Kuinka apis fani olet?

Aloittaja jouhu, lokakuu 21, 2003, 03:44:27

« edellinen - seuraava »

Halvaus

Sanotaanko nyt, että 9-10.
Musiikista tykkään aivan kympillä, mutta en ole valmis nuolemaan
Tonin kenkää. Kova kirkumaan olen.

blind_eye

Lainaa
Musiikista tykkään aivan kympillä, mutta en ole valmis nuolemaan
Tonin kenkää.
Mää oon kuulkaas valmis vaikka siihen!!!  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

Mä oon joskus muinoin ollu kovempikin fani. Tänä syksynä en ole paljoa Apista cd:ltä kuunnellut, mutta kyllä se tulee aina olemaan mulle aika tärkee bändi, just sen takia, ku sen ansiosta aloi ylipäätän kuunteleen ja fanittamaan musiikkia. Apulanta on keikkabändinä kyl aivan yliveto!  :D
allekirjoittanut

jouhu

Miulla on vähän sama kuin Tuulilla, ettei nykyään lanta ole se ehdoton ykkönen kuin pari tai kolme vuotta sitten. Sillon oli vähän vaikeeta tää elämä ja apis anto sillon paljon. Nyt en varmaan kuuntelekkaan kuin about kerran pari kuukaudessa, kun ennen jotakuinkin joka päivä kuuntelin.

puska

Minullakin Apulanta on sulautunut muiden lempibändieni joukkoon, eikä ole enää se yksi ylitse muiden. Olen huomannut tämän myös, että aina kun on vaikeaa, silloin tekee mieli kuunnella Apista.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jenny

NOO :) <3(Guest)

Jooooooo oon kyl nyt niitä faneja, elikkä tästä vaan sitten nuoleen Tonin kenkiä  ::) ::)
Ja "muutama" juliste, en kuolaa, voi mennä pilalle!!! ;D Elikkäs siis on AIVAN täysin 10++
Keikoillakin on käyty, kuullu kaikki biisit jne jne... <3 Apulanta rulettaaaaa

[tuuli]

Voiko olla fani jos ei kuuntele musaa... :o Mä en kyllä varmaa oo enää Apulanta fani, mutta silti se merkkaa mulle todella paljon, juuri sen takia, että se joskus merkkas mulle todella paljon. Hmm... No mutta kyllä te tajuutte.
allekirjoittanut

jouhu

Mihin Tuulin kiinnostus lopahti? Rupes jotenkin kiinnostaa..

blind_eye

^^Beatlesiin. :D
No ei, annetaan Tuulin itse vastata. (Eikä siis Beatlesissa oo mtn vikaa. Ne ON hyviä! :>)

Itse oon edelleen ihan 10. Jossei 11. :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

Eeei, ei se lopahtanu Beatlesiin. Mä vaan kyllästyin. Kyllä mua on arveluttanu jo aika kauan sitten, mulla vaan ei oo ollu mitään muuta kuin Apulanta. Tai siis, mun on pakko saada kuunnella musiikkia, ja kun en oo tavannut parempaa bändiä kuin Apis, niin oon kuunnellu sitä. Ja nyt kun tutustuin yhteen aivan ylivoimaisen hyvään ja nimeltä mainitsemattomaan bändiin *hehe*, niin oon tajunnu, ettei Apis oo mitään sen rinnalla. Ja mä koen itseni enemmän sen kuuntelijaksi, kuin Apiksen.  ::) Mutta en mä silti sano, että nyt Apis on ihan paska. Se on ihan yhtä hyvä kuin ennenkin, mä vaan haluun kuunnella välillä erilaista musiikkia.
allekirjoittanut

Lerppa

Hmm.. Melko sama tilanne miullakin. Alkoi pari vuotta sitten musamaku laajeta niin suuresti, että tavallaan Apulanta alkoi jäädä muun jalkoihin. Kuuntelen vieläkin toisinaan Apista, mutta melko pitkälti musiikillisesti taitavampia ja monimutkasempia bändejä löytyy tuolta soittolistalta. :P

Apulanta on myös niin oma tyylinsä, että sitä on hyvin vaikea kuunnella esimerkiksi juuri metallin lomassa. Hirveän suuri genrehyppäys yhtäkkiä. Ei sellaseen kykene. Sen takia sitä tulee kuunneltua niin harvoin nykyään.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Painkiller

En mäkään itteeni faniks enää sanois. Tottakai ostan dvd:n ja seuraavan levyn,  kyllä Apulanta lukeutuu ihan lempibändeihin, mut.. Ensinnäkään en oo kertakaikkiaan pystynyt kuuntelemaan sitä nyt muutamaan kuukauteen ollenkaan..enkä tiedä millon pystyn. En edes halua.

[tuuli]

No mutta ihanaa että meitä on kolme!  :D

JA tuo on totta, mitä Lerppa sanoit, että Apulanta on oikeesti ihan oma tyylinsä. Mutta niillähän on vain yksi laulun tekijä, ja hänellä selkeästi oma linjansa...
allekirjoittanut

jouhu

Hyppään salaperäisesti joukkoone siinä määrin ainakin, että parin viime vuoden aikana musiikkimaku on (miullakin) paisunut hieman uusiin lukemiin..tai jotain. Eikä lantaa tule kuunneltua läheskään niin paljon kuin pari/muutama vuosi sitten. Kun uusia tuttavuus bändejä, joista tykkää vähintään yhtä paljon kuin apulannansta (jos ei jopa enemmänkin) niin se tahtoo kieltämättä "unohtua" sinne jonnekkin. Muutenkin apulanta on nykyään kuin mikä tahansa bändi jota kuuntelen. Ei ole silleen ylivoimasesti, kiiltävä ykkönen kuin joskus.
Ottakaa nyt tästäkin selvä...heh.    

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.