Lavuaarista-live

Aloittaja ripsari, helmikuu 09, 2003, 07:28:01

« edellinen - seuraava »

ripsari

omistaako kaikki täällä ton?
paitsi mä. :-/

Vilkku

No ei.

[ Tai on mulla se poltettuna, tunnustan. ]
[ -You should see my scars- ]

salzaliini:)

no en omista ja arvaa v*tuttaako...?!?

vik

en omista. paitsi kasetilla on nauhalla.

kukaan ei ikinä ole myymässä sitä kun mulla olisi rahaa.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

2 + 2 = 5

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

2 + 2 = 5

Mare

huuto.net on todella hyvä paikka...sieltä "ostin"
lavuaarista-liven :)
Ei saa jättää yhtään todistajaa...ei edes minua...

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Joo,mutta mä luulen että sielläkin siitä pyydetään lähemmäs sataa euroa joten taitaa jäädä mun osalta haaveeks..  :(
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

pitää luultavasti polttaa se joltaki. ku minä en oo niin miljonääri...ja veikkaisin kans et huuto.netissäki voi tulla vähän hintaa.. :C

GeGe

Huomasin tuossa vähän aikaa sitten semmoisen jutun, että Mustin Hevonen-myyntivideolla on just ne Lavuaarista Live-biisit. Tietääkö kukaan, onko se näin  ???  ???

2 + 2 = 5

ton suuntaista olen kanssa saanut tietooni. mut onkohan ne just ne samat esiintymiset kaikissa biiseiss'.

vik

en ole hetkeen Mustinta hevosta katsonut, mutta muistaakseni siinä näytetään niitä live-esiintymisiä niin, että jokaisen biisin aikana on monelta eri keikalta. siis leikattu silleen jännästi, en osaa alan termejä.
sitten muistelisin vielä niin, että melkein kaikki on samoja, mutta ei kaikki. (tai sitten niissä on vain osittain eri biisit.)
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

kilpikonna

en omista ja kyllä harmittaa.  :'( on pakko kyl mennä heti ku saa rahaa ni huuto.nettiin, jos siel olis. ehkä pitää laittaa rahaa jemmaan, nii et on sit jos onnistaa.  :o
mä kyllä tiedän, mitä maalinalta paljastuu, toisinaan kun peili pinta narmuuntuu...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.