikä se materian määrä myöskään sitä faniutta määrää. Enemmänkin se kiinnostus sitä musiikkia kohtaa. Mulla esim. itellä ei juuri ollenkaan fanipaitoja tai julisteita ole. Enkä mä sinkkujakaan ostele, ku ei niitä tuu kuunneltua.
on sillä väliä nyt ainoastaan. mitä kulman takaa tulee vastaan. olen todella jossain. joka päivä pelkkä muodollisuus. vaiko sitten uusi mahdollisuus.

Painkiller

neliojuuri

LainaaTeini-iässä :P

Toi on muuten ihan totta.
on sillä väliä nyt ainoastaan. mitä kulman takaa tulee vastaan. olen todella jossain. joka päivä pelkkä muodollisuus. vaiko sitten uusi mahdollisuus.

puska

Fani on silloin kun tuntee itse olevansa. Koko fanikäsitehän nyt on ihan shittiä. Ihmiset nyt vaan tykkää jostain.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Tounakka

Fani fanittaa idolia, joka tarkottaa taas esikuvaa. Eli ihminen on fani, kun pitää jotain henkilöä esikuvana?
Vaikee asia sanoa, kuten sanottu on, "fani" on sanana/käsitteenä täyttä shittiä.

Lerppa

Minä pidän itseäni fanina aina silloin, kun joku bändi (tai miksei muukin) asia, muuttuu sen verran tärkeäksi, että tahtoo esimerkiksi lukea jokaisen mahdollisen jutun mitä bändistä on kirjoitettu lehtiin jne. Miusta fani on fani sillon kun itse siltä tuntuu niinkun muutkin tossa sano... Paha sinänsä rajata määritettä jota ei oikeestaan ole koskaan edes määritetty. Fani kun tarkottaa eri ihmisille eri asiaa aika usein.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

aika monet on sanonu ettei fanius oo niinkään materiaaliin perustuva... vai miten sen nyt sanoisi.. määräydy jonkun keräilyn mukaan yms yms.. , mutta mulle jotenki pikemminki tulee ekana mieleen, että fani nimen omaan tykkää kerätä niitä kaikkia tavaroita, kirjottelee pulpetteihin, käsiin ja reppuihin fanituksen kohteestaan ... ja näin.. ja tietty fanittaa sitä musaa. mutta kaikki noi jututhan on kiinni vain siitä, mitä mieltä olet. jos sä yks kaunis päivä valaistut, että apulanta on maailman paras bändi, ostat yhden levyn ollen edelleen samaa mieltä. sit mietit että oletko fani vai etkö.. niin etköhän sä ole jos kerran siltä tuntuu, vaikka sulla ei vielä koko materiaalistoa olisi.

juu.. hihi.  :P
allekirjoittanut

punainen

Jokainen mun mielestä kans määrittelee itse onko fani vai ei.

Omalta kohdaltani ajattelen olevani Apulanta fani. Lisäksi on pari muuta bändiä jota fanitan, en kyllä niin paljon kuin Apulantaa.Vaikka faniutta ei mitata materian määrällä Apulantaan on tullut kyllä laitettua niin paljon rahaa, aikaa ja vaivaa että jo sen perusteella voin sanoa fanittavani sitä.

Diggailen monien bändien musasta, mutta se mikä erottaa mulla fanituksen ja normaalin diggailun on että olen kiinnostunut bändistä myös muiltakin osin kuin sen musiikin esim. myös muilla osa-alueilla bändi on hyvä (keikat,musavideot,tyyli,miten kohtelee fanejaan) ja myös bändin jäsenten täytyy olla kiinnostavia ja minun arvostukseni saavia (eli jaksan lukea niitä haastattelujakin). Ja rahaa on myös valmis tuhlamaan bändiin.Itselleni aika hyvä mittari on että jos ostan bändin sinkkuja, niin olen jo kova fani.

Jokainen siis määrittelee itse, mutta en minä pidä hirveän fanina ketään sellasta joka tuntee vain bändin sen hetkiset hitit jotka löytyy imuroituna koneelta :P

Inhoan muuten tuota fani sanaa sydämeni pohjasta...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

LainaaInhoan muuten tuota fani sanaa sydämeni pohjasta...

nii määki! juts ku jotku vanhempien tutut ja kaverit käy huoneessain, ja virnuilee ''ootsä apulanta fäni?''
allekirjoittanut

Irvikuva.

Kuten sanottu, eiköhän ihminen itse tiedä milloin on fani ja milloin se musiikin kuuntelu, tai mikä onkaan kysymyksessä, on vain sitä kevyempää kuuntelemista. On hölmöä määritellä materiaalin perusteella toisen fanius, voihan olla että esim. ei ole varaa hankkia levyjä tai julisteita yms. ^----^
Tietysti jos olet kuullut vain Armon, jumalan, Vasten mun kasvojani ja Anna mulle piiskaan, en kutsuisi tätä faniudeksi.

Jos tunnet olevasi samalla aaltopituudella bändin kanssa ja musiikkikin iskee, niin mikäs siinä.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.