Systeemi Kusee

Aloittaja ripsari, tammikuu 05, 2003, 06:50:07

« edellinen - seuraava »

ripsari

::)
MAILATKAA PRKL!
mitä mieltä ootte apiksen enkun kielisestä tuotannosta?????

maili:nasu@laurifan.zzn.com

salzaliini...

allu86

No onhan englanninkielisessä materiaalissa hetkensä.
   Esim. Days on hyvä kappale, mutta kyllä suomenkielinen
   on parempaa.

jossu

kyl suomi rokkaa munkin mielestä paremmin.vaikka kun tarpeeks kuuntelee sitä enkun kielistä versiota "reunallat" biisistä niin kyl se ihan ok on...
juup...

Niina (Niina-Maria)

Kyllä minäkin tykkään enemmän suomenkielisestä apulanta tuotannosta.  :)

Ilona

Joo, ehdottomasti suomenkielinen tuotanto on parempaa ku ymmärtääki mistä ne laulaa... :) (mä nimittäin oon surkee tapaus enkun kans)... :-/

EternalFlame

Vaikka ankara fani olenkin, en ole suostunut hankkimaan kyseistä levyä ollenkaan.
...Mikä piru teki mussa ilkitekojaan vai tarvittiinko sitä edes mua auttamaan...

iinuu

joo mäkin olen todellakin sitä mieltä, että apikselle sopii mielummin ihan tuttu suomenkieli. tottakai enkunkieliset on myös hyviä, mutta suomi on apiksen juttu! ^^ :D
Taas jossain kultaa paljastuu
Kun sateenkaari muodostuu
Kirottujen nauru kuuluu kovempaa kuin mikään muu
Niin sä olet mulle avaruus

puska

No eipä tuo enkunkielinen ole kovin hääppöstä suomenkieliseen verrattuna. Ainoa kappale joka on paremman kuulonen enkuksi on mielestäni Spank Me.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Tepi84

Mun mielest Heinola kymppi enkun kielisenä ei toimi ollenkaa. Todella pettynyt olen siihen levyyn. Mut sit tää Viper spank levy on parempi. Spank me ja sit mikä nyt olika liikaa ni ne kaks on ehkä mun mielest parempii versioita enkuks ku suomeks :) Varsinkin liikaa. Mut itekki ku ei oikee toi enkku o mikää vahva kieli ni suomeks on parempaa  ;)
Haza haza

Sari..

LainaaJoo, ehdottomasti suomenkielinen tuotanto on parempaa ku ymmärtääki mistä ne laulaa... :) (mä nimittäin oon surkee tapaus enkun kans)... :-/
Kuule iha sama juttu to enku kans..  ::)
Suomenkieliset kipaleet on kyl parempii mut kyl enkunki o hyvii..

tila

Pahin virhe ikinä nämä englannin kieliset kappaleet

Tounakka

LainaaPahin virhe ikinä nämä englannin kieliset kappaleet
Perusteluja, pliis ?

Muhunkaan ei oikein englanninkieliset iske. Tietenkään ne eivät huonoja ole, mutta eng. kieliset hankin niin myöhään, että ehdin jo pitkälti tottua suomenkielisiin. Ero ei tuntunut hyvältä, joten jätin kuuntelematta.

puska

Ainakin Sillä Import-levyllä enkunkieliset sanoitukset on mun mielestä liian suoraan kopioitu vaan suomenkielisistä, olisi Toni voinut mielestäni keksiä  samalla kappaleisiin vähän jotain uutta sisältöä. Ja kyllä se suomenkielinen on muutenkin jotenkin uskottavamman kuulosta.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

tila

Ei ne toimi. Silkaa rahastusta vaan. onhan jossian kappaleissa vähän uutta soundia ja sovitusta mutta muuten ihan bullshit

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.