Kuinka apis fani olet?

Aloittaja jouhu, lokakuu 21, 2003, 03:44:27

« edellinen - seuraava »

virtahepo

korvaamaton tuli tänne ilmottamaan että se ei pidä apiksesta.. Tuskin se takas tulee tai jos tulee ni ei ainakaa perustelujen kanssa. Joten ehkä kannattaa jättää kommentti omaan arvoonsa.
Ehkäpä korvaamattomalla on jokin ongelma kuten ettei se saa ääntään kuuluvin ja sitten se tulee tänne heittämään ihan typerää läppää jotta tulisi kuulluksi.
Onnittelut korvaamaton! Tuntuuko paremmalta..?

Wirtabiuha

Wirnistelee! Ihan vitun mageeta!!!  ;D ;D
 --hee, se oli toni!! Eikun tuota eikös se ole hyvä että mielipiteitä ilmastaan, vois sitä silti perustella! hmm... ei toiminu!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

virtahepo

Hmm..Toisaalta on taas vaihteeks sanottava et mä tykkään lukee kiihtyneitä kommenttja jonku tollasen solvuksen jälkeen.. Mut aika vitsikäs temppu..

hensi_apis_fani

nii kyl se on hyvä et on mielipiteet...
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

*tuuli

on semmosia ihmisiä jotka haluavat ärsyttää toisia ihmisiä sillä että tulevat esimerkiksi juuri korvaamattoman tavalla sanomaan jotain tuollaista. noh, olemmeko me nyt ärsyyntyneitä.  :D suorastaan raivoissamme.

hensi_apis_fani

Ronjaronjanen

Mua ärsyttää vaan se ettei voi perustella väitettään mitenkään. Kaikki saa olla mun puolesta ihan sitä mieltä mitä itse tahtoo, mutta täytyy olla jokin syy siihen mitä väittää.
Muutenhan kaikki keskustelu täälläkin olisi sitä hiekkalaatikkotasoa olevaa onpas eipäs väittelyä.. :P

Mutta täytyy kyllä sanoa että ei tuo korvaamaton mun päivääni mitenkään pilannut. Omapahan on häpeänsä ettei osaa perustella. Tai että ei jaksa perustella jolloin minä en ainakaan ota mielipidettä todesta.

*tuuli

juupeli, perustelu on tärkeetä. on aika mielipiteetön henkilö jos kirjottaa vaan kissan kokosilla kirjaimilla ''APULANTA ON IHAN PASKA BÄNDI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!''
perustelkaa ihmiset!

hensi_apis_fani

jouhu

Jaa, jaa.... Se on kyllä totta, että ihmisillä on oikeus omaan mielipiteeteensä<---en osaa enää kirjottaa...
Siinä mielessä on turha ruveta riehumaan, mutta perustelut on kyllä kiva kuunnella.. toisaalta...

rautalintu

Mutta miten perustelet sen, että joku on täyttä paskaa? Jos se on paskaa, siinä on jo perustelu ittessään.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Ai, niin...toi on vähän vaikeempi perusteltava juttu. No, mä taisin erehtyä... Jokaisella on oma  mielipiteensä eikä sille voi mitään...

hensiii

joo nii mäki taisin sen unohtaa... :P omat mielipiteet saa olla!! se on totta...

*tuuli

Kai sen jotenkin voi perustella... jos tosiaan on sitä mieltä... Tosin jos joku on paskaa niin sit se on paskaa... mut vois siinä edes mainita jotain.... nööjöö...

Mut 'hensi_apis_fani ja jouhu' ->ootte ihania kun myötäilette tolleen hassusti muiden viestejä. Ei millään pahalla.  :-*

hensi_apis_fani

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.