Tero Vaske

Aloittaja Tepi84, marraskuu 18, 2005, 07:09:45

« edellinen - seuraava »

Tepi84

Oletteko lukeneet Apulannan viimeisen vuoden aikana toimineen "vapaaehtoisroudarin" Tero Vaskeelle Tonin kirjoittaman jutun? Aika surullista luettavaa  :'(

http://www.apulanta.fi/Uutiset/#Tero
Haza haza

jouhu

Niinpä..Vaikka tyyppiä ei sileen tuntenu, niin onhan tämä traaginen tapahtuma pannut silmät kostumaan.

Painkiller

Niin..voitte vaan kuvitella miltä lähiomaisista tuntuu. Ei tätä usko vieläkään todeksi. On niin rankkaa katsoa kun läheiset ihmiset kärsii niin valtavasti. Ikävä on, itse kullakin.

puska

Kyseinen poika mainosti IRC-galleriassa minulle bändiään aika ahkerasti :/. Harmi että hänelle kävi näin. Itse kun sattuu vielä tietämään millainen pelkotilanne autokolari on. Nopeaa mutta maailman pelottavinta.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Tepi84

Puska.
Ai mainosti? No voih :( Nyt jäi bändi sit ilman yhtä jäsentä. Eihän tätä Teroa tuntenu joo. Mutta silti kuolemat ja varsinkin nuorten kuolemat tuntuu tosi pahalta. Olkoot tuttu tai ei.
Ja tiedän miltä Apulaudan pojista tuntuu. Itsellekkin eräs tärkeä henkilö poistunut jo pari vuotta sitten tästä maailmasta. Pahalta tuntuu vieläkin.

Mutta eihän sitä koskaan voi tietää mitä elämä antaa ja millon se loppuu.
Haza haza

Lerppa

Ei voi käsittää. Tero oli hyvääpäivää-tuttu miulle ja yhtäkkiä sitä ei enää olekaan häärimässä keikoilla tai foorumeilla ja auttamassa kamaongelmien kanssa.
Kuolemat pistää hilaiseksi.

Otan osaa niiden puolesta, jotka Teron paremmin tunsivat.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

toi on kyllä aika hurja juttu... pisti ihan sanattomaksi. kun nimen tero kuulin, niin tajusin kenestä oli kyse, siis ihan vain nimeltä, sieltä levarin foorumilta, muuten en kyllä koskaan tavannut. en viitsinyt siihen levarin foorumissa olevaan tekstiin sanoa mitään, kun se oli jo laskeutunut aika alas.

kamalaa... osanottoni teron tunteneiden puolesta.

:'(
allekirjoittanut

Tepi84

Rekan kans törmänny. Sen tietää kuinka rumaa jälkee siitä tulee :(  :'( Tosi ikävää.

Samoin. Osanottoni Teron hyvin tunteneille ja voimia.
Haza haza

blindeye(koulussa)

Tiesin Teron aika hyvin Levarin boardin kautta, keikoillakin olen nähnyt hänet. Ja irkissä monesti jutellu.
Kyllä pysäytti kokonaan ko kuulin Teron kuolleen. Itketty on monta päivää.  :'(

Tokya

vaikken Teroa kovin tuntenutkaan, niin täytyy sanoa että kun luin Tonin tekstiä niin purskahdin itkuun. Muutaman kerran Teron kanssa galleriassa juteltiin ja heti Tero puhui kun oltaisiin vanhojakin tuttuja, ystävällisesti.

Voin vaan kuvitella mikä suru on niillä ihmisillä, jotka Teron oikeasti tunsivat, kun jo minulla joka en häntä tuntenut, on todella kauhea olo.

HIPP-O

itse henkilö kohtaisesti en ole teroa koskaan tuntenut tai muutenkaa niin paljoa noteerannut, vaika keikalla olen nähnyt ja kesäaineessa tuli huomioitua. mutta on se taas maiilma vastaan kun nuorimies viedään pois  :'( eihän se oikeen ole kenenkää kohdalla, kurja olo tulee kun miettii että niin vois käydä kelle vaan.
Coolit vibat ravistaa mua, aukee portit taivaiden.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.