tonin vartalo!

Aloittaja mimmuli, elokuu 01, 2004, 10:55:31

« edellinen - seuraava »

puska

Kyllä minä ainakin olen enemmän otettu siitä, kun esim minun silmiäni kehutaan, tai hiuksiani tai nenääni tai käsiäni... Mutta yleensä pojilta kuulee kommenttia vain perseestä. Se rupeaa rassaamaan, että einkö minä muka mitään muuta ruumiinosaa omista. Ai niin, rinnat tietysti.
En nyt todellakaan yleistä, kyllä näitä "poikkeuksiakin" löytyy. Montakin on osunut kohdalle. Ja he ovat saaneet todellakin ainakin hetken aikaa minut uskomaan olevani nätti ja seksikäs.

Itsellänikään ei ole ensimmäisenä tapana mitään peppua tai sikspäkkiä tuijotella. Enemmän katson kasvoja. Olen aivan hullaantunut pitkätukkiin ja ruskeasilmäisiin miehiin. Tälläisen onneksi itsekin omistan:D. Mutta jos nyt tuosta Tonin kuvasta puhutaan vielä, niin tuossahan nyt on todellakin tarkoitettu, että sitä masua ekana tuijotetaan. Ainakin se siltä näyttäisi:D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Niin... Kun tuo kuva on nyt tuollanen millanen on. Kyllähän tuota ihan kattoo. :) Jos sanois mitä katton toisessa ihmisessä ensimmäisenä on silmät ja hiukset. Ruskeet/vihreet silmät ovat mielenkiintoni kohde. Ja hiuksien kohdalla...Pitkät hiukset tai ei hiuksia ollenkaan.  

punainen

Mutta kädet on tärkeimmät! ;) tietty silmistä näkee aika paljon (itse kiinnostum usein sinisistä) ja kaikki reiät on aina kiinnostavia niinkun korvat ja nenä.ja vinot hampaat on aika söpöt kans :) Eihän tällasta nyt voi sanoa,kyllä se koonaisuus ja olemus ratkaisee ja jokaisen ihmisen ulkonäöstä löytyy aina kaikkea kaunista ja omalaatuista. Mutta jos vain suinkaan pääsen kuulemaan miehen puhetta ennen kuin näen hänet se ratkaisee paljon enemmän.ite kun oon huono puhuja seksikäsääninen verbaalikko hurmaa multa aina jalat alta ja jos tyyppi puhuu vielä asiaa ja on hauskakin niin voila!Mä oon myyty.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

hande^

Mä katon ihmisessä ekana silmiä (btw.mun raksulla on ruskeat :P) Myös hiukset sais olla pitkänpuoleiset (prkl mun Raksulla kalju!). Sipellä on muuten mielenkiintoset silmät ja aivan ihanat hiukset. :D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

puska

Ihan pakko mainostaa, että minun kultani muistuttaa vähän Sipeä. Vähän saman malliset kasvot. Ja samantapaiset hiukset. Silmät tosin eri väriset.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Hui! Sipen kaksoisolento.

Noidanmetsästäjä

Sipellä on kyllä tosi harvinaisen muotoiset kasvot...
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

hande^

Juu, niin on. Sellaiset kulmikkaat. Se on btw tosi hyvännäkönen... :P (siis persoonallinen)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

puska

Aivan, kulmikkaatpa hyvinkin. Sellaiset... miehekkäät ja komeat ;)
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Apis_ruulz

niin Tonin vartalo tuossa kuvassa todella on mahtava! minä vuonna se on? minulla sattuu olemaan viime kesänä otettuja kuvia siinä ei kyllä taida ihan tuollaista kroppaa..

jouhu

Mie jostain aattelin, että toi olis ollu vuodelta 2001, mutta en muista enää mistä mie sen päättelin. ::)

KatjaRock

ei siitä kauhean pitkään ole ko siitä tonin kuntoilusta kerrottiin melekein iltauutisissaki :)
Time goes on, I wont.

jouhu

Aijaa... :-[
Nyt harmittaa, ettei tullu hankittuu tuota city lehtee sillon, kun se oli.

handeliini

Lainaaei siitä kauhean pitkään ole ko siitä tonin kuntoilusta kerrottiin melekein iltauutisissaki :)

Melkein iltauutisissa?!? Eikai oikeesti...? :D

KatjaRock

no ei nyt ihan, mutta tosi iso juttu siitä mediassa tehtiin. haastatteluissa jne pyydettiin jatkuvasti että toni näyttäis treenatun kroppansa. minun mielestä se meni ainaki yli jo siinä vaiheessa.
Time goes on, I wont.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.