Kuinka apis fani olet?

Aloittaja jouhu, lokakuu 21, 2003, 03:44:27

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

Onko muut huomannut saman, että me ei kauhean aktiivisesti keskustella tällä foorumilla itse Apulannasta.  :D Kiinnitin huomion siihen, että ite säntään aina Sekalaisiin läppiin, mutta Apulanta läpissä keskustelu jää todella vähäiseksi. Aika hupaisaa, kun tämä on sentään Apulannan foorumi.  ;D
allekirjoittanut

Painkiller

Mä oon kanssa huomannut saman ;D Mut en pidä sitä mitenkään kauheen pahana asiana :) Kyllä me Apiksestakin jutellaan jos on jotain juteltavaa.

[tuuli]

Niin nojoo. En mäkään pidä sitä pahana. Ehkä se on vaan hyvä, ettei kerry liikaa Toni on söpö juttua.  ::) Mikäs sen hauskempaa, kuin Apulanta foorumi, jolla ei puhuta Apulannasta.  ;D
allekirjoittanut

Painkiller

Joo ;D Ja sit siihen vaikuttaa varmaan kans se, että suurin osa meistä ei oo enää(?) mitään hirmuhirmukovia fanittajia..tai sillai (?)

[tuuli]

Niinpä.. Kulahtanutta jengiä.  ;) Mä ainakin tykkään silti pyöriä täällä foorumilla, vaikka en kauheesti Apista fanittaisi.   :D
allekirjoittanut

jouhu

Hyvä vaan ettei ole samanlainen ihkutus palsta kuin esim. vaikka antti tuiskulla (ei, en käy siellä muuta kuin lukemassa omaksi viihteeksi ja sitäkin erittäin harvoin..:)) Ehkä tällä foorumilla on muotoutunu se 'oma juttunsa' ettei ole sellasta "toni on ihku" läppää, ainakaan paljoo. Eli hyvä me! ::)

[tuuli]

Joku semmoinen 'oma juttu' siinä on oltava takana. Ja mitä nyt apulanta.netin historiaa (scary...) tutkii, niin kaikki kiihkeimmät väittelyt on käyty jostain ihan muusta kuin Apulannasta. Mut ei se mitään!  :D
allekirjoittanut

sasu.

Mä oon 10 Apis fani^^ Se on niin paras     ;)

moondancer

ehkä. 9 tai 8. ku tykkään tosi paljon. on jotain levyjäkin. ja julisteita. mut en mä nyt kuolis jos apis lopettais. ehkä.  :P

blind_eye

No mää oon viäki aika 10 kannalla ;>
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

hullulapsi

tila

Annikaa

Ysii. ;D  Jos musiikki olis samanlaista ku vanha apis olisin varmaa 10 kannalla.. :D :D
Mutta uusi on hyvää kans.  :)
<>3Lupasit mulle<>3

Miira

Viitisen vuotta sitten 10, nykyään sanoisin olevani 9-:n paikkeilla.

pullonkorkki

sanoisin että 10, jos ei apis menisi siihen suuntaan mihin se nyt menee...  :'( tykkään vanhasta apiksesta paljon enemmän!  :D yleisesti ehkä 9
käykääs tuolla -- http://geocities.com/arsytan_sua

Kun eilen näin sun itkevän
Mä aavistin sun lähtevän
Sun silmät katsoi tyhjää
Nuku rauhassa, pikkuinen

tämä on piste-.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.