suosikki julkaisu?

Aloittaja 2 + 2 = 5, lokakuu 29, 2002, 04:28:45

« edellinen - seuraava »

salzaliini

hiekka se on.. aivan tosi hyvä,mä ainaki tykkään!! ;)

GeGe

Pitkäsoitoista AivanKuinKaikkiMuutkin.

Singleistä ehkäpä................. ::)......................Teit meistä kauniin....
Ihmemaa!!!!!!!

salzaliini

mun suosikki levyn paikalla kilpailee kyllä nyt aivan kuin kaikki muutkin ja tuo hiekka...! ;D

Silti_Onnellinen

HIEKKA on aivan mahtava!  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

salzaliini

hiekka todellakin on aivan mahtava!
kyllähän mää odotinki niiltä hyvää levyä mutta en nuin hyvää ku mikä sieltä tuli!!!! *GReaT* ;D
nyt on aivan mieletön fiilis!!

Epepapa

Kauneinta antia tarjoaa Hiekka albumi , parhaan biisin tittelistä kamppailee 0010&Ruhtinaat, siis kaikki on hyvää..paitsi jotkut kokeelliset B-puoli biisit..

Purppuraviittainen WeLhoTAr

prkle ku en oo vieläkää päässy ostaa hiekkaa!! >:( hitto ku pitää asuu tääl korvessa!!!noh,opettelin eilen soittaa hiekkaa kitaralla... :) kylhän se kohtalaisesti meni ottaen huomioon että soitin omasta päästä sitä.
mä oon aina tykänny apiksen B-puolista!niistä löytyy aina pirun hyviä biisejä! :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

salzaliini

miten korvessa nää asut?!  ;)
kyllä sää sen hiekan viälä saat! Pitää vaa jaksaa oottaa.. *V*TTuiLee* ;D

makel

kyllä varmaan Hiekka ja Plastik on miun mielestä ne parhaat albumit. AKKM on kyllä kanssa hyvä ku mikäkin =)

Sinkuista varmaan yks parhaista kyllä on tuo Maanantai ja Ei yhtään todistajaanki on loisto.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

TOSI korvessa...mutta kyllä mä sen viime keskiviikkona sain ja osasin jo perjantain keikalla uusien biisien sanatki. :) oli ihana se pakkahuoneen keikka!
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Mari

musta apiksen paras julkaisu on EHJÄ!!!
kymmenen ylöspäin on tosi ihana biisi.
...onx tääl ketää joka ajattelee samalla tavalla?

2 + 2 = 5

ehjä on kyllä rautaa, myönnän. piiskaa sinkun kymmenen ylöspäin on mun mielestä ihan sairaan hyvä livetaltiointi. oli sillon kun sen sinkun ostin ja vieläki, ehkäpä parhaimpia apulanta livejä mitkä on levylle päätyneet, mukaanlukien lavuaarista.

allu86

Itse kamppailen Plastikin ja AKKM:än välillä...no jokatapauksessa nuo ovat ylitse muiden.

2 + 2 = 5

mulla akkm:n kans ei ole kamppailemista.

salzaliini...

mulla oikeestaan riippuu ihan fiiliksestä et mikä levy o paras. :) mutta sanokaa mielipiteitänne kolme levyyn? koska mä en ole sitä vielä hankkinut,mutta mä hankin sen tämän kuun lopussa. (viimeistääN) että mielipiteitä,thx..!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.