Kuinka apis fani olet?

Aloittaja jouhu, lokakuu 21, 2003, 03:44:27

« edellinen - seuraava »

puska

kiitos ::). mutta vähän turhan läheltä napattu mun mielestä. mutta omaa kuvaa on kyllä aina aika vaikea lähteä arvioimaan.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Jaa...  ::)
Kivat hiukset! Mä olisin halunnu ehkä noin vuosi sitten tollaset kivan punaset ja sellaset.  ;D

puska

mä haluaisin värjätä ihan punaseksi. mutta kun se on sellainen väri, että se ainakin minulla kuuluu heti pois...
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Niin se varmaan vähän on. Siis, että se väri haalistuu sellaseks tyhmän väriseks. Tai ainakin niillä joilla on punaset. Mutta puskalla on just sellasn väriset hiukset tossa kuvassa jotka mäkin halusin.  :)

puska

noh, haalistunut värihän minulla vain tuossa päässä on ;)
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Ai, o vai?
Mä en huomannu. Musta se näytti kirkkaalta kuin... ::) päivänsäde!  :)

Wirtabiuha

Eihän se punanen hirveästi lähe, tai siis kun mä olen värjäillyt punasiks kohta vuoden eri leveleillä niin nyt se väri pysyy ihan hyvin, siis sen väriset mitkä mulla joissain kuvissa tuolla ircissä on niin on joku kaks kuukautta vanha punanen...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

salza01

juu, kyllä niitä kuvia kohta tulee.. soitin just sille mun kamelille ja se sano tulevansa tässä piakkoin käymään jelppii mua niitte kuvie kans. tsillee.. et kyllä ne vielä tulee..älkää hättäilkö. :D
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

puska

mun käsittääkseni se riippuu aika paljolti hiuksista, että kuinka hyvin se punainen pysyy.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

*tuuli

niin tietenki se riippuu hiuksista.  :) mä haluisin *yllätys yllätys* myös punaiset hiukset.  :)

hensi_apis_fani

riippuu...mulla on ollu vaiks kui mont kertaa punaset ja välil ne haalistuu nopee ja välil ei...nyt värjään taas koht punaseks ja sit vihreeks alta...!!!mulla oli jo kerran vihreet alta mut se kulu aika nopee pois mut nyt haluun uurestaa...
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

KristalliEnkeli

salza ~~> ilmoita sitten heti kun niitä kuvia tulee!  ;D

tosta hiusten punaiseksi värjäämisestä...oon kuullut että se, että pysyykö väri tai ei, johtuu paljolti "hiuslaadusta". Esim. mulle ei punainen väri pysy kuin pari viikkoa...harmittavaa, mutta ei voi mitään
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

puska

sama juttu múlla, pari viikkoa ja haalea ruma ruskea jäljellä... :(
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Ronjaronjanen

Mulla tulee punasesta aina semmonen oranssi joka on itseasiassa ihan kiva, kun eipä mulle vaaleaihoselle mikään tummempi kirkkaanpunanen oikein sovikkaan.
Mutta punanenkin pysyy silti paljon paremmin kun nää vihreät ja siniset ym. epäluonnolliset värit. Ja niistä kun tulee yleensä haalistuessa jotkut kamalat harmaat tai jotain. yöks  :P

jouhu

Tulee varmaan hienot niistä punasista hiuksista joissa on alla vihreetä.  :)
Mä suunnittelin, että värjäisin silleen päältä tummanpunaseks ja alta mustaks, mutta se jäi... :(

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.