Kuinka apis fani olet?

Aloittaja jouhu, lokakuu 21, 2003, 03:44:27

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

Mä olen teini mut mä en tunne itteäni teiniks.  ::)
allekirjoittanut

Tokya

LainaaMä olen teini mut mä en tunne itteäni teiniks.  ::)
samoin :D

Suvari(Guest)

Kyllä se kymppi on! Musiikki on niin hyvää että pakko se kymppi on antaa.. Vaikka faniksi tulin vasta jokusen kuukausi sitten, mutta olen viellä nii nuori että en ole ehtinyt käymään keikolla , koska on sitä koulua..  ;D  Kyllä myös haluaisin julisteita, kun niitä ei viellä ole yhtään :(

Painkiller

LainaaKyllä se kymppi on! Musiikki on niin hyvää että pakko se kymppi on antaa.. Vaikka faniksi tulin vasta jokusen kuukausi sitten, mutta olen viellä nii nuori että en ole ehtinyt käymään keikolla , koska on sitä koulua..  ;D  Kyllä myös haluaisin julisteita, kun niitä ei viellä ole yhtään :(

Suloista :)

laura^^

jonkun edessä on aina alaston.

Ani(Guest)

Huh. Mie olen vierailemassa täällä [kenties pidempäänkin? ::) ]

Mie olin viikko sitten abiristeilyllä, jossa kyseinen bändi esiintyi. Sitä ennen miulla oli ollut sellanen puolen vuoden hiljainen jakso kuuntelemisen ym. suhteen, mutta sitten kun näin jehut livenä siinä edessä, mie havahduin ymmärtämään, että hihhuloin mukana täysillä [lavan edessä, missä olin liiskaantua]... ;D  
Se oli sellanen eräänlainen "rakkauden uudistus". En muistanukaan, kuinka h****tin hieno bändi se on. Ja nyt mie olen kuunnellut taas jokaisen omistamani levyn läpi noin kolmeen kertaan, enkä silti saa tarpeekseni. :D

Eli 10 siis.

foxa(Guest)

;D khyyllä, täys kybä.
Olen kuunnellut ja 'fanittanut' hemmoja viitisen vuotta ja kipittänyt keikasta toiseen. :) Edelleen jaksaa/tykkää kuunnella. Kaikkia albumit komeilee hyllyillä ja jokunen sinkkukin, jokasen oon ostanut minkä vaan nähnyt :)Sanoissa niin paljon, edelleen liikuttavat :) ja pojat saavat kyllä edelleen jatkaa, tämä yksi ainakin jaksaa vielä hyöriä keikoilla.

[tuuli]

Lainaa
LainaaKyllä se kymppi on! Musiikki on niin hyvää että pakko se kymppi on antaa.. Vaikka faniksi tulin vasta jokusen kuukausi sitten, mutta olen viellä nii nuori että en ole ehtinyt käymään keikolla , koska on sitä koulua..  ;D  Kyllä myös haluaisin julisteita, kun niitä ei viellä ole yhtään :(

Suloista :)
Mäki katoin et hirmu söpöö.  ::)
allekirjoittanut

tnj

Kyllä se liikkuu siinä 9½ ja 10 välillä  :)

Mare

Ei saa jättää yhtään todistajaa...ei edes minua...

[tuuli]

No kylläpäs työ ootte varsinaisia Apis hikareita.  :P
allekirjoittanut

roks(Guest)

Jos kattellaan vanhoja biisejä niin varmasti vois sanoo ainakin 10-, mutta nää uudet on mun mielestä jotenkin niin erilaisia  :o Näistä uusista joku 8½. Eli ehkä se siinä yleisesti 9 paikkeilla ois :>

blind_eye

10 ! 10 ! 10 ! Okei kaikki varmaa ties.  ;D
Eli onpas turha.
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

puska

Tuo diiviidii sai mut taas teineilemään :P. Nousi kymppiin. Yllätyin paremmista livepätkistä mitä odotin.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

leevi(Guest)

kuinka apis fani vai? 10 tietysti. Ku kuuntelee oikee tarkkaa niitä sanotuksia, ni ne on ihania. Jotenki öh... sanoisinko jopa mystisiä...En tällee legendaarisesti osaa selittää.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.